Ben ik met je eens. Al blijf ik bij mijn punt dat de casting van vorig jaar niet best was.
Daar heb je zeker gelijk in. Hicham en Hannie als voorbeeld. Laat ik daarvan nu juist ook een vermelding gemaakt te hebben in mijn aanmelding. Wie weet is dat de reden dat ze me nog niet hebben gebeld
Nee je weet inderdaad nooit waar ze opletten bij het selecteren van de kandidaten. Al blijft het lastig om een kandidaat op 3 foto's en tekst te kunnen beoordelen.
Ik blijf erbij dat ze dit jaar eens moeten gaan voor kandidaten die voor het spel gaan. Echte spelregels zijn er niet bij Expeditie Robinson. Het wegstemmen van een kandidaat elke 3-4 dagen is de enkele houvast. Doordat Hans vorig jaar vrij spel had, was het inderdaad niet echt spannend, maar als je een stuk of 5-6 mensen hebt die voor het spel gaan, dan levert dat zeker wel meer "spannende"beelden op. Daar gaat het uiteindelijk ook om.
Expeditie Robinson is denk ook meer een realityprogramma waarbij het voor de kijker, denk niet zo belangrijk is om iemand symphatiek te vinden. Kijk maar inderdaad naar het incident met John en Carl, dat is mij, als kijker meer bijgebleven van de editie van 2005 dan de uiteindelijke winnaar, Marnix.