Auteur Topic: Opdrachten voor een zelf georganiseerde widm  (gelezen 16292 keer)

Offline DeMol1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Opdrachten voor een zelf georganiseerde widm
« Gepost op: 20-01-2009, 19:03:49 »
Hee,
Ik ben bezig met het organiseren van een eigen WIDM spel, wat binnenkort plaats gaat vinden. Ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeen hadden over leuke opdrachten. Het vind plaats in Amsterdam.. ALs je iets weet, gooi het eruit haha!

Gr

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Opdrachten voor een zelf georganiseerde widm
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2009, 19:35:34 »
Ik zoek zelf al een tijdje lang mensen om samen mee een WIDM kroegenversie te spelen. Ik heb zelf al een aantal ideeen en zoek eigenlijk nog 2 of meer anderen om mee te organiseren. Ik wil zelf de boel presenteren en niet weten wie de mol is, terwijl de anderen de mol kiezen en alles ter plekke regelen. Opdrachten verzinnen wil ik met z'n allen doen, ik heb zelf al een paar goeie ideeën. Ik stel zelf voor om opdrachten verzinnen niet hier openbaar te doen, omdat dat misschien de sfeer bederft voor wieisdemol.commers die mee willen doen en dan al weten wat er komt.

Wat denk je, zullen we onze krachten samenvoegen?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2009, 19:41:45 »
Er is echt gewoon elk jaar sowieso 3 topics die gaan over het organiseren over een eigen WIDM.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2009, 19:49:10 »
Er is echt gewoon elk jaar sowieso 3 topics die gaan over het organiseren over een eigen WIDM.
leuk toch?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2009, 19:52:21 »
Het spel nodigt er inderdaad toe uit, om zelf eens zoiets te doen. Ik heb zelf twee keer meegedaan, en ik moet zeggen: onderschat het organiseren ervan niet, hoe eenvoudig het op het eerste gezicht ook lijkt. Beide keren liep het ook compleet anders dan de organisatoren het in gedachte hadden. Technische hulpmiddelen die het lieten afweten, bijvoorbeeld, die het aanpassen van opdrachten onvermijdelijk maakten.

Overigens, Tsubasa: als het goed is, heb je een tijd geleden al een blauwdruk van een opdracht van mij gekregen. Onnodig te zeggen dat ik een initiatief als dit eigenlijk gewoon leuk vind.  Al heeft het zelf organiseren uiteraard niets te maken met de zoektocht naar de mol in serie 9, maar dat terzijde.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2009, 20:07:07 »
leuk toch?

Een beetje teveel van het goede  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2009, 20:31:29 »
Een beetje teveel van het goede  ;)
Vind ik niet. Lijkt het jou niet leuk om zelf eens in een georganiseerde widm mee te doen?
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2009, 20:47:12 »
Vind ik niet. Lijkt het jou niet leuk om zelf eens in een georganiseerde widm mee te doen?

Ja tuurlijk, maar kan dat niet in 1 gezamelijk topic?

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2009, 20:56:33 »
Ja tuurlijk, maar kan dat niet in 1 gezamelijk topic?

Dat zijn al 5 nutteloze posts, alleen omdat jij dit topic niet nodig vind. Je zou ook gewoon op het topic-onderwerp kunnen reageren :) En anders dit topic gewoon of links laten liggen of op de moderatorknop drukken ;)

En nu gewoon graag ontopic :)
« Laatst bewerkt op: 20-01-2009, 21:28:46 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tsubasa

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2009, 22:41:56 »
Overigens, Tsubasa: als het goed is, heb je een tijd geleden al een blauwdruk van een opdracht van mij gekregen. Onnodig te zeggen dat ik een initiatief als dit eigenlijk gewoon leuk vind.

Bodejos, ik had al wel een keer in een prive bericht van je vernomen dat organiseren je erg leuk leek, maar een blauwdruk van een opdracht had ik nog niet ontvangen, zit ook momenteel niet bij mijn prive berichten. Misschien is hier iets misgegaan?

Wat mij betreft gaan Bodejos, molfanaatiej en ik eens gezellig de koppen bij elkaar steken. Mee eens?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2009, 22:46:03 »
Jaren terug wilde ik ook nog eens een fanserie maken. Dat zou toen serie 6 worden, omdat het niet duidelijk was of de Avro er wel mee door ging. Dat ging uiteindelijk wel en toen is er niks meer gebeurd. We hadden al basis van een aantal goede opdrachten bedacht, locatie was ook wel al gevonden.
Helaas is het forum toen van de 1 op de andere dag offline gegaan en heb ik er niks meer van.
The British are not impressed.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2009, 23:23:36 »
Klinkt wel goed, een combinatie van de 2 belangrijkste dingen in het leven:
de kroeg en wie is de mol  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Borizzz

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2009, 20:11:58 »
In de regio Nijmegen ga ik komende zomer ook een Wie is de Mol organiseren.
Het spel loopt van een woensdag tot en met de zondag. Op woensdag en donderdag zijn de activiteiten (ivm eventueel werk en studie) op de middag en avond geconcentreerd.
Ik heb al eenmaal eerder een Wie is de Mol gedaan- wat een groot succes werd.

Alle opdrachten heb ik inmiddels uitgewerkt en deze en de volgende maand worden de opdrachten waarbij dat nodig
is op lokaties verder geregeld.
Mensen die willen deelnemen of praktische ondersteuning willen bieden (opdrachten, foto's maken, videobeelden maken, opnames monteren etc) kunnen zich melden bij mij  :D

Overigens zitten er wel wat kosten aan verbonden. Hoeveel weet ik nog niet precies (rond de 50 euro ofzo), maar de inleg gebruik ik voor de opdrachten.

Is het een idee als we verschillende initiatieven -die ik hier lees op het forum-  samen te voegen tot 1
spetterend Wie is de Mol event??

Offline Golovior

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2009, 20:25:34 »
In de eerst week van augustus zou ik samen met een groep medeforummers (op 1 van mijn eigen fora) een kamp organiseren voor het forumspel dat daar gespeeld word. Geen WIDM, ander spel. Maar ik wilde er ook een WIDM spel in hebben als kampactiviteit. We waren hier al een paar maanden mee bezig met organiseren, maar het kamp word nu hoogstwaarschijnlijk afgeblazen omdat er te weinig deelnemers zijn die zich al gemeld hebben.
Toch wil ik altijd nog graag eens een WIDM spel in het echt (mede)organiseren of spelen. Probleem is dat ik er niet erg veel hulp van persoonlijke bekende bij kan krijgen.

Offline Tsubasa

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-01-2009, 11:01:40 »
In de regio Nijmegen ga ik komende zomer ook een Wie is de Mol organiseren.

Als je nog een presentator/spelleider nodig hebt, hoor ik dat graag! Dat is wat ik het liefst zou willen doen. Verder wil ik ook wel meedenken aan de opdrachten maar als je zegt dat ze al af zijn dan ga ik ervanuit dat dat in orde is.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #15 Gepost op: 26-01-2009, 11:47:02 »
Bodejos, ik had al wel een keer in een prive bericht van je vernomen dat organiseren je erg leuk leek, maar een blauwdruk van een opdracht had ik nog niet ontvangen, zit ook momenteel niet bij mijn prive berichten. Misschien is hier iets misgegaan?

Wat mij betreft gaan Bodejos, molfanaatiej en ik eens gezellig de koppen bij elkaar steken. Mee eens?
vreemd, ik had nochtans iets gestuurd. Dan  nog maar eens via pm.

Offline Golovior

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-01-2009, 12:28:39 »
Ik stel me beschikbaar voor alles en iedereen die nodig is. Als kandidaat, als meedenker, als filmer, als al het mogelijke. :)

Offline jayjay

• Forumlid
wie kan mij helpen bij weekendje wie is de mol in rotterdam???
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2009, 12:24:08 »
Ik ga nu voor de 7e keer een mol weekend organiseren ( vorig jaar in antwerpen!)in Rotterdam.
Nu heb ik voor 1 opdracht iemand nodig die in rotterdam woont en mij kan helpen.
Je hoeft niet veel te doen...het zal gaan in de richting van:
jij bent een persoon die ze moeten vinden voor een aanwijzing of puzzel. That's all!
En ik heb wat tips nodig voor wat betreft watertaxi etc.
Wie wil en kan mij helpen??????