Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86771 keer)

Offline BalkanPower

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #200 Gepost op: 25-11-2008, 13:37:20 »
HiuKwan had nog 4 blokken te gaan(Hans nog meer) en zag het ff niet, dus van een fout was er eigenlijk geen sprake...

Maar er was toch ergens aan het eind van de uitzending een voice over van Hiukwan dat ze zag dat ze ergens een fout had gemaakt, maar niet zag waar die fout was? Toen zag je haar vragende gezicht...en vervolgens kwam de bootscene...of heb ik het fout?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #201 Gepost op: 25-11-2008, 13:39:25 »
Misschien die fout die Marlie eerder al opmerkte:

ow jee er zit een foutje in de puzzel van hiukwan
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 25-11-2008, 13:44:10 »
Misschien, maar dat stuk paste volgens mij ook nergens anders  ::vergroot::

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 25-11-2008, 13:44:23 »
Misschien die fout die Marlie eerder al opmerkte:

maar is dat wel een fout of is de puzzel onzorgvuldig gemaakt? Want die blok kan nergens anders staan...heb de kleine puzzel van hiu vergeleken met de blokken. Er zijn maar 2 blokken die er zo uitzien, en allebei staan ze aan het uiteinde van de onderste laag...maar ziet er inderdaad schots en scheef uit...

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 25-11-2008, 13:46:02 »
Blok kan maar op 1 manier. Misschien lijkt tie zo slordig omdat ze 1 blok met hans zijn puzzel hebben verwisselt ofzo...

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 25-11-2008, 13:48:47 »
Blok kan maar op 1 manier. Misschien lijkt tie zo slordig omdat ze 1 blok met hans zijn puzzel hebben verwisselt ofzo...

Maar ook de blok daarnaast staat gewoon heel erg scheef...de blokken staan niet naadloos op en aan elkaar.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 25-11-2008, 14:03:03 »
Aha, ja inderdaad, jullie hebben gelijk, hij kan nergens anders.
Ik kan me wel voorstellen dat dat verwarrend werkt voor beide kandidaten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 25-11-2008, 14:10:02 »
Toch denk ik dat Hiu wint.

Kijk maar eens naar het allerlaatste close-up shot van haar voor dat ze naar de cliffhanger met Yin gaan.

Ze snapt het niet meer, is druk door haar haren aan het woelen, kijkt telkens van het voorbeeld en de blokken heen en weer...

... en dan ineens zie je de begrip in haar ogen... Haar handen stoppen met woelen, haar ogen schieten nog 1x van het voorbeeld naar de puzzel... Ze ziet de oplossing.

(of wil ik dat te graag in haar ogen zien? ;) )

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 25-11-2008, 14:13:53 »
Toch denk ik dat Hiu wint.

Kijk maar eens naar het allerlaatste close-up shot van haar voor dat ze naar de cliffhanger met Yin gaan.

Ze snapt het niet meer, is druk door haar haren aan het woelen, kijkt telkens van het voorbeeld en de blokken heen en weer...

... en dan ineens zie je de begrip in haar ogen... Haar handen stoppen met woelen, haar ogen schieten nog 1x van het voorbeeld naar de puzzel... Ze ziet de oplossing.

volgens mij zat ze ook te trippen vanwege dat ene blokje onderaan die gewoon niet in de puzzel past...maar denk idd ook dat zij heeft gewonnen hoor:)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #209 Gepost op: 25-11-2008, 15:04:50 »
Is de uitzending in Belgie anders als hier? Dat shot van Hans hebben wij nooit gezien.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #210 Gepost op: 25-11-2008, 15:09:41 »

ben bang dat dat laatste zo is. Maar je hebt gelijk.

Overigens vond ik het heel vreemd dat in een van de afleveringen hiervoor, dat ene verkeerdom liggende blokje niet juist werd gerekend. Het lag toch op de goede plaats? Of heb ik iets gemist, en is daar ergens uitleg over gegeven?

Offline Li0nHeart

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 25-11-2008, 15:17:54 »
Is de uitzending in Belgie anders als hier? Dat shot van Hans hebben wij nooit gezien.

Nee.. maar op http://www.2be.be/expeditierobinson2008/ hebben ze ook een fotoalbum.
En daar stond deze foto in als laatste.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 25-11-2008, 15:19:59 »
Nee.. maar op http://www.2be.be/expeditierobinson2008/ hebben ze ook een fotoalbum.
En daar stond deze foto in als laatste.

Directe link naar foto album
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 15:21:46 door califax »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #213 Gepost op: 25-11-2008, 15:26:34 »
Daar zie ik Hans op een heel andere manier te water gaan als in het voorstukje na het uitzenden van aflevering 12. Hier gaat ie in zijn achteruit het water in, en in het voorstukje maakt ie een duik. Lijkt mne sterk dat die foto en die duik uit hetzelfde shot komen.

Zitten er dan toch show-opnames tussen?

Offline Leet

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 25-11-2008, 15:35:33 »
Wie er gaat winnen daar komen we van het weekend wel achter. Een ding is wel zeker en dat is de verliezer. De varaan

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 25-11-2008, 16:19:04 »
Ik heb eens even zitten kijken naar de beelden die we af en toe tussendoor zien van HiuKwan en Hans, als ze (achteraf) over de proef praten. Maar helaas wordt ik daar ook niet veel wijzer van. Ze zien er wel allebei wat schoner uit. HiuKan heeft nog wel dezelfde bikini aan, maar daar nu iets anders overheen. Hans heeft nu een kettinkje om dat hij tijdens de proef niet heeft. ::vergroot:: ;D ;)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #216 Gepost op: 25-11-2008, 16:36:11 »
Even een nieuw bewijs ::vergroot::.

Dit is een seconde uit de laatste aflevering.
Op deze foto kan je zien dat dit het bovenste stuk is van de puzzel, tezien aan de positie van hans hoofd, die meestal gehurkt zat/zit.
Zie plaatje van de hele puzzel hier onder voor bevestiging van het stuk. Dit zegt dus, je ziet het ook aan hiukwans hoofd dat ze nogal in paniek is, kan door de situatie komen maar toch.
Hans kan een fout hebben gemaakt, dus niks is zeker, maar je ziet wel dat het echt om Hans gaat die als eerste klaar is.
Ps. De puzzel van hun allebei zijn identiek aan elkaar, vergelijk de puzzels maar. Weet niet of dat al gezegd was.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 16:42:08 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #217 Gepost op: 25-11-2008, 18:17:58 »
de puzzels zijn identiek, maar het is een ander voorbeeld dat Hans daar heeft, of ben ik nou gek?

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #218 Gepost op: 25-11-2008, 18:45:26 »
Even chapeau voor ieders speurwerk hier ::ok:: ::ok:: ::ok::!!! Ongeacht wat de uitslag blijkt te zijn: heel veel snijdt echt hout. Zelden met zoveel plezier een heel topic doorgewerkt.

(zit nu alleen wel opgezadeld met het onaangename gevoel dat het toch inderdaad Hans is die wint..... en de vreemde gewaarwording dat ik in de finale dan toch voor hem ben en niet voor Yin)

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 25-11-2008, 18:59:04 »
Voor alle Sherlock's en Sherlockettes