Auteur Topic: Rokers op het eiland?  (gelezen 10656 keer)

Offline BalkanPower

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Rokers op het eiland?
« Gepost op: 27-11-2008, 14:45:29 »
ff nieuwsgierig? zaten er ook rokers op het eiland. Zo ja, mochten ze off camera roken...of was dat verboden?

(Ben zelf roker, en ik zou grassprietjes roken als het moest)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
Re: Rokers op het eiland?
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2008, 14:57:05 »
Dat vraag ik mij dus ook al een tijdje af..
Ik denk niet dat ze rookten daar,
want hoe komen ze aan sigaretten..?
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2008, 15:01:35 »
Was er geen rookverbod op dat eiland, want dat is toch een eet- en werkplaats  >:D

Rokers zijn dan wel weer gemotiveerder om vuur te maken  ;D

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2008, 15:07:08 »
Een Robinson die rookt , das not done!! ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2008, 15:08:10 »
Ik heb voorgaande jaren gehoord dat er niet gerookt mocht worden, rokers hadden dus pech. Tabak is natuurlijk een luxe artikel.

Kregen ze vorig jaar bij die 100 kandidaten niet een kist met drank en sigaren of zo? Als een soort cadeautje?
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2008, 15:09:11 »
Een Robinson die rookt , das not done!! ;D
Zou dat ook vallen onder Yin's perceptie?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 27-11-2008, 15:15:08 »
Ik heb voorgaande jaren gehoord dat er niet gerookt mocht worden, rokers hadden dus pech. Tabak is natuurlijk een luxe artikel.

Kregen ze vorig jaar bij die 100 kandidaten niet een kist met drank en sigaren of zo? Als een soort cadeautje?

ja dat klopt, toen hebben er idd een paar een sigaartje gerookt
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 27-11-2008, 15:15:41 »
Zou dat ook vallen onder Yin's perceptie?

waar rook is is vuur, dus yin verwelkomt rook:)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #8 Gepost op: 27-11-2008, 15:17:15 »
roken is vrij natuurlijk volgens mij, mensen over de hele wereld in alle uithoeken roken of gebruiken anderssoortige drugs: paddestoelen, sirih, opium, allemaal rechtstreeks uit de natuur. dat je er aan dood gaat zal best wel, maar aan leven ga je uiteindelijk toch ook dood.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 27-11-2008, 15:21:04 »
maar aan leven ga je uiteindelijk toch ook dood.

Leven is een ziekte met een infauste prognose inderdaad...  ::jaja:: (om maar even on-topic te blijven  ;D)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #10 Gepost op: 27-11-2008, 15:23:57 »
In ons jaar kon er niet gerookt worden. Een van de rokers was al een paar weken gestopt voordat we vertrokken. Heel slim, want anders heb je honger en afkickverschijnselen, niet echt fijn.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #11 Gepost op: 27-11-2008, 15:25:20 »
Het zou ook vreemd zijn als mensen sigaretten mee mochten nemen; iemand met een eetverslaving mag immers ook geen chocoladerepen meenemen. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #12 Gepost op: 27-11-2008, 15:27:34 »
*ibung noteert in haar boekje 'hoe imponeer ik mijn collega's met mijn taalgebruik': infauste prognose.*

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 27-11-2008, 15:41:26 »
Vraag me af of er wel eens vegetariërs hebben meegedaan? Vorig jaar bij de 100 waren ze er wel bij maar die hebben het niet gered naar het eigenlijke begin. Maar goed ook want ze vonden (zoals de meeste vegetariërs) gelijk weer dat iedereen rekening met hun moest houden en werden kwaad toen er iemand een beest slachtte.

Vraag me echt af of dat is vol te houden, dan dan kun je dus alleen maar kokos eten.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #14 Gepost op: 27-11-2008, 15:54:11 »
Mwa, zoveel vlees eten ze toch niet in ER. Die enkele kip of varaan is eerder uitzondering dan regel. Je hebt ook vegetariërs die wel vis eten; dan zul je daar op zo'n eiland helemaal niks van merken.

Ik zou denken dat vegetariërs eerder in het voordeel dan in het nadeel zouden zijn; die missen het vlees ook niet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 27-11-2008, 15:57:37 »
*ibung noteert in haar boekje 'hoe imponeer ik mijn collega's met mijn taalgebruik': infauste prognose.*

Goeie tip , ga ik ook doen ;D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2008, 16:03:57 »
Vraag me af of er wel eens vegetariërs hebben meegedaan?

Ja, Esther, die toen met Marnix op een apart eilandje begon, is een vegetariër  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17 Gepost op: 27-11-2008, 16:07:38 »
Goeie tip , ga ik ook doen ;D
heb jij ook een boekje, dan?

Overigens is het enige dat ik ook van het thema ''vegetarisch eten'' heb meegekregen, het feit dat Esther geen vlees at. In hoeverre, in welke categorie (veganist, oid) weet ik niet, en doet er in dit verband ook niet toe.

Maar je zag haar in een van de eerste afleveringen wel een slakje oppeuzelen......... (ik weet niet in hoeverre je dat vlees eten kunt noemen, maar het begin was er.........

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #18 Gepost op: 27-11-2008, 16:08:31 »

In 2007 mochten we geen rookwaren meenemen, en alleen die keer dat we sigaren kregen kon er legaal gerookt worden.
Tijdens het deel van de expeditie waarin we opgesplitst waren in kamp blauw en kamp rood, had Kenny een tupperwaredoos vol met krettek sigaretten `geritseld` en daar hadden de rokers veel plezier van. De biechtstoel in kamp rood was daar de ideale plek voor de illegale sigaret omdat deze wat verder van het strand lag en we dus in de gaten konden houden of er iemand van de productie aankwam.
Een van de niet rokers hield dan de wacht zodat de rokers onder elkaar konden genieten van hun pafke.
Ook werden er door de productie wel eens peukjes vergeten, en die werden dan ook grif door de rokers omgebouwd tot een pafke.
Krettek sigaretten zijn trouwens sigaretten waar of vanillepoeder of kruidnagel aan toegevoegd is en die geven een aparte smaak, maar nog meer een zoetige weeige rook die je op grote afstand ruikt. Vandaar de voorzichtigheid. Ze zijn in Maleisie, maar nog meer in Indonesie erg populair onder de rokers. En by the way, ik rook zelf niet.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #19 Gepost op: 27-11-2008, 16:11:54 »
kreteksigaretten zijn zoooo superlekker!!! ik draai ze thuis zelf. wel hoog teergehalte. 8)