Poll

Wil jij dat er nog reeksen van ER komen?

Ja,
Neen
Misschien
Geen mening

Auteur Topic: De toekomst van Expeditie Robinson?  (gelezen 34352 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #100 Gepost op: 1-12-2008, 10:11:48 »
Eén ding is me duidelijk geworden... er MOET een nieuwe E.R. komen... al is het maar om de (beetje) zure nasmaak van deze weg te spoelen...
Het is en blijft één van mijn favoriete series  ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Li0nHeart

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 1-12-2008, 11:28:02 »
Karel de Graaff..

Vond dat ie de Mol heel leuk deed... Volgens mij kan hij dit ook wel.. oa rake vragen stellen op de eilandraad.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #102 Gepost op: 1-12-2008, 13:12:44 »
Ik heb voor het eerst sinds een paar seizoenen weer eens gekeken en ik vind het concept onderhand wel genoeg uitgemolken. Daarbij is de "Godfather" er niet meer.....

Mooi moment om te stoppen lijkt me.  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Quickstrike

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 1-12-2008, 14:21:16 »
Ik heb speciaal maar een forumaccount aangemaakt. Presentatoren lijken een groter probleem dan het daadwerkelijk zou moeten zijn. Er zullen vast wel oud-deelnemers van Expeditie Robinson zijn, die het talent hebben om te presenteren en bovendien ook nog eens de benodigde uitstraling hebben om goed voor de dag te komen. Er zijn immers genoeg persoonlijkheden geweest in ER en er zal vast één tussen zitten die deze zware taak op zich kan en ook wil nemen.

Huikwan en frans zouden een leuk koppel zijn bijvoorbeeld ;D en dan mogen hans en yin nog een keer meedoen. Kijken wat voor reacties er dan komen >:D.

Wat betreft het concept. ER is overleven, maar daar zie ik gewoon te weinig van terug als ik kijk. Tuurlijk wordt er honger geleden en tuurlijk vallen mensen drastisch af als ze maandenlang op kokosnoten moeten leven, maar ik heb echt het gevoel dat de deelnemers, zoals frans al aangaf, te veel spullen krijgen... Misschien als er een volgende expeditie komt, meer de nadruk leggen op het zelf maken van de spullen en misschien eens meer kijken naar de beproevingen/rituelen waar veel inheemse stammen mee te maken hebben.

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 1-12-2008, 14:42:21 »
Ja, weer een ER graag! Het kan niet anders dan dat een volgende serie leuker zijn dan deze...
Evi is na een paar jaar presenteren wel een goed nieuw gezicht voor de serie, ze is meer dan een lief koppie heeft ze bewezen en kan ook keiharde vragen stellen. Ze is een echte ER-presentator geworden vind ik, dat gevoel heb ik nooit gehad bij bijv. Roos van den Acker of Lotte Verlackt.
Een oud-kandidaat zou haar dan kunnen vergezellen, dat vind ik wel een leuk idee. Frank schiet me als eerste te binnen maar die is misschien net iets te lief, terwijl je als niet-speler soms ook hard moet kunnen zijn (zoals EP en Evi dit seizoen waren bij Yin en Hans).

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 1-12-2008, 14:59:21 »

ik heb echt het gevoel dat de deelnemers, zoals frans al aangaf, te veel spullen krijgen... Misschien als er een volgende expeditie komt, meer de nadruk leggen op het zelf maken van de spullen en misschien eens meer kijken naar de beproevingen/rituelen waar veel inheemse stammen mee te maken hebben.

Misschien heb je het op die luxeprijzen, die mogen in de volgende reeks weggelaten worden.

De kandidaten mochten itt vorig jaar geen persoonlijke items meebrengen dus echt veel krijgen was niet aan de orde volgens mij.  Buiten de nodige kookspullen, hak en snijmateriaal was er niet veel anders. Het visnet was enkel te winnen (of te vinden).   
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 15:02:05 door reaver »

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #106 Gepost op: 1-12-2008, 15:02:12 »

Huikwan en frans zouden een leuk koppel zijn bijvoorbeeld ;D

Wel als Hiukwan ook ja zegt dan gaan we er toch voor.  >:D  >:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 1-12-2008, 15:05:26 »

Krijgen we de selectierondes dan ook te zien?  ;D

Offline Quickstrike

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 1-12-2008, 16:06:19 »
Ja, weer een ER graag! Het kan niet anders dan dat een volgende serie leuker zijn dan deze...
Evi is na een paar jaar presenteren wel een goed nieuw gezicht voor de serie, ze is meer dan een lief koppie heeft ze bewezen en kan ook keiharde vragen stellen. Ze is een echte ER-presentator geworden vind ik, dat gevoel heb ik nooit gehad bij bijv. Roos van den Acker of Lotte Verlackt.
Een oud-kandidaat zou haar dan kunnen vergezellen, dat vind ik wel een leuk idee. Frank schiet me als eerste te binnen maar die is misschien net iets te lief, terwijl je als niet-speler soms ook hard moet kunnen zijn (zoals EP en Evi dit seizoen waren bij Yin en Hans).

Ik wilde Frank noemen, maar eerlijk gezegd ken ik hem alleen van enkele verhalen. Als ik Frans mag geloven met dat indiaanse ritueel dat Frank gedaan zou hebben, dan heeft Frank wel het juiste gevoel en dat is volgens mij het belangrijkste. Alleen zoals eerder gesteld ken ik de hele man verder niet. Zolang volg ik nog niet ER.

Hihi :p. Zie je het al voor je :D.

Niets aan toe te voegen ;D

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 1-12-2008, 18:11:27 »
Wat te denken van Ryan als medepresentator naast Evi?
Hij is een echte "Robinson-expert", heeft een goede duidelijke stem en kan wel een praatje maken, en hij heeft ook een aardige kop (wat op de tv toch vaak wel belangrijk is). En hij is, denk ik, niet te lief voor de deelnemers.
Misschien niet helemaal geliefd bij iedereen na zijn 1e Robinson-avontuur, maar ik denk wel dat 'ie het goed zou kunnen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #110 Gepost op: 1-12-2008, 18:19:58 »
ryan heeft een zachte g, dat werkt niet op tv. ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 1-12-2008, 18:23:31 »
Dan zou ik ook nog eerder voor de chocoladebruine Prince gaan ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 1-12-2008, 18:26:41 »
ryan heeft een zachte g, dat werkt niet op tv.
Hè, daar heb je gelijk in. Als Brabantse vind ik het zo raar als mensen uit Vlaanderen of het zuiden van Nederland een harde g op tv gaan gebruiken. Van Lingo-Lucille tot de Vlaamse Lotte Verlackt (ex ER)... alsof een zachte g uit den boze is op de Nederlandse tv!
Als we een Ex-Robinsondeelnemer als nieuwe presentator willen blijft er nog maar een selecte groep over dus: een man van boven de rivieren. Jammer.

Offline Quickstrike

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 1-12-2008, 20:28:19 »
Hè, daar heb je gelijk in. Als Brabantse vind ik het zo raar als mensen uit Vlaanderen of het zuiden van Nederland een harde g op tv gaan gebruiken. Van Lingo-Lucille tot de Vlaamse Lotte Verlackt (ex ER)... alsof een zachte g uit den boze is op de Nederlandse tv!
Als we een Ex-Robinsondeelnemer als nieuwe presentator willen blijft er nog maar een selecte groep over dus: een man van boven de rivieren. Jammer.

Valt mee. Zowiezo komt niet iedereen in aanmerking voor het vak en niet iedereen die wel in aanmerking komt is geschikt. Er zullen maar een vijftal als het er al vijf zijn, die uiteindelijk geschikt zijn en ook daadwerkelijk zouden willen. Zowiezo moeten er meer ex-Robinsondeelnemers betrokken worden bij het programma lijkt me. Gebruik maken van de ervaring van de deelnemers om een beter programma te maken...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 1-12-2008, 20:30:02 »
Frits wil vast wel  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #115 Gepost op: 1-12-2008, 20:42:49 »

Ja dan wordt t eerst een serie genaamd: "op zoek naar Eepees opvolgers"
en daarna ER 2009
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #116 Gepost op: 1-12-2008, 20:45:24 »
Hoorde ik daar mijn naam? tsja moet wel bekennen -  ben wel een beetje camera-geil
(voor diegenen die ook in Maastricht waren) - getuige mijn korte podium optreden.
 ::zwaai:: ::tandpastasmiley::

Frits wil vast wel  ::jaja::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 1-12-2008, 20:56:59 »
Hoorde ik daar mijn naam? tsja moet wel bekennen -  ben wel een beetje camera-geil
(voor diegenen die ook in Maastricht waren) - getuige mijn korte podium optreden.

En niet te vergeten je vele "optredens" in het publiek bij Deal or no Deal.. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #118 Gepost op: 1-12-2008, 21:00:11 »
Ik mag daar niet eens meer binnenkomen - maar ja ik kan t ook niet helpen dat
ze die serie DonD steeds weer blijven herhalen
waar je mij nu ziet is ongeveer 1 jaar oud en was net na terugkomst van ER2007

En niet te vergeten je vele "optredens" in het publiek bij Deal or no Deal.. ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #119 Gepost op: 1-12-2008, 21:03:40 »

Gek hoor, maar ik verwarde je op afstand steeds met Marnix. Maar als Esther er niet in de buurt zat, moest jij het wel zijn, want die twee zag ik overal samen opduiken.