Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86758 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #160 Gepost op: 24-11-2008, 20:28:46 »
t lijkt de arm van een "local" een aap of zo?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #161 Gepost op: 24-11-2008, 21:43:13 »
t lijkt de arm van een "local" een aap of zo?
is wel een blonde aap, dan.  ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #162 Gepost op: 24-11-2008, 21:45:20 »
Kan iemand misschien even een rondje om de arm in kwestie zetten? Want ik zie niet waar jullie het over hebben... :-[
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 24-11-2008, 21:51:03 »
Kan iemand misschien even een rondje om de arm in kwestie zetten? Want ik zie niet waar jullie het over hebben... :-[

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #164 Gepost op: 24-11-2008, 21:51:14 »
heb een rondje om de arm gezet. Maar hoe krijg ik dat rondje nou weer van mijn beeldscherm af, het was per ongeluk een Permanent marker. ::rofl::

Je moet kijken in het midden van de foto, en dan iets naar rechts. Daar zie je twee personen zitten, en als je goed kijkt, dan zie je de arm van iemand die niet echt zichtbaar is op de foto.

Maar als ik die foto nog eens bekijk, lijkt het gewoon de arm van de persoon die een beetje naar links kijkt (van de camera AF......)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 24-11-2008, 21:52:09 »
Maar als ik die foto nog eens bekijk, lijkt het gewoon de arm van de persoon die een beetje naar links kijkt (van de camera AF......)

Dat hoop ik niet, want dat is Sharon. En ik vind het typisch een mannenarm :P
(hoop niet dat Sharon zoveel haar op haar arm heeft :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 24-11-2008, 21:55:13 »
Okee, bedankt allebei! ::ok:: ::ok::

Maar ik vraag me nu af: hoe weet je dat die arm niet gewoon bij die persoon achter Geert hoort? (wie is dat trouwens? Kyra?) edit: Sharon dus?

Misschien zit de laatste afvaller er trouwens überhaupt nog niet tussen bij wat wij nu van de eilandraad zien?
Misschien zegt EP eerst wel zoiets van: "Welkom bij de finale-eilandraad. Maar voor we beginnen roepen we er de laatste afvaller bij. Hier is....!"
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 24-11-2008, 21:58:16 »
Achterop de bank zitten Geert, Sharon en Kyra.
Vooraan zie je Geert (van het team Yin en Hans :P) en Sharon ernaast.

Dus ik denk wel dat degene die daarnaast zit, de afvaller van de halve finale moet zijn.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 24-11-2008, 21:58:53 »
Maar dan heb je twee Sharons en geen Sarah.  ??? ;) :P ;D

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 24-11-2008, 22:11:44 »
Ligt het aan mij of wilde Hans echt zeggen op de balk:

Dames, ik zou heel graag met jullie meekletsen, maar ik effe iets zeggen: "Shut uuuuuuup!!" :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #170 Gepost op: 24-11-2008, 22:43:46 »
Maar dan heb je twee Sharons en geen Sarah.  ??? ;) :P ;D
Dat zei Cynneke om te kijken of je wel bij de les was....... ::rofl::

Ja, dus.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 24-11-2008, 22:56:38 »
Omg ik moet echt lachen om jullie Sherlock Holmes doordenk theorieën ::rofl:: ::ok::
Ik denk dat het 50/50 is kwa theorieën.

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 24-11-2008, 23:02:30 »
Zonet op 2be ook afgelopen. Qua spanning best een aardige aflevering.
Mijn respekt voor Hiu is nog toegenomen. Mijn afkeer voor Hans is gelijk gebleven: hij blijft zichzelf door ook nu weer zichzelf te verheerlijken én al te anticiperen op een mogelijk verlies door te opperen dat hij al genoeg bewezen heeft, en dat de eerste plaats er niet meer toe doet -  ::kots::
Mijn afkeer voor Yin is fel toegenomen, hoewel ik dacht aan het maximum te zitten. Huichelarij ten top tegen Hiu door die draai van 180 graden. Dat lag er wel heel dik op. Denkt zij dat Hiu en de andere expeditieleden én de kijker achterlijk zijn ? En dan - het smerigste wat ooit getoond is in al die jaren - de beïnvloeding op de balk. Ze is gewoon sterker op die balk, waarom moet er dan zonodig toch minachtend gedaan worden tegen Hiu. Want daar waren die aanmoedigingen voor bedoeld: destabilisatie.

O ja, en die arm: die is van Hans  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #173 Gepost op: 24-11-2008, 23:02:58 »
Omg ik moet echt lachen om jullie Sherlock Holmes doordenk theorieën ::rofl:: ::ok::
Ik denk dat het 50/50 is kwa theorieën.
Je zou ons eens bezig moeten zien bij Wie is de Mol.

We zijn met ER slechts warm aan het draaien.......

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #174 Gepost op: 24-11-2008, 23:05:00 »

O ja, en die arm: die is van Hans  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
we waren er al achter dat ie van een aap was.

We hebben de missing link bij deze gevonden. Darwin kan tevreden zijn.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 24-11-2008, 23:13:51 »
Je zou ons eens bezig moeten zien bij Wie is de Mol.

We zijn met ER slechts warm aan het draaien.......

Ja maar bij wie is de mol worden er ook expres hints gegeven zodat het leuker is om er naar te zoeken.
Ik probeer het ook altijd te ontrafelen bij Widm, ben er alleen heel slecht in want het lukt me nooit terwijl het allemaal best logisch is als je het achteraf hoort.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 24-11-2008, 23:24:11 »
Heerlijk die echte limburgse humor van Bodejos ::rofl::
Gankdoor jông

Offline nille

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 24-11-2008, 23:53:24 »
kijk naar het haar
oh nee het is grijs

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 25-11-2008, 00:02:31 »
Hier komen we voor zondag toch niet uit.
Andere vraag:
Wat staat er voor elke deelnemer op de grond?
Een grijze zak lijkt t en bij ieder eenzelfde. (en nee tis niet Hans) :-X

Offline Artificium

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 25-11-2008, 00:06:00 »
Man man man, het is maar goed dat ik niet met Hans en Yin op dat eiland zat. Ik zou me echt niet kunnen berheersen tussen die twee met hun übermensch gevoelens.  ::ohno::

Helemaal mee eens, terwijl Yn & Hans het alleen maar zo ver gebracht hebben over de rug van anderen. Yin toont soms de goeie kant van haar hart maar altijd komt de spijt na de daad, tevens zal ze haar mening steeds bijschaven als het niet in goed licht valt bij Hans. Hans zelf valt al niet veel goeds over te zeggen, het is een zelfverheerlijkte manipulator die over lijken zal gaan om iets te bereiken. Steeds uitspraken zoals "Ik heb mijn mening en die vind ik belangrijk" doen mij echt walgen. Het verwonderd mij dat hij nog niet in zijn eigen ego gestikt is.
Fantastisch hoe Hans en Yin maar blijven ratelen over waardige robinson terwijl er geen enkele waardige robinson meer overblijft. Er zit geen waardigheid in samenspannen tegen deelnemer die het spel eerlijk trachten te spelen.
Ik heb mij dit seizoen echt geërgerd aan de achterbaksheid van sommige kandidaten en daarna zichtzelf proberen te rechtvaardigen door lauwe uitspraken.