Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86651 keer)

Offline lvanhall

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 13
« Reactie #140 Gepost op: 24-11-2008, 11:17:15 »
Als ik kijk naar de foto op deze pagina...dan zou je idd denken dat het hans is. Wat ik wel zou verwachten, is dat de schedel op de middelste blok geplaatst wordt. Het is immers een piramide. Maar als ik de schedel bekijk, dan staat ie op een blok die niet op de middelste lijkt (anders zou je nog aan de rechterkant een uitsteeksel zien van een andere blok, en die is er niet). Hebben ze hans dan de schedel laten zetten op een onafgemaakte puzzel?

Ik mis inderdaad ook wat blokken, hij lijkt op de derde laag te staan.....

Het geluid bij de scene en de snelheid van het plaatsen van de schedel zijn natuurlijk ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het de winnaar is........maar als ik de puzzel af zou hebben en de schedel zal plaatsen zou ik ook nog een met mijn armen omhoog gaan om te juichen en dat gebeurd niet, ze gaan gewoon normaal terug naar het lichaam...........

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 24-11-2008, 11:53:16 »
scherp balkanpower... ::ok::

dat de armen niet in de lucht gaan duidt waarschijnlijk op het feit dat het dus helemaal niet zeker is dat diegene die het eerst zijn schedel plaatst ook zeker is van het feit dat de puzzel goed is....

ik zie hans er wel voor aan dat hij op een gegeven moment gewoon de gok neemt... en alles of niets poging onderneemt... juist ook omdat hij weet dat Hiu wel de complete puzzel heeft, dus als hij het op tijd aan laat komen ALTIJD van Hiu zal verliezen.. hij moet de gok dus nemen...

dat gecombineerd met het feit dat ze echt niet willen laten zien dat Hiu de proef wint, omdat iedereen dan weet dat ze automatisch ook ER gewonnen heeft... is voor mij duidelijk genoeg dat Hiu de proef gewonnen heeft...

alleen het laatste stukje van Yin bij die boot dat het eindigdt met 'oh nee, hij is het niet' maakt me nog aan het twijfelen...

Offline lvanhall

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #142 Gepost op: 24-11-2008, 12:08:00 »
Ze zegt: "Nee, toch niet" ... dus dat zegt helemaal niets........

Offline Phraser

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #143 Gepost op: 24-11-2008, 12:36:37 »
Moet wel indrukwekkend worden denk ik volgende week! Had ook het idee dat Evi het best moeilijk vond deze aankondiging te doen!

Trouwens......omdat alle deelnemers van ER van de afgelopen jaren aanwezig zullen zijn om Ernst-Paul te herdenken (en ze zei nog iets over EP mbt het programma) zou dat dan betekenen dat dit werkelijk het laatste seizoen ER is?

Laten het hopen van niet. Het is en blijft een schitterend programma. De parel van RTL5.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #144 Gepost op: 24-11-2008, 13:25:04 »
Waar moet het stuk dat je nu aanwijst met de pijl volgens jou dan wel? Het kan nergens anders dan daar.

Ja ik had ook gezien dat t nergens anders kan dus denk ik dat hij bij de puzzel van Hans hoort maar dat is bij hem niet te zien hij heeft ook een fout nl. maar dat was in t begin van een latere puzzel is geen screenshot te maken

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 24-11-2008, 13:26:10 »
De schedel die op de puzzel wordt gezet is 100% van Hans,

LOL

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 24-11-2008, 14:36:34 »
De schedel die op de puzzel wordt gezet is 100% van Hans, maar of het ook de winnende???

Op 52:13 zie je de schedel van hans staan op de grond, deze heeft exact dezelfde witte plekjes als die in het voorstukje............

En de schedel van Hui is een stuk donkerder.............

Die zijn ook snel verteerd dan ;)

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 24-11-2008, 14:53:00 »
Ik vind het zwaar kut zO;n cliffhanger,grrrrrr.
Mijn zoontje mocht langer opblijven voor de uitslag en dan dit....
Ik hoop zo op Hiukwan! ::zwaai::

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 24-11-2008, 15:01:20 »
Ik vind het zwaar kut zO;n cliffhanger,grrrrrr.
Mijn zoontje mocht langer opblijven voor de uitslag en dan dit....
Ik hoop zo op Hiukwan! ::zwaai::

Tell me about it. Na de aflevering liep ik te vloeken als ik weet niet wat. Ik vond dat ze dat echt niet konden maken....om die cliffhanger zo te doen. Ik vind het nog steeds niet kunnen, maar het zij zo.

Toch denk ik dat Hiu het wint, maar ze wil het niet verraden(Ja hiu, ik heb het tegen jou haha)...en een week moeten wachten is wel lang:(

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-11-2008, 15:56:03 »
Wel grappig ::rofl:: door het slechte weer was hier(zuiden) tussen 9uur en 10uur het kanaal weggevallen :\'(maar heb dus niet veel gemist ::rofl::

Ohja Go Hiu ::bravo::

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 24-11-2008, 16:57:42 »
Ze zegt: "Nee, toch niet" ... dus dat zegt helemaal niets........

Maar was dat er niet aan gemonteerd?

Tel daar het gespiegelde beeld van de schedel bij op. Het is duidelijk de bedoeling dat wij denken daat Hiu heeft gewonnen. Ergo: Hans heeft gewonnen.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 24-11-2008, 17:03:10 »
Maar was dat er niet aan gemonteerd?

Tel daar het gespiegelde beeld van de schedel bij op. Het is duidelijk de bedoeling dat wij denken daat Hiu heeft gewonnen. Ergo: Hans heeft gewonnen.

maar het productieteam weet dat wij op die manier zullen denken....dus heeft hiu gewonnen....again: reversed psychology

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 24-11-2008, 17:15:31 »
Neej, onzin, ER is geen wie is de mol. De productie verwacht niet dat mensen screenshots gaan maken en de uitzending van achter naar voor gaan analyseren op zoek naar geheime aanwijzingen.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 24-11-2008, 17:21:47 »
Neej, onzin, ER is geen wie is de mol. De productie verwacht niet dat mensen screenshots gaan maken en de uitzending van achter naar voor gaan analyseren op zoek naar geheime aanwijzingen.

dus dan zou er volgens jou geen behoefte zijn om de camera te spiegelen...want mensen zouden toch niet kijken wiens hand het is en vanuit welke hoek gefilmd is:)

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 24-11-2008, 17:31:49 »
Uit zoveel hoeken werd er niet gefilmd. Hiu zat links voor de kijker, Hans zat rechts.

Offline siritapa

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 24-11-2008, 19:58:58 »
Kan iemand een uitvergroting van deze arm (3e van achteren) maken.

Is dit de arm van Hans of Hiu?

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 24-11-2008, 20:19:02 »
Lijkt me duidelijk... het lijkt alsof er heel veel haar op die arm zit en dat zie ik bij Hiukwan niet gebeuren :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 24-11-2008, 20:20:38 »
Kan iemand een uitvergroting van deze arm (3e van achteren) maken.

alsjeblieft 10x groter...  ;D succes  ::ok::

(Bij CSI lukt t wel altijd   ::rofl::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 24-11-2008, 20:22:20 »
Of je kijkt wie bij de eilandraad altijd zijn hand op z'n knie heeft  ::trots::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 24-11-2008, 20:24:36 »
Ben even met photosoep aan de gang gegaan...

Volgens mij is dat écht niet HiuKwan haar armpje.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.