Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Waar kun jij die beelden zien Goyathlay
Er zit in ieder geval wel iemand naast Sharon dat is beter te zien wanneer je de beelden in slowmotion bekijkt (Sharon leunt iets naar achteren waardoor het plukje haar duidelijker zichtbaar wordt). De arm lijkt ook van iemand anders dan Sharon te zijn.
op de site van RTL, zoeken op programma exp. robinson. daar staat ie ondertussen al op!!! (gelukkig, want toch nog even het laatste stukje van de aflevering kunnen kijken!)
klopt, dit heb ik uit de cap geknipt:Wie heeft bruin haar?
Kijk, dit maakt alles duidelijk. Het mysterie is opgelost.
Ben al zenuwachtig voor vanavond.. veel plezier met kijken iedereen!!
af en toe draaien 'jullie' wel een beetje door hier hoor
Precies. Ik vind dit nogal apart. Er is echt helemaal niks van te maken.
Zou die finale niet al opgenomen zijn? Vorige week schreef Sharon hier ergens op t forum "tot zaterdag" dat was dan afgelopen zaterdag.
Geniaal, al die Poirots hier!! (lees: ik ben blij dat ik niet de enige autist blijk te zijn, want ik had het schedel-fragment ook al beeldje voor beeldje zitten bekijken en kwam er niet uit...)Stelletje Sherlocks zijn we ook...
dat is geheime informatie, zal wel niet live zijn, omdat er dit jaar geen smsjes verstuurd kunnen worden, die 100 ex ers beslissen toch?
Is het al gezegd, dat het Theater waarover Evi het heeft, de Bonbonniere is, en niet het Theater aan het Vrijthof, wat sommige mensen misschien denken?
Nee. Sterker nog, niemand heeft het Theater aan het Vrijthof nog maar genoemd, je bent de eerste die er over begint. Maar bedankt in ieder geval dat jij ons hebt behoedt voor die dwaling!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
928 gasten en 7 vaste bezoekers