Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86655 keer)

Offline BalkanPower

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #240 Gepost op: 26-11-2008, 16:41:33 »
Hans kan t niet zijn want hij had dit puzzelvoorbeeld niet.
Volgens mij is t gewoon Hiukwan. Ik verwacht niet dat na 6 weken haar handen nog mooi glad en zacht zijn met mooie gemanicuurde nagels.  

Die foto is puzzel van hiu...zie blok links onderaan waarvan we dachten dat het een fout was die hiu had gemaakt...die is degelijk wel hiu's puzzel

Offline siritapa

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 26-11-2008, 16:46:40 »
Zou Hans de puzzelproef winnen en verliezen omdat hij voor het touw gesprongen is?

Volgens mij had Yin ook wel vrolijker gekeken als Hans naast haar zat op de laatste eilandraad?

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 26-11-2008, 16:54:25 »
Zou Hans de puzzelproef winnen en verliezen omdat hij voor het touw gesprongen is?

Volgens mij had Yin ook wel vrolijker gekeken als Hans naast haar zat op de laatste eilandraad?

hans was al teruggevloten....hij moest opnieuw over de balk...dus dat stukje is al afgedekt:)

dat van yin is maar een momentopname....maaruh....hopelijk is het precies wat jij zegt:) En denk niet dat hans de puzzel heeft gewonnen....als we logisch nadenken...hiu had de hele puzzel en een voorsprong...je zou denken: het kan niet meer mis gaan:)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #243 Gepost op: 26-11-2008, 17:04:33 »
Even een nieuw bewijs ::vergroot::.

Dit is een seconde uit de laatste aflevering.
Op deze foto kan je zien dat dit het bovenste stuk is van de puzzel, tezien aan de positie van hans hoofd, die meestal gehurkt zat/zit.
Zie plaatje van de hele puzzel hier onder voor bevestiging van het stuk. Dit zegt dus, je ziet het ook aan hiukwans hoofd dat ze nogal in paniek is, kan door de situatie komen maar toch.
Hans kan een fout hebben gemaakt, dus niks is zeker, maar je ziet wel dat het echt om Hans gaat die als eerste klaar is.
Ps. De puzzel van hun allebei zijn identiek aan elkaar, vergelijk de puzzels maar. Weet niet of dat al gezegd was.

Ik vind dit toch een aardig bewijsje dat Hans wint.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 26-11-2008, 17:28:02 »
we zien enkel het bovenste puzzelstuk --> staat het wel helemaal bovenaan en is de rest wel goed?

Offline Achaeus

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2008, 17:45:55 »

(Bij CSI lukt t wel altijd   ::rofl::)

Dat denk ik ook altijd als ik met foto's bezig ben :P

Ooh was het maar zondag   :o

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #246 Gepost op: 26-11-2008, 19:09:41 »
Ooh was het maar zondag   :o

En dan valt bij Ziggo de TV weer uit.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #247 Gepost op: 26-11-2008, 19:15:48 »
En dan valt bij Ziggo de TV weer uit.  ::rofl::
Dan draai ik bij ziggo gewoon de zekeringen eruit. Stelletje amateurs daar, dat is echt niet de eerste keer. Sinds Ziggo het allemaal heeft overgenomen is het regelmatig ''prijs''. ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #248 Gepost op: 26-11-2008, 19:18:09 »
Dan draai ik bij ziggo gewoon de zekeringen eruit. Stelletje amateurs daar, dat is echt niet de eerste keer. Sinds Ziggo het allemaal heeft overgenomen is het regelmatig ''prijs''. ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ziggo digitale TV draaide gewoon door, no problemo.  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Freek90

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 26-11-2008, 19:25:10 »
Yin valt door de mand met haar veer-in-je-reet-mes-in-je-rug strategie. Het word één grote anti-climax, maar het publiek vreet het. Ik vind het jammer en kijk met weemoed terug naar seizoenen met Derek, Nolleke, ZORRO, Iloontje, Judge (had altijd zoiets van wat the fuck ben ik aan het doen hier en beleefde alles vanaf het strand) en de mensen na de samensmelting in 2004 met meester strateeg Matt (jammer dat hij Marjolein er toen bij de laatste wegstemronde in had gelaten), super indiaan Frank en niet te vergeten onze Rotterdamse Klaar.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 26-11-2008, 19:56:34 »
Ik vind dit toch een aardig bewijsje dat Hans wint.
onderste plaatje is hiu's puzzel, niet die van hans

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 26-11-2008, 21:59:20 »
veer-in-je-reet-mes-in-je-rug strategie.

::rofl:: Hahaha ::rofl::

wat een terminologie  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #252 Gepost op: 26-11-2008, 22:09:30 »
onderste plaatje is hiu's puzzel, niet die van hans

Jelsir bedoelt (neem ik aan) dat je op het bovenste plaatje ziet dat Hans het bovenste en laatste blok al heeft geplaatst, zoals je op het plaatje van Hiu kunt zien.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #253 Gepost op: 26-11-2008, 22:33:13 »
Die foto is puzzel van hiu...zie blok links onderaan waarvan we dachten dat het een fout was die hiu had gemaakt...die is degelijk wel hiu's puzzel
Ja krek wak zei, wel goed lezen he

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 27-11-2008, 12:30:31 »
Ja krek wak zei, wel goed lezen he

wil best goed lezen hoor, maar weet niet wat Krek wak betekent:)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 27-11-2008, 13:25:49 »
Gelijk wat ik zei.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 27-11-2008, 13:26:25 »
wil best goed lezen hoor, maar weet niet wat Krek wak betekent:)
Krek wak zei =  precies(hetzelfde) wat 'k zei

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 27-11-2008, 13:41:50 »
Krek wak zei =  precies(hetzelfde) wat 'k zei

ach soo:) ik snap hem al (lees:pas)   :)

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #258 Gepost op: 27-11-2008, 17:57:30 »
Nou, daar geloof ik dus echt helemaal niks van... Allemaal gespeeld om eventueel een voordeeltje te kunnen ritselen later...  :-\\

Sjuust, dat dus   ::jaja::

Offline Tartuffe

• Forumlid
  • Less is more
« Reactie #259 Gepost op: 27-11-2008, 18:25:15 »
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum maar al vele jaren een expeditie Robinson fan. Ik heb juist een bedenkelijk intervieuw gelezen met Evi Hanssen in een Vlaams (roddelblad) genaamd Blik. Editie van vandaag. Groot is mijn verbazing als Evi het volgende zegt :

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Citaat letterlijk overgenomen van Hanssen uit Blik, blz 15.

Ok, dit magazine is weliswaar gossip heaven, maar zulk citaat zou toch weinig aan interpretatie over laten, behalve als Evi bewust de verkeerde info doorgeeft natuurlijk om ons te verrassen.

Enfin, we zien wel, misschien is mijn interpretatie fout. Indien niet vind ik het wel een behoorlijk lek.

« Laatst bewerkt op: 27-11-2008, 19:33:31 door Megan, Reden: spoilergedeelte onder spoilertag gezet »