Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86782 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 13
« Reactie #80 Gepost op: 23-11-2008, 22:25:39 »
tjee wat gaat het hier snel met posten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 23-11-2008, 22:25:49 »
Boven, achteraan?

Edit: Oh, dat is zeker Sarah ofzo?  ::rofl::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 23-11-2008, 22:27:10 »
Zit er wel iemand naast Sharon?

Oeps, Goya beat me. :P

Ik meen een plukje grijs haar te kunnen zien of verbeeld ik me nu dingen die er niet zijn? :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 23-11-2008, 22:28:22 »
Ik meen een plukje grijs haar te kunnen zien of verbeeld ik me nu dingen die er niet zijn? :P

Volgens mij zit er een decolleté(etje) onder dat "plukje grijs haar"  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LJ

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 23-11-2008, 22:32:03 »
Het lijkt me sterk dat het Hiu's handen zijn, al is het moeilijk in te schatten door al het klei eerder in de proef...

moddervlek op de linkerarm ziet er precies zo uit als die hans op z'n arm had...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-11-2008, 22:34:38 »
Volgens mij zit er een decolleté(etje) onder dat "plukje grijs haar"  ;D

Ik doel natuurlijk op hetgeen dat tussen de hoofden van Geert T en Sharon in is te zien :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline nanana

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-11-2008, 22:36:18 »
en is er dan ook niet nog de mogelijkheid dat één van beide de puzzel toch niet 100% correct heeft, maar denkt dat ie correct is en daarmee alsnog verliest?

ik ga er niet vanuit dat die handen zeggen wie het wint. af en toe geven ze wel wat informatie prijs bij ER, maar bij zulke cruciale momenten doen ze dat nooit.......

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 23-11-2008, 22:40:39 »
en is er dan ook niet nog de mogelijkheid dat één van beide de puzzel toch niet 100% correct heeft, maar denkt dat ie correct is en daarmee alsnog verliest?

ik ga er niet vanuit dat die handen zeggen wie het wint. af en toe geven ze wel wat informatie prijs bij ER, maar bij zulke cruciale momenten doen ze dat nooit.......

hmmm ja, had ik nog niet aan gedacht....
zou zo maar een optie kunnen zijn ja... ik hoop het maar...

ik zie nu ook wel dat het beeld gespiegeld is, dus het zouden ook de handen van hans kunnen zijn.... (het lijkt er wel verdacht veel op)...

en je kan je afvragen waarom dit zo gespiegeld in beeld wordt gebracht...
moeten we dus denken dat het 'van links' kwam en dus Hiu is????
en dat we de volgende week op het verkeerde been worden gezet en dat Hans het dan toch blijkt te zijn??

hopelijk heeft hij de puzzel dan fout... >:D

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 23-11-2008, 22:42:19 »
Volgens mij is het Hans

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-11-2008, 22:43:39 »
Volgens mij is het Hans

Ik zie niks... volgens mij zit er niemand tussen... ::vergroot::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-11-2008, 22:44:19 »
Volgens mij is het gewoon een blaadje aan een boom.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #91 Gepost op: 23-11-2008, 22:45:07 »
tenzij Hiu nog een haargroeimiddel voor haar armen op de kop heeft weten te tikken.

Is het al gezegd, dat het Theater waarover Evi het heeft, de Bonbonniere is, en niet het Theater aan het Vrijthof, wat sommige mensen misschien denken?

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 23-11-2008, 22:45:39 »

De hand is in elk geval van óf Hans, óf productie.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 23-11-2008, 22:46:06 »
Volgens mij is het Hans

ik zie ook niets hoor.... vind dit wel erg vaag  ???

wat ik wel zie is een arm die niet lijkt te passen bij Sharon....
nogal harig

maar vooruit...

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 23-11-2008, 22:46:51 »
Ik zie niks... volgens mij zit er niemand tussen... ::vergroot::
Aan het einde zit iemand , hopelijk Hans, en aan de arm te zien zitten er haren op ::vergroot::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 23-11-2008, 22:47:04 »
tenzij Hiu nog een haargroeimiddel voor haar armen op de kop heeft weten te tikken.

Is het al gezegd, dat het Theater waarover Evi het heeft, de Bonbonniere is, en niet het Theater aan het Vrijthof, wat sommige mensen misschien denken?

Dat lijkt me duidelijk  ::trots::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 23-11-2008, 22:48:21 »
Er zit in ieder geval wel iemand naast Sharon dat is beter te zien wanneer je de beelden in slowmotion bekijkt (Sharon leunt iets naar achteren waardoor het plukje haar duidelijker zichtbaar wordt). De arm lijkt ook van iemand anders dan Sharon te zijn.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 23-11-2008, 22:49:53 »
Er zit in ieder geval wel iemand naast Sharon dat is beter te zien wanneer je de beelden in slowmotion bekijkt (Sharon leunt iets naar achteren waardoor het plukje haar duidelijker zichtbaar wordt). De arm lijkt ook van iemand anders dan Sharon te zijn.

Waar kun jij die beelden zien Goyathlay ???
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 23-11-2008, 22:51:11 »
Zou die finale niet al opgenomen zijn? Vorige week schreef Sharon hier ergens op t forum  "tot zaterdag" dat was dan afgelopen zaterdag.

Offline nanana

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 23-11-2008, 22:53:02 »
Waar kun jij die beelden zien Goyathlay ???

op de site van RTL, zoeken op programma exp. robinson. daar staat ie ondertussen al op!!! (gelukkig, want toch nog even het laatste stukje van de aflevering kunnen kijken!)