Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86702 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #260 Gepost op: 27-11-2008, 18:28:28 »
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum maar al vele jaren een expeditie Robinson fan. Ik heb juist een bedenkelijk intervieuw gelezen met Evi Hanssen in een Vlaams (roddelblad) genaamd Blik. Editie van vandaag. Groot is mijn verbazing als Evi het volgende zegt :

SPOILER

Ehm tartuffe... misschien moet je dit écht even als spoiler verbergen (via de knop "spoiler"bij de opmaak van je bericht)... wellicht wil niet iedereen dit lezen als de info klopt  :-\\

EDIT: Mooi het is je gelukt  ::ok::  :)
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 09:13:28 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #261 Gepost op: 27-11-2008, 18:34:04 »
Lukt niet erg met de spoiler, misschien iets voor iemand die dat voor Tartuffe kan doen?

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #262 Gepost op: 27-11-2008, 19:29:09 »
inderdaad, puzzel is hetzelfde, maar komt omdat ie onder het zand zit en nogal is afgesleten.
Nee, Hiu had een vraag goed en daardoor juiste kleur gekozen wat haar recht gaf op het hele voorbeeld van de puzzel.
Hans had het fout, vandaar dat die maar een deel van het voorbeeld heeft   ;)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #263 Gepost op: 27-11-2008, 19:50:02 »
Jelsir bedoelt (neem ik aan) dat je op het bovenste plaatje ziet dat Hans het bovenste en laatste blok al heeft geplaatst, zoals je op het plaatje van Hiu kunt zien.

goed gezegd. ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #264 Gepost op: 27-11-2008, 19:52:16 »
Nee, Hiu had een vraag goed en daardoor juiste kleur gekozen wat haar recht gaf op het hele voorbeeld van de puzzel.
Hans had het fout, vandaar dat die maar een deel van het voorbeeld heeft   ;)
Ah, dat was wat ik al raar vond. Hij kreeg hetzelfde bordje mee als Hiu, maar er staat dus maar de helft op.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #265 Gepost op: 27-11-2008, 20:12:47 »
Jos Ziggo lag er bij jou toch niet uit zondag?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #266 Gepost op: 27-11-2008, 20:48:29 »
Jos Ziggo lag er bij jou toch niet uit zondag?
Jawel. Begon raar te doen tijdens de finaleproef tussen Hui en Hans. Maar ik heb het later online gezien.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 28-11-2008, 09:49:14 »
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum maar al vele jaren een expeditie Robinson fan. Ik heb juist een bedenkelijk intervieuw gelezen met Evi Hanssen in een Vlaams (roddelblad) genaamd Blik. Editie van vandaag. Groot is mijn verbazing als Evi het volgende zegt :

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Citaat letterlijk overgenomen van Hanssen uit Blik, blz 15.

Ok, dit magazine is weliswaar gossip heaven, maar zulk citaat zou toch weinig aan interpretatie over laten, behalve als Evi bewust de verkeerde info doorgeeft natuurlijk om ons te verrassen.

Enfin, we zien wel, misschien is mijn interpretatie fout. Indien niet vind ik het wel een behoorlijk lek.

nice find  ::ok::   maar lijkt me stug dat eva zou verraden wie de proef gewonnen heeft. Wellicht bedoelde ze "mocht X in de finale komen, dan krijgt deze het moeilijk".

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #268 Gepost op: 28-11-2008, 10:04:44 »
Ik weet het niet. Zowel het een als het ander is niet uit te sluiten.

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 28-11-2008, 11:55:09 »
Deze uitspraak zegt niets, en bevat niets verkeerd. Vanuit het gegeven dat er nu nog drie kandidaten zijn op de eindoverwinning is dit een objectieve afweging.
We weten trouwens momenteel niet eens hoe het zaterdag in Maastricht zal verlopen. Eén van de (vele) mogelijke scenario's is dat de DRIE kandidaten gekonfronteerd worden met de 99 ex-deelnemers en wat kommentaar te verwerken krijgen. Waarna de laatste eilandraad wordt getoond aan de aanwezigen, zodat er nog 2 overblijven.
Wait and see....
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #270 Gepost op: 28-11-2008, 11:58:55 »
Eén van de (vele) mogelijke scenario's is dat de DRIE kandidaten gekonfronteerd worden met de 99 ex-deelnemers en wat kommentaar te verwerken krijgen.

Zou men aan een zaterdag genoeg hebben om de finaleuitzending te filmen???  ;D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Tartuffe

• Forumlid
  • Less is more
« Reactie #271 Gepost op: 28-11-2008, 15:27:21 »
Aah, excuseer, het was mijn 1ste post en ik had de post-mogelijhkheden beter moet lezen. Ben ook nu pas terug ingelogd dus lees pas nu de spoiler reacties maar de mod heeft al ingegrepen gelukkig ::jaja::

Maar inderdaad, er is altijd nog een andere interpretatie mogelijk en dit zou goed zijn voor de spanning, alhoewel.. het zou wel straf zijn moest Evi haar mond voorbij gepraat hebben : we weten het spoedig.

Ik heb het vooral moeilijk met Yin. Ze is goed in proeven en speelt tactisch, op zich vind ik dat niet erg, maar het feit dat ze vaak zegt tegen anderen-als ze er ver uitliggen-"je ouders en familie zullen wel trots op je zijn hoor dat je het zo ver hebt geschopt" (en meer van dat fraais), wel -->dat lust ik niet. ::ohno::

Slijmen om in een eventuele finale toch op je te laten stemmen, dat vind ik erger dan tactiek of hard spel.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 28-11-2008, 15:31:46 »
Zou men aan een zaterdag genoeg hebben om de finaleuitzending te filmen???  ;D

tja als de zaal leegloopt als ze te horen krijgen dat Hans de proef heeft gewonnen van HiuKwan is dat wel een risico ja  ::rofl::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #273 Gepost op: 28-11-2008, 15:33:24 »
Dat laatste (dat over Yin, ben ik met je eens. Ze suggereert eigenlijk te zeggen dat het vanzelfsprekend is dat ze in de finale is gekomen.

Maar toch is het niet helemaal zo. Je moet, om sowieso al halverwege te komen, toch langs een stel geduchte concurrenten. Daarna wordt het wat makkelijker met inschatten aan wie je iets hebt, om NOG verder te komen.  

Je bent immers met 16 personen, en ju kunt niet bij de eerste proef al zeker zijn wie dat zijn.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #274 Gepost op: 28-11-2008, 15:43:20 »
Maar inderdaad, er is altijd nog een andere interpretatie mogelijk en dit zou goed zijn voor de spanning, alhoewel.. het zou wel straf zijn moest Evi haar mond voorbij gepraat hebben : we weten het spoedig.

Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben; dat interview klinkt inderdaad alsof Evi haar mond voorbij gepraat heeft. :o

Deze uitspraak zegt niets, en bevat niets verkeerd.

Ben ik niet met je eens. Er staat toch duidelijk:

En niet:

Bovendien:
Citaat

Goed, zondag krijgen we uitsluitsel, maar ik denk dus dat Tartuffe hier wel degelijk een behoorlijke spoiler heeft gevonden!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 28-11-2008, 15:48:48 »
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben; dat interview klinkt inderdaad alsof Evi haar mond voorbij gepraat heeft. :o

Ben ik niet met je eens. Er staat toch duidelijk:
En niet:

Bovendien:

Goed, zondag krijgen we uitsluitsel, maar ik denk dus dat Tartuffe hier wel degelijk een behoorlijke spoiler heeft gevonden!

Als je logisch nadenkt is het idd wel zo. Maar toch vind ik het raar dat ze zo een grote fout zou kunnen maken...sounds fishy to me...maar je weet maar nooit.

Daarnaast ben ik toch bijna 100% zeker dat hiu wint (na zondag kan ik ook zeggen waarom ik dat denk)...maar die evi moest alles weer verpesten met haar grote mond.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 15:51:25 door BalkanPower »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 28-11-2008, 15:53:18 »
Ik denk dat aan alle kandidaten of althans de kandidaten sinds samensmelting een paar vragen gesteld gaan worden en dan zullen ze Hans wel het vuur aan de schenen leggen.

En dan kan ie antwoorden  "ik ben blij dat je deze vraag aan mij stelt en het is zo dat het antwoord op die vraag  berust op het feit dat..."  ;D

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #277 Gepost op: 28-11-2008, 15:54:24 »
Maar toch vind ik het raar dat ze zo een grote fout zou kunnen maken...sounds fishy to me...maar je weet maar nooit.

Misschien is de montage anders uitgepakt dan Evi dacht toen ze het interview gaf. Misschien dacht ze dat vóór de finale-uitzending de twee finalisten al bekend zouden zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 28-11-2008, 15:58:53 »
Misschien is de montage anders uitgepakt dan Evi dacht toen ze het interview gaf. Misschien dacht ze dat vóór de finale-uitzending de twee finalisten al bekend zouden zijn.

Van wanneer is het interview? Want als ze het voor de aflevering had gezegd (en dus op dat moment geen enkele finalist bekend was), dan had ze haar mond ook niet mogen open doen, ook al wist ze niet hoe de montage zou zijn.

Sowieso weten we wie volgend jaar GEEN ER gaat presenteren haha

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 28-11-2008, 15:59:29 »
En journalisten (helemaal van dit blad) quoten de ge-interviewde altijd helemaal letterlijk?  :-\\
Mensen als dit moeten toch altijd hun interview inkorten om het in een artikel te laten passen, dus we weten niet wat Evi allemaal precies gezegd heeft...