Ik heb speciaal maar een forumaccount aangemaakt. Presentatoren lijken een groter probleem dan het daadwerkelijk zou moeten zijn. Er zullen vast wel oud-deelnemers van Expeditie Robinson zijn, die het talent hebben om te presenteren en bovendien ook nog eens de benodigde uitstraling hebben om goed voor de dag te komen. Er zijn immers genoeg persoonlijkheden geweest in ER en er zal vast één tussen zitten die deze zware taak op zich kan en ook wil nemen.
Huikwan en frans zouden een leuk koppel zijn bijvoorbeeld
en dan mogen hans en yin nog een keer meedoen. Kijken wat voor reacties er dan komen
.
Wat betreft het concept. ER is overleven, maar daar zie ik gewoon te weinig van terug als ik kijk. Tuurlijk wordt er honger geleden en tuurlijk vallen mensen drastisch af als ze maandenlang op kokosnoten moeten leven, maar ik heb echt het gevoel dat de deelnemers, zoals frans al aangaf, te veel spullen krijgen... Misschien als er een volgende expeditie komt, meer de nadruk leggen op het zelf maken van de spullen en misschien eens meer kijken naar de beproevingen/rituelen waar veel inheemse stammen mee te maken hebben.