Poll

Wil jij dat er nog reeksen van ER komen?

Ja,
Neen
Misschien
Geen mening

Auteur Topic: De toekomst van Expeditie Robinson?  (gelezen 34346 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De toekomst van Expeditie Robinson?
« Reactie #80 Gepost op: 29-11-2008, 10:49:46 »
"De afgelopen reeks heeft mij iets geschonken én ontnomen."

mooi...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 29-11-2008, 11:18:15 »
Iemand had een idee om eerst een aantal seizoenen Survivor uit te zenden en later pas weer met ER beginnen.

Dat lijkt me leuk  ::rofl:: Gewoon bij seizoen 1 beginnen. Ook al heb ik al een aantal seizoenen gezien.  ::bravo::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 29-11-2008, 11:25:17 »
Hebben ze al gedaan en was niet echt een succes. :P Al kwam dat waarschijnlijk meer door het dramatische uitzendtijdstip. :)
Nog even niks.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 29-11-2008, 12:54:48 »
Hebben ze al gedaan en was niet echt een succes. :P Al kwam dat waarschijnlijk meer door het dramatische uitzendtijdstip. :)

Oh ja?  jammer

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 29-11-2008, 15:28:40 »
Hmmm,over wat de toekomst van ER betreft lees ik hier bijna niets anders dan wie de nieuwe presentatoren zullen zijn.Ons allergeliefde EP zal er helaas niet meer zijn  :\'( :\'(  maar vele reacties snap ik niet echt. Het zijn toch niet de presentatoren die het boeiend maken,maar wel de deelnemers? Als er volgend jaar een nieuwe ER komt met 2 nieuwe presentatoren,en die zijn wat saai tov EP en Evi...wtf? Er moeten gewoon wat meer mensen geselecteerd worden  zoals bijv. een Bjorn, een Mick(mijn persoonlijke vriend)  ;D ;D ,een Frans(moppersmurf) oeps Frans leest natuurlijk mee  ::joehoe:: ,een Olga enz... verschillende karakters dus die tegen elkaar opbotsen en dit maakt het net leuk.Dit seizoen mis ik die eigenschappen dus ook wel.Dit seizoen kan ik in 3 delen samenvatten.
1. enkel Hiukwan kwam in beeld
2. geflirt tussen Hans en Yin
3. Hans die zichzelf een oppermens voelt
En verder was er niets............. (op Geert D na)

Offline loesloes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 29-11-2008, 16:58:15 »
ja door die slechte montage met teveel aandacht voor Hiukwan, en Hans en Yin, was het kijkplezier veel minder. Ik had veel meer van de proeven van de 1e afl willen zien. Die waren zo idioot verknipt. Als er geen ER2009 is zal ik het niet missen. laten ze eerst maar eens goed nadenken over de inhoud en tvuitzendingen en daarna de juiste kandidaten en presentatie uitkiezen. En niet de de laatste 3 de gehele serie zo veel zendtijd geven. Loes

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 30-11-2008, 12:36:41 »
Hmmm,over wat de toekomst van ER betreft lees ik hier bijna niets anders dan wie de nieuwe presentatoren zullen zijn.Ons allergeliefde EP zal er helaas niet meer zijn  :\'( :\'(  maar vele reacties snap ik niet echt. Het zijn toch niet de presentatoren die het boeiend maken,maar wel de deelnemers? Als er volgend jaar een nieuwe ER komt met 2 nieuwe presentatoren,en die zijn wat saai tov EP en Evi...wtf?

Helemaal mee eens. Ik begrijp ook niet helemaal dat mensen roepen nu EP dood is er nu geen vervolg meer kan komen van ER. In ER zijn de deelnemers de sterren, niet de presentatoren. Die zie je immers tijdens een aflevering op z'n hoogst maar voor 10% van de tijd terug of zo.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #87 Gepost op: 30-11-2008, 13:09:30 »
Mee eens en niet mee eens.

Je ZIET bij televisie-shows niet altijd wat iemand achter de schermen doet.

EP heeft niet voor niets de naam Godfather van de Expeditie meegekregen. Hij was wel meer dan dat hoor. Tenminste, ook ik ga af op wat ik in beeld zie, en op wat ik zo lees hier en daar.

Natuurlijk, de programmaformule staat in principe los van Ernst-Paul. Maar toch ook weer niet, omdat ie door de manier van presenteren, en door wat ie nog meer voor het programma gedaan heeft, toch een behoorlijke stempel op het geheel heeft gedrukt.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 30-11-2008, 14:29:33 »

EP heeft niet voor niets de naam Godfather van de Expeditie meegekregen. Hij was wel meer dan dat hoor. Tenminste, ook ik ga af op wat ik in beeld zie, en op wat ik zo lees hier en daar.

Natuurlijk, de programmaformule staat in principe los van Ernst-Paul. Maar toch ook weer niet, omdat ie door de manier van presenteren, en door wat ie nog meer voor het programma gedaan heeft, toch een behoorlijke stempel op het geheel heeft gedrukt.
Idd Jos daar heb je een punt,maar hoe hard hij ook zijn stempel op het geheel heeft gedrukt,wat ik vind;geen opvallende 'typetjes' als kandidaten= geen interessante ER. In m'n vorige post ben ik nog iemand vergeten.Hoe heet hij ook alweer? de "spuger" van vorig jaar. Uiteraard degoutant tot en met,mensonwaardig,maar dat bedoelde ik net met verschillende karakters die tegen elkaar opbotsen,en dat vind ik persoonlijk veel boeiender dan de deze ER ook de reacties waren veel meer gevarieerd.Zelf heb ik dit jaar bitterweinig gereageerd omdat......er weinig te reageren viel. Zoals ik zelf reeds aangaf,en ook vele reacties gingen maar over 3 dingen; Hiu komt te vaak in beeld,Yin kleeft aan Hans,en Hans vindt zichzelf dé man. En meer was er niet.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 30-11-2008, 14:30:35 »

Mee eens ja. Ernst Paul deed meer dan presenteren alleen. Zijn inbreng in het grote geheel en met name zijn prachtige energie...tjsa, die zal erg gemist worden en moeilijk te vervangen zijn. Ik hoop zo dat hij vanaf "het afvallerseiland" daarboven mee gekeken heeft op hetgeen wat wij vanavond en de onderburen morgenavond te zien krijgen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #90 Gepost op: 30-11-2008, 14:34:04 »
Maar Koekoe, je kan toch niet volhouden dat er dit jaar geen kleurrijke types waren; Hans is nu al ruim de meest besproken kandidaat in de geschiedenis van dit forum.

Wanneer er geen opvallende kandidaten zijn, wordt er geklaagd dat het te saai is. Wanneer er wel opvallende kandidaten zijn, wordt er geklaagd dat ER niet meer om het 'survivallen' gaat.
Mensen klagen altijd.

Ik vond het dit jaar best een leuke serie; er viel genoeg te beleven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 30-11-2008, 14:44:09 »
Maar Koekoe, je kan toch niet volhouden dat er dit jaar geen kleurrijke types waren; Hans is nu al ruim de meest besproken kandidaat in de geschiedenis van dit forum.

Wanneer er geen opvallende kandidaten zijn, wordt er geklaagd dat het te saai is. Wanneer er wel opvallende kandidaten zijn, wordt er geklaagd dat ER niet meer om het 'survivallen' gaat.
Mensen klagen altijd.

Ik vond het dit jaar best een leuke serie; er viel genoeg te beleven.
Tja maar Hans vind ik een kleurloos kleurrijk type zeg maar.  ;) ;)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 30-11-2008, 14:52:22 »
Zoals ik al eerder zei... het gaat veranderen zonder E.P. maar anders wil niet zeggen slechter

zoals Herman van Veen dat zegt: "je bent mooi, niet mooier, je bent anders mooi"

en inderdaad...als er geen kleurige typetjes inzitten, is het niks, maar zo zijn er een hoop onderdelen min of meer verplicht!

Wat mij betreft: gewoon doorgaan! De wereld veranderd, televisie veranderd en zo ook E.R., als je niet veranderd gaat het mis... helaas nu een gedwongen snelle verandering... maar dat wil niet zeggen dat E.R. verloren is!

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #93 Gepost op: 30-11-2008, 16:31:32 »
Mee eens ja. Ernst Paul deed meer dan presenteren alleen. Zijn inbreng in het grote geheel en met name zijn prachtige energie...tjsa, die zal erg gemist worden en moeilijk te vervangen zijn. Ik hoop zo dat hij vanaf "het afvallerseiland" daarboven mee gekeken heeft op hetgeen wat wij vanavond en de onderburen morgenavond te zien krijgen!
Volgens mij heeft ie met een goed glas wijn (of noord-ierse whiskey), en een goeie biefstuk, van de finale genoten. Met Leentje Custers naast hem. Want ook al was zij niet bij dit productiehuis betrokken (voor zover ik weet), ook Leentje mag in dit verband genoemd worden, vind ik.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 30-11-2008, 17:10:49 »
Volgens mij heeft ie met een goed glas wijn (of noord-ierse whiskey), en een goeie biefstuk, van de finale genoten. Met Leentje Custers naast hem. Want ook al was zij niet bij dit productiehuis betrokken (voor zover ik weet), ook Leentje mag in dit verband genoemd worden, vind ik.

Tuurlijk...Maar dat Leentje niet expliciet genoemd wordt is omdat ze niet bij ER betrokken was (denk ik...)Ik heb het niet bewust gedaan in ieder geval.
En ik denk dat EP een goede Single Malt Whisky zou nemen ::jaja::

We zien wel wat de toekomst ons brengt wat ER betreft. Ik hoop wel dat ze eens goed over het spel en hoe het gespeeld kan worden nadenken! En lekker kleurrijke deelnemers die voor vuurwerk zorgen selecteren en wat mij betreft horen daar een Hans, Yin en Hiu ook bij want voor vuurwerk hebben ze uiteindelijk wel gezorgd..Types ala Hannie, Vergeet je gitaar niet jongen, Mano etc laat die maar thuis...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 30-11-2008, 21:09:54 »
Nu moet er gewoon nog een reeks komen  ::jaja::

Met een door velen niet- gehoopte doemscenario als finale, is in mijn ogen dit geen waardige afsluiter van ER  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 30-11-2008, 21:33:16 door reaver »

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 30-11-2008, 21:55:16 »
Gezien de finale van vanavond verdient Expeditie Robinson tenminste nog 1 seizoen. Als is het maar om de anti-climax van vanavond goed te maken.

Die reactie van Yin, zoals ze al heel de expeditie is geweest, koelbloedig.

Offline TAP

• Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #97 Gepost op: 30-11-2008, 22:11:06 »
Klaar, kaput, afgelopen nu! ;)

Deze reeks vond ik niet bijster interessant, het ging eigenlijk alleen maar over complotten, stemafspraken, liegen en/of bedriegen :P Meer proeven, minder gezwets!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 1-12-2008, 05:19:11 »
::

We zien wel wat de toekomst ons brengt wat ER betreft. Ik hoop wel dat ze eens goed over het spel en hoe het gespeeld kan worden nadenken! En lekker kleurrijke deelnemers die voor vuurwerk zorgen selecteren en wat mij betreft horen daar een Hans, Yin en Hiu ook bij want voor vuurwerk hebben ze uiteindelijk wel gezorgd..Types ala Hannie, Vergeet je gitaar niet jongen, Mano etc laat die maar thuis...

Idd, en kandidaten die meer elkaar waard zijn,zowel fysiek, maturiteit, persoonlijkheid en survivorskills.
Comflikten komen er toch, sowieso.
En laat ze maar eens beginnen met het krijgen van het nodige materiaal na het behalen van een overwinning.
Over het krijgen van een visnet heb ik ook mijn twijfels, dat neemt veel innitiatief en inventiviteit weg.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 1-12-2008, 07:36:07 »

Over het krijgen van een visnet heb ik ook mijn twijfels, dat neemt veel innitiatief en inventiviteit weg.

Een 100 tal metertjes touw is dan meer op z'n plaats als prijs...

Misschien ook een leuke input;

Bij de proeven de mogelijkheid geven om fictief geld winnen om dan in een soort van robinsonshop benodigdheden of persoonlijke items te kopen...
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 09:09:36 door reaver »