Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86650 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #120 Gepost op: 24-11-2008, 01:00:03 »
Nog eentje om het af te leren:

Misschien kan Paga dit ook even ophelderen met zijn/haar magnefieke uitvergrotingstechniek? Dan is het allemaal in één klap duidelijk hoe het zit!  ;)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 24-11-2008, 01:14:41 »
 Re: [Kandidaat BE] Yin
« Antwoord #449 Gepost op: Vandaag om 01:05:19 » Citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
Goede observatie Marlie, maar bij Hans zie ik geen blok bovenop staan.

Wat bedoel je?

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 24-11-2008, 01:23:41 »
Je ziet de uitsteeksels waar de andere blokken op geplaatst moeten worden hetgeen dan zou inhouden dat het niet compleet is en het is ook niet 3 rijen hoog.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 24-11-2008, 01:33:06 »
Het moeten 5 rijen worden
tja ik ben een puzzelfanaat

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 24-11-2008, 01:37:28 »
Ah ja ok, ik ging ervan uit dat dit het eindproduct was, maar tuurlijk de puzzel is groter  ::schaam::, dan is dit slechts een tussenshot en kan/zal zij dat nog verbeteren, wellicht....of niet...of wel, speculeren speculeren....
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 01:56:55 door mic1 »

Offline NoCommento

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 24-11-2008, 02:48:37 »
Ik denk toch echt dat het hans is die als eerste komt

de kant van het doodshoofd is duidelijk de kant van hans.
Kijk maar naar die stam uit het water op de achtergrond.

ze hebben het beeld alleen wel gespiegeld ;) 

« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 02:53:03 door NoCommento »

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 24-11-2008, 08:16:36 »
Misschien kan Paga dit ook even ophelderen met zijn/haar magnefieke uitvergrotingstechniek? Dan is het allemaal in één klap duidelijk hoe het zit!  ;)
Wat is het probleem? Die persoon die daar zat heeft gewoon bruin haar. Dat jij niet snapt wat ik doe betekend nog niet dat het niet klopt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 24-11-2008, 08:54:57 »
Ongelooflijk, wat er hier gepost is gisteravond!

Na de uitzending ben ik nooit meer online, en dus is het op maandagochtend altijd flink bijlezen, en vandaag helemaal.
Mooi, al die screenshots en uitvergrotingen, maar ik denk dat Saron gelijk heeft. Als ik de productie was, zou ik het shot van het plaatsen van de schedel vooraf opnemen. De productie is niet gek, ze weten ook wel dat wij hier alles beeld voor beeld bekijken, dit geven ze echt niet weg  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #128 Gepost op: 24-11-2008, 09:30:42 »
Ongelooflijk, wat er hier gepost is gisteravond!

Na de uitzending ben ik nooit meer online, en dus is het op maandagochtend altijd flink bijlezen, en vandaag helemaal.
Mooi, al die screenshots en uitvergrotingen, maar ik denk dat Saron gelijk heeft. Als ik de productie was, zou ik het shot van het plaatsen van de schedel vooraf opnemen. De productie is niet gek, ze weten ook wel dat wij hier alles beeld voor beeld bekijken, dit geven ze echt niet weg  ;)

Of ze laten de verliezer ook nog even zijn schedel neerzetten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 24-11-2008, 09:45:00 »
Ik denk dat we er gerust vanuit kunnen gaan dat hiu wint...i mean...hiu heeft de hele puzzel en heeft al moeite...bij hans zie je blokken omgekeerd staan (met punten naar boven)...hoe hij dat wil oplossen weet ik niet, maar als hij die puzzel wint, dan echt respect!

Hiu, je kan ons toch wel vertellen of die hand op de schedel een fake shot is?:)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 24-11-2008, 09:51:54 »

Hiu, je kan ons toch wel vertellen of die hand op de schedel een fake shot is?:)

Nee liever niet, dit bedoel ik dus met dat het aan de andere kant jammer is dat deelnemers hier posten. Ik bedoel het is toch veel leuker en spannender om hier daarover te speculeren?

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 24-11-2008, 09:54:44 »
Nee liever niet, dit bedoel ik dus met dat het aan de andere kant jammer is dat deelnemers hier posten. Ik bedoel het is toch veel leuker en spannender om hier daarover te speculeren?

Ja dat is het wel, maar dit vond ik toch echt ff het toppunt van spanning. En nog een week wachten is nog lang....grrrr

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 24-11-2008, 10:14:15 »
Groot respect als Hans die proef nog weet te winnen. Maar ik kan het me nauwelijks voorstellen.

Offline lvanhall

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #133 Gepost op: 24-11-2008, 10:24:47 »
De schedel die op de puzzel wordt gezet is 100% van Hans, maar of het ook de winnende???

Op 52:13 zie je de schedel van hans staan op de grond, deze heeft exact dezelfde witte plekjes als die in het voorstukje............

En de schedel van Hui is een stuk donkerder.............

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 24-11-2008, 10:33:44 »
ow jee er zit een foutje in de puzzel van hiukwan

Waar moet het stuk dat je nu aanwijst met de pijl volgens jou dan wel? Het kan nergens anders dan daar.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 24-11-2008, 10:34:33 »
De schedel die op de puzzel wordt gezet is 100% van Hans, maar of het ook de winnende???

Op 52:13 zie je de schedel van hans staan op de grond, deze heeft exact dezelfde witte plekjes als die in het voorstukje............

En de schedel van Hui is een stuk donkerder.............

Als ik kijk naar de foto op deze pagina...dan zou je idd denken dat het hans is. Wat ik wel zou verwachten, is dat de schedel op de middelste blok geplaatst wordt. Het is immers een piramide. Maar als ik de schedel bekijk, dan staat ie op een blok die niet op de middelste lijkt (anders zou je nog aan de rechterkant een uitsteeksel zien van een andere blok, en die is er niet). Hebben ze hans dan de schedel laten zetten op een onafgemaakte puzzel?

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #136 Gepost op: 24-11-2008, 10:47:42 »
Ik zat op het puntje van mn stoel.. denk dat ik toch wel heb laten blijken dat ik fysiek toch best ok ben.. Had Hans toch aardig bijgehouden.. (mn benen waren ZO verzuurd op die modder wand.. ik ging daar echt kapot.. )

Volgende week dan de uitslag, vind het wel leuk zo'n cliffhanger.. mn vrienden zitten me al de hele tijd aan de kop te zeuren..

:)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #137 Gepost op: 24-11-2008, 10:53:56 »
Toen ik dat gesprekje tussen jou en Yin zag, dacht ik: dat had Hans met jou nooit zo kunnen voeren.

Als het dan toch moet, dan hoop ik dat het tussen jou en Yin gaat.........

Waar blijft trouwens mijn broodje? ::rofl::

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 24-11-2008, 10:54:34 »
Ik zat op het puntje van mn stoel.. denk dat ik toch wel heb laten blijken dat ik fysiek toch best ok ben.. Had Hans toch aardig bijgehouden.. (mn benen waren ZO verzuurd op die modder wand.. ik ging daar echt kapot.. )

Volgende week dan de uitslag, vind het wel leuk zo'n cliffhanger.. mn vrienden zitten me al de hele tijd aan de kop te zeuren..

:)

maar het verschil is: jij weet de uitslag!:) Maar vond het heerlijk dat je hans zo kon bijhouden, en je hebt inderdaad laten zien dat je toch wel wat aankan. Alleen zou ik het echt niet leuk vinden als je de proef zou verliezen, want je had het eigenlijk gewoon in handen...en dat maakt het irritant. Ze hebben die cliffhanger zo gemaakt, dat het gewoon allebei de kanten op kan....irritant:)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #139 Gepost op: 24-11-2008, 11:00:13 »

Ze hebben die cliffhanger zo gemaakt, dat het gewoon allebei de kanten op kan....irritant:)
Ja, eh, dat is de eigenschap van een cliffhanger. Anders is het geen cliffhanger.

Dat weet ik nog van toen ik altijd naar Dallas en Dynastie keer. ::rofl::