Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 86685 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #180 Gepost op: 25-11-2008, 00:09:56 »
Ik vond de eindproef wel leuk maar zou eigenlijk ook wel tof geweest zijn als men ze zou onderdelen voor een groepsproef.
Ook miste ik het vuur maken zoals eerder en op een ander topic al vermeld werd.  Ik bleef ook een beetje op mijn honger zitten met richtproeven (stenen werpen, katapult en boogschieten,...)  

Ik vond de reactie ook vrij onzinnig van Yin die zichzelf gaat prijzen dat de meeste proeven tussen Hans en haar gingen?  Das ook wel een beetje vanzelfsprekend dat je als eerste de mensen eruit wipt die iets of wat  tegenwind konden bieden.  Zo sterk was Hans ook niet met de paalproef; daar viel ie nl als eerste af terwijl Geert D en Kyra geduchte tegenstanders waren in die proef...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 25-11-2008, 00:18:52 »
Yin toont soms de goeie kant van haar hart

Nou, daar geloof ik dus echt helemaal niks van... Allemaal gespeeld om eventueel een voordeeltje te kunnen ritselen later...  :-\\
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Artificium

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 25-11-2008, 00:21:14 »
Nou, daar geloof ik dus echt helemaal niks van... Allemaal gespeeld om eventueel een voordeeltje te kunnen ritselen later...  :-\\

Misschien een goed punt, ik geef haar het voordeel van de twijfel. :)

Offline KarelKonijn

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 25-11-2008, 01:07:26 »
Ik heb zo goed mogelijk proberen uit te zoeken wie er gaat winnen.
Ik ben fan van Hiukwan, maar mijn conclusie is dat Hans toch gaat winnen.

Een aantal dingen die volgensmij wel bewijzen dat het Hans wordt:
1- Ik heb de foto van de hand en de schedel vergeleken met een ander shot waarin Hans' hand ongeveer in dezelfde positie te zien is. Mijn conclusie uit die vergelijking is dat het 100% zeker Hans' hand is.

2- Het shot met de schedel is gespiegeld, let op de brug en het water. Hierdoor kan het alleen Hans' puzzle zijn.

3- In het filmpje lijkt het zo te zijn dat Hans' puzzle niet klopt en dat hij ver achter ligt. Ergens in de 37e minuut is echter te zien dat opeens zijn puzzle helemaal correct staat. Hij lijkt dus best goed bezig te zijn.

Nog een wat verder gezochte conclusie:
Hiukwan heeft laatst een (voor iedereen te lezen op Yin's hyves) krabbel geplaatst bij Yin. Daarin vraagt ze of Yin ook komt naar een soort van reunie, dat het haar gezellig lijkt. Hieruit maak ik op dat Hiukwan niet gewonnen heeft. Ik ga er namelijk vanuit dat Hiukwan zou winnen als ze in de finale tegen Yin zou strijden. Ook doe ik de aanname dat Yin niet blij zou zijn wanneer Hiukwan van haar zou winnen in de finale. Ik denk zelfs dat Hiukwan overweldigend zou winnen van Yin in de finale. Een happy reactie van Hiukwan, als winnaar, naar Yin toe lijkt me dan ongepast.
Oke, dit is vergezocht haha!

Nu maar hopen dat mijn laatste vergezochte idee compleet verkeerd is en dat Hans zijn schedel één seconde later neerzet dan die van Hiukwan!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #184 Gepost op: 25-11-2008, 01:27:20 »
Goed speurwerk en inderdaad erg vergezocht maarrrr.........
in dit soort programma's is niets wat t lijkt

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 25-11-2008, 07:18:47 »
Dat zei Cynneke om te kijken of je wel bij de les was....... ::rofl::

Ja, dus.

De Sharon achteraan moest dus Sarah zijn :P
(sorry, was al laat gisteravond)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #186 Gepost op: 25-11-2008, 07:49:28 »
Hier komen we voor zondag toch niet uit.
Andere vraag:
Wat staat er voor elke deelnemer op de grond?
Een grijze zak lijkt t en bij ieder eenzelfde. (en nee tis niet Hans) :-X

In deze grijze zak(ken) zitten de diverse camera's voor de close up opnamen van de kandidaten. De jute zak is enkel ter camouflage.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 25-11-2008, 08:14:10 »
Maar als je blokken op deze manier plaatst kun je toch nooit meer winnen???

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 25-11-2008, 08:21:10 »
Ik heb zo goed mogelijk proberen uit te zoeken wie er gaat winnen.
Ik ben fan van Hiukwan, maar mijn conclusie is dat Hans toch gaat winnen.

1- Ik heb de foto van de hand en de schedel vergeleken met een ander shot waarin Hans' hand ongeveer in dezelfde positie te zien is. Mijn conclusie uit die vergelijking is dat het 100% zeker Hans' hand is.

2- Het shot met de schedel is gespiegeld, let op de brug en het water. Hierdoor kan het alleen Hans' puzzle zijn.

3- In het filmpje lijkt het zo te zijn dat Hans' puzzle niet klopt en dat hij ver achter ligt. Ergens in de 37e minuut is echter te zien dat opeens zijn puzzle helemaal correct staat. Hij lijkt dus best goed bezig te zijn.

Nog een wat verder gezochte conclusie:
Hiukwan heeft laatst een (voor iedereen te lezen op Yin's hyves) krabbel geplaatst bij Yin. Daarin vraagt ze of Yin ook komt naar een soort van reunie, dat het haar gezellig lijkt. Hieruit maak ik op dat Hiukwan niet gewonnen heeft. Ik ga er namelijk vanuit dat Hiukwan zou winnen als ze in de finale tegen Yin zou strijden. Ook doe ik de aanname dat Yin niet blij zou zijn wanneer Hiukwan van haar zou winnen in de finale. Ik denk zelfs dat Hiukwan overweldigend zou winnen van Yin in de finale. Een happy reactie van Hiukwan, als winnaar, naar Yin toe lijkt me dan ongepast.
Oke, dit is vergezocht haha!

Nu maar hopen dat mijn laatste vergezochte idee compleet verkeerd is en dat Hans zijn schedel één seconde later neerzet dan die van Hiukwan!
Je kan inderdaad stellen dat het stukje van de schedel van Hans is. Echter is het de eilandraad die me laat denken dat Hans de verliezer is.

Als je goed kijkt zie je namelijk een rechte arm, die naar een knie lijkt te gaan.

Er is constant één persoon geweest van de afvaller die váák met een gestrekte arm naar zijn knie gaat en dat is Hans. Hiu zit zover ik me kan herinneren altijd met haar hand op haar schoot.

Hierdoor denk ik dat Háns de persoon is die daar achter zit.

Echter blijft het allemaal suggereren, het is geen WIDM.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 25-11-2008, 09:10:28 »
Ok ladies and gentlemen of the jury...

Ik zal ff mijn theorien erop los laten...

Aanwijzing 1: In het speluitleg zie je dat Hiu op een gegeven moment DIT blok plaatst

Aanwijzing 2: Kijk bij deze laatste foto naar de achtergrond. Hier zie je dat de puzzel van Hans al (bijna) af is...

Aanwijzing 3: Hans is op het begin heel slecht bezig met allemaal blokken ondersteboven en op z'n kant, maar heeft op een gegeven moment zijn fouten door, want hij gaat
van dit:

naar dit:

Aanwijzing 4: Ik ben met de meeste mensen eens dat DIT toch meer op Hans zijn arm lijkt dan die van Hiu...

Mijn theorie: Hans plaatst als eerst zijn schedel op de puzzel, maar heeft ergens een fout gemaakt. Hiu doet er iets langer over, maar maakt geen fout, wint de proef en de finale plaats naast Yin.

Voel je vrij om mijn theorie te weerleggen...  ;)

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 25-11-2008, 10:00:56 »

maar dan nog vind ik het raar dat de shot met de schedel (wat dus blijbaar hans zijn hand is) en onafgemaakte puzzel is....ziet er namelijk helemaal niet uit als een piramide. dus wat ik denk is dat Hiu gewonnen heeft, en dat ze hans toen (met zijn onafgemaakte puzzel) gevraagd hebben om alsnog zijn schedel te plaatsen:)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #191 Gepost op: 25-11-2008, 10:52:09 »
Het rare is vooral dat Hans hier een inhaalslag lijkt te maken...

....maar dan uiteindelijk toch weer doodleuk een blok op de kop neerzet:

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 25-11-2008, 10:58:21 »
Het rare is vooral dat Hans hier een inhaalslag lijkt te maken...

....maar dan uiteindelijk toch weer doodleuk een blok op de kop neerzet:

wat mij doet vermoeden dat hij de blokken in eerste instantie niet goed had neergezet, waardoor hij noodgedwongen een blok ondersteboven moest neerleggen om er iets van te kunnen maken. Wie weet heeft hans het wel goed, en horen enkele blokken ondersteboven te staan. So frustrating....ik wil het gewoon NU weten:)

Offline Buis

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 25-11-2008, 11:04:37 »
het is allemaal inderdaad knap frustrerend...  ::jaja::
weet iemand of de volgende uitzending zondag of maandag is?

Go Hiu!!  ::bravo::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #194 Gepost op: 25-11-2008, 11:05:36 »
weet iemand of de volgende uitzending zondag of maandag is?

in Nederland zondag en in Belgie maandag :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Buis

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 25-11-2008, 11:08:07 »
thx! ik had iets gehoord over maandag 1 december, maar dat zal dan wel voor België zijn!

Offline Li0nHeart

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 25-11-2008, 13:04:32 »
Hier een foto van 2be.be:

Hans lijkt bijna klaar te zijn, moet nog 3 blokken volgens mij. Maar Hiu is net iets verder. Volgens mij moet zij alleen de bovenste nog. Zo te zien klopt de tekening van Hans wel. Alleen het blok wat hij nu als laatste probeert te plaatsen hoort bovenop (zie 2 'tandjes')

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 25-11-2008, 13:11:22 »
Zucht... Ik hoop zo dat Hiu wint... :(

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 25-11-2008, 13:18:02 »
Hier een foto van 2be.be:

Hans lijkt bijna klaar te zijn, moet nog 3 blokken volgens mij. Maar Hiu is net iets verder. Volgens mij moet zij alleen de bovenste nog. Zo te zien klopt de tekening van Hans wel. Alleen het blok wat hij nu als laatste probeert te plaatsen hoort bovenop (zie 2 'tandjes')

was dit ook niet het moment dat hiu zag dat ze een fout had gemaakt?

EDIT: dit blok die hans aan het plaatsen is, is fout. Degene die hij aan het zetten is, is de laatste blok. Dus hand is blijkbaar nog aan het "zoeken" naar de juiste blok, waardoor hij wat tijd verliest...we hope
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 13:20:08 door BalkanPower »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 25-11-2008, 13:31:43 »
was dit ook niet het moment dat hiu zag dat ze een fout had gemaakt?

HiuKwan had nog 4 blokken te gaan(Hans nog meer) en zag het ff niet, dus van een fout was er eigenlijk geen sprake...