Tis maar een raar seizoen.
Ook die finale, eerst zegt E-P dat ze alledrie finalist zijn, vervolgens komt er nog een finale bovenop de finale, dus dat er maar 2 finalisten zijn (begrijp ik dat goed?)...
Dat lijk me behoorlijk k*t, want dan kan Hiu alsnog afvallen. Want anders had iedereen behalve Geert met haar op Hiu gestemd, en ik hoop toch niet dat Yin of Hans alsnog gaat winnen.
Over Hans en Yin gesproken, ik vind het niet nodig dat mensen ze helemaal gaan afkraken, iedereen speelt het spel op zijn manier. Ik vind ook dat Yin en Hans te ver gaan als ze Hiu achterbaks noemen, maar het is en blijft een spel en er wordt ook nog aardig wat aangepast in de montage, zo komt Hans naar voren als een bedrieger en misschien ook een valsspeler, en Yin als een meeloper die zelf niks kan.
Dan vind ik toch niet dat je moet gaan oordelen over hoe die mensen in het dagelijks leven met de rest van de wereld omgaan, Hans lijkt me een aardige man om te ontmoeten, maar iedereen speelt het spel om te winnen. En om te winnen zorg je ervoor dat je zelf veilig staat, en dan maak je complotten.
dus.. ik hoop gewoon dat Hiu-Kwan wint, en niet dat mensen Yin en Hans gaan afkraken alleen maar om hoe ze het spel spelen, zonder ze ooit echt ontmoet te hebben