Auteur Topic: overzicht positieve en negatieve acties kandidaten  (gelezen 7155 keer)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: overzicht positieve en negatieve acties kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 15-02-2009, 00:08:21 »

- en bij Jon, het verkeerde antwoord geven aan het andere team, is m.i. geen rode actie.

Nee, dat past inderdaad ook heel goed bij een kandidaat die graag een vrijstelling wil winnen.
Door die constructie waarbij het geld van het verliezende team in de pot ging en het winnende team een vrijstelling kreeg, is het gewoon heel moeilijk te bepalen wat de beste molstrategie zou zijn. Ja, wat Anniek deed: je eigen vragen fout beantwoorden en het andere team helpen met goede antwoorden. Maar ja, dat werd weer zo overdreven in beeld gebracht dat ik het niet geloof. Bovendien was je als mol ook nog afhankelijk van je dobbelende teamgenoot, of je uberhaupt wel vragen kreeg te beantwoorden. (we hebben dat van Rick niet gezien bijv.)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #21 Gepost op: 15-02-2009, 09:46:56 »
Geweldig Heinz! Wat een (speur-)werk. Petje af hoor  ::bravo::

Dank je. :)

Citaat
't Is (en kan) natuurlijk geen waterdicht systeem (zijn).

Mee eens.

Citaat
- en bij Jon, het verkeerde antwoord geven aan het andere team, is m.i. geen rode actie.

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb het rood gemarkeerd omdat het in eerste instantie een negatieve actie ten opzichte van de geldpot is. Dat is namelijk wat ik rood markeer. Wat dus niet betekent dat rode acties altijd verdachte acties zijn. Het is heel goed te begrijpen dat kandidaat Jon het andere team een fout antwoord voorzegt; zodat hij meer kans heeft op de vrijstelling.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
« Reactie #22 Gepost op: 22-02-2009, 12:16:41 »
Danku.. Hij blijft handig  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2009, 13:11:21 »
Merci, Heinz, heb altijd veel aan je schema.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #24 Gepost op: 28-02-2009, 17:02:57 »
Overzicht na aflevering 8

Klik op de afbeelding om het overzicht te bekijken.

Misschien dat ik er nog een samenvatting/conclusie onder ga zetten per kandidaat.