Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86743 keer)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 13
« Reactie #220 Gepost op: 25-11-2008, 19:01:22 »
Puzzel hans:

Puzzel hiu:

Puzzel [waarschijnlijk] voor de proef, zie aan de beschadigde hoek rechts bovenin of na de proef met het voorbeeld model wat dan weer bewijst dat Hans een fout heeft gemaakt en Hiu wint, [zie het water op de achtergrond]:
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 19:06:10 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Robin2003

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 25-11-2008, 19:07:38 »
Ziet er eerlijk gezegd niet zo moeilijk uit. Zeker niet met die staafjes er aan, die eigenlijk de puzzel alleen maar makkelijker maken.

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 25-11-2008, 19:11:36 »
Ik heb eens even zitten kijken naar de beelden die we af en toe tussendoor zien van HiuKwan en Hans, als ze (achteraf) over de proef praten. Maar helaas wordt ik daar ook niet veel wijzer van. Ze zien er wel allebei wat schoner uit. HiuKan heeft nog wel dezelfde bikini aan, maar daar nu iets anders overheen. Hans heeft nu een kettinkje om dat hij tijdens de proef niet heeft. ::vergroot:: ;D ;)

Dat kettinkje had hij ook al aan tijdens de balkproef.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #223 Gepost op: 25-11-2008, 19:23:50 »
inderdaad, puzzel is hetzelfde, maar komt omdat ie onder het zand zit en nogal is afgesleten.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #224 Gepost op: 25-11-2008, 19:32:42 »
Ziet er eerlijk gezegd niet zo moeilijk uit. Zeker niet met die staafjes er aan, die eigenlijk de puzzel alleen maar makkelijker maken.

Nee, inderdaad, maar ze zijn natuurlijk enorm zenuwachtig.

Dat kettinkje had hij ook al aan tijdens de balkproef.
Okee, maar niet tijdens de grote proef. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 25-11-2008, 21:16:10 »
Ik lees natuurlijk niet alles, maar weet iemand of het erg belangrijk was, dat Hans na de evenwichtsbalk niet helemaal over het touw sprong ? Het werd expliciet vermeld, er werd duidelijk bij stil gestaan... Heeft dit gevolgen ?
Ik denk/hoop ook dat Hiu wint, vanwege inderdaad helemaal op het laatst die blik die ik alleen kon interpreteren als "nu zie ik het" terwijl Hans zelfs nog blokken neer zette met de "hechtings"pinnen naar omhoog ipv naar beneden.
I love 花生

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #226 Gepost op: 25-11-2008, 21:18:09 »
Nu ben ik er nog niet helemaal uit.

Het gaat om die foto van de balkproef, waar Hans dus achterwaarts (aan de linkerzijde vanuit de camerapositie) vanaf springt. In het voorstukje NA aflevering 12 is te zien dat ie voorwaarts DUIKT.

Nu maakt het mij niet uit of ie nu links of rechts in het water terecht komt, maar het zet mij aan het denken over sommige scenes. Geven die de waarheid wel weer?

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 25-11-2008, 21:21:47 »
uhm ik had het over de balk waar hij over moest lopen in de laatste proef.... daar waar Hiu op dat ogenblik nog achter ligt, vlak voor ze samen gaan overleggen over het aantal kinderen.
I love 花生

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #228 Gepost op: 25-11-2008, 21:22:42 »
Ik lees natuurlijk niet alles, maar weet iemand of het erg belangrijk was, dat Hans na de evenwichtsbalk niet helemaal over het touw sprong ? Het werd expliciet vermeld, er werd duidelijk bij stil gestaan... Heeft dit gevolgen ?
Ik denk/hoop ook dat Hiu wint, vanwege inderdaad helemaal op het laatst die blik die ik alleen kon interpreteren als "nu zie ik het" terwijl Hans zelfs nog blokken neer zette met de "hechtings"pinnen naar omhoog ipv naar beneden.

Dat had op dat moment tot gevolg dat Hans nogmaals over die balk moest, om er dan wel ver genoeg van af te springen. Dat heeft hij dus gedaan. Je zag op een gegeven moment Hiu naderen terwijl Hans nog eens over die balk ging. Hij zal er dus wel direct, ter plekke, op gewezen zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #229 Gepost op: 25-11-2008, 21:23:59 »
ik postte tegelijk met jou, ik reageerde op iets dat ik eerder had gevraagd, maar is dat dan de sprong vaneen andere proef?

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 25-11-2008, 21:24:48 »
a nu snap ik het, ik had nog niet door dat hij er opnieuw oberheen moest. (ik zat nogal behoorlijk te flippen)
I love 花生

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 25-11-2008, 21:25:07 »
ik postte tegelijk met jou, ik reageerde op iets dat ik eerder had gevraagd, maar is dat dan de sprong vaneen andere proef?

In de eindproef was een balk waar ze overheen moesten lopen, van de ene kant naar de andere. Achter die balk lag op de grond een touw, waarvoorbij ze moesten landen.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 25-11-2008, 21:25:21 »
a nu snap ik het, ik had nog niet door dat hij er opnieuw oberheen moest. (ik zat nogal behoorlijk te flippen)

;D

je bent pro Hiu?  ::)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #233 Gepost op: 25-11-2008, 21:30:44 »
Het speurniveau begint hier WIDM-achtige vormen aan te nemen. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 25-11-2008, 22:00:08 »
;D

je bent pro Hiu?  ::)

ja en mijn koters ook !
I love 花生

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 25-11-2008, 22:09:50 »
Het speurniveau begint hier WIDM-achtige vormen aan te nemen. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Heerlijk toch? Zijn we weer goed ingewerkt voor Januari... ;)

Offline Kaar

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 26-11-2008, 10:26:10 »
Heerlijk al die speculaties overal!
(heb me even hier geregistreerd, aangezien ik ook een enorme WIDM fan ben)

Volgens mij zijn de handen op de foto met het kleine voorbeeld en de puzzel van EP. Ze zijn te grof voor Hiu en te bruin voor die van Hans. Het is dus volgens mij EP die checkt of het klopt. Zoiets.

Maar goed, nog steeds weten we niks zeker. Ik ga voor Hiu! Ze lag trouwens ook zo voor, dat het niet meer mis kon gaan....(?)

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 26-11-2008, 10:37:25 »
Volgens mij zijn de handen op de foto met het kleine voorbeeld en de puzzel van EP. Ze zijn te grof voor Hiu en te bruin voor die van Hans. Het is dus volgens mij EP die checkt of het klopt. Zoiets.

EP lijkt me sterk, aangezien Evi de proef leidde... Maar dat voorbeeld is inderdaad denk ik niet Hiu of Hans...

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 26-11-2008, 16:05:55 »

Ik weet niet of het zoals bij Survivor is, maar daar gebeurt een test met de crew om oa de cameraposities te bepalen. dus het kan ook best een hand zijn van een crewmember

Bij de Armstrekproef kon je aan de spikearmbanden en aan de witte blokken al weggeveegde rode verf zien  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 26-11-2008, 16:36:41 door reaver »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 26-11-2008, 16:07:15 »
Maar dat voorbeeld is inderdaad denk ik niet Hiu of Hans...
Hans kan t niet zijn want hij had dit puzzelvoorbeeld niet.
Volgens mij is t gewoon Hiukwan. Ik verwacht niet dat na 6 weken haar handen nog mooi glad en zacht zijn met mooie gemanicuurde nagels.