Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 61811 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 12
« Reactie #80 Gepost op: 17-11-2008, 14:18:13 »
Hij roept inderdaad k*t, en een duik kan ik dat echt niet noemen.
Hans kennende wil hij zo goed mogelijk in beeld komen en dit was nou niet echt een prachtmoment.

::rofl:: Misschien was hij dus wel de laatste die overbleef, maar wilde hij met een hele elegante sprong van de balk in het water duiken. In dat geval wint hij wel, maar roept hij "kut" omdat zijn geplande sprongetje mislukt.  :D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 17-11-2008, 15:13:50 »
Toen ik het gister op Tv zag wist ik bijna zeker dat Hans kut riep. Ik helemaal blij dat ie zoizo niet die proef gewonnen had ::jaja::. Nu ik het weer terugzie begin ik toch zwaar te twijfelen  ::ohno:: Hij valt met een heel soort lompe duik in het water, maar het lijkt alsof hij het express doet. Naja volgende keer zien we het.

Offline Aikaturbo

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 17-11-2008, 15:15:20 »
Tis maar een raar seizoen.

Ook die finale, eerst zegt E-P dat ze alledrie finalist zijn, vervolgens komt er nog een finale bovenop de finale, dus dat er maar 2 finalisten zijn (begrijp ik dat goed?)...
Dat lijk me behoorlijk k*t, want dan kan Hiu alsnog afvallen. Want anders had iedereen behalve Geert met haar op Hiu gestemd, en ik hoop toch niet dat Yin of Hans alsnog gaat winnen.

Over Hans en Yin gesproken, ik vind het niet nodig dat mensen ze helemaal gaan afkraken, iedereen speelt het spel op zijn manier. Ik vind ook dat Yin en Hans te ver gaan als ze Hiu achterbaks noemen, maar het is en blijft een spel en er wordt ook nog aardig wat aangepast in de montage, zo komt Hans naar voren als een bedrieger en misschien ook een valsspeler, en Yin als een meeloper die zelf niks kan.
Dan vind ik toch niet dat je moet gaan oordelen over hoe die mensen in het dagelijks leven met de rest van de wereld omgaan, Hans lijkt me een aardige man om te ontmoeten, maar iedereen speelt het spel om te winnen. En om te winnen zorg je ervoor dat je zelf veilig staat, en dan maak je complotten.

dus.. ik hoop gewoon dat Hiu-Kwan wint, en niet dat mensen Yin en Hans gaan afkraken alleen maar om hoe ze het spel spelen, zonder ze ooit echt ontmoet te hebben ;)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 17-11-2008, 15:52:37 »

Over Hans en Yin gesproken, ik vind het niet nodig dat mensen ze helemaal gaan afkraken, iedereen speelt het spel op zijn manier. Ik vind ook dat Yin en Hans te ver gaan als ze Hiu achterbaks noemen, maar het is en blijft een spel en er wordt ook nog aardig wat aangepast in de montage, zo komt Hans naar voren als een bedrieger en misschien ook een valsspeler, en Yin als een meeloper die zelf niks kan.
Dan vind ik toch niet dat je moet gaan oordelen over hoe die mensen in het dagelijks leven met de rest van de wereld omgaan, Hans lijkt me een aardige man om te ontmoeten, maar iedereen speelt het spel om te winnen. En om te winnen zorg je ervoor dat je zelf veilig staat, en dan maak je complotten.

dus.. ik hoop gewoon dat Hiu-Kwan wint, en niet dat mensen Yin en Hans gaan afkraken alleen maar om hoe ze het spel spelen, zonder ze ooit echt ontmoet te hebben ;)

Het is heel makkelijk associaties te maken met persoonlijke ervaringen.  Ik ga hier niet in detail in de psychologische theorieën  ;) maar het is frappant dat ieder individu zich zich min of meer gaat meten met bepaalde personages die ze zien op tv of films. 
De meningen zijn in veel gevallen niet een afgunst op de mensen zelf maar op de manier dat ze het spel spelen.  Niet om de schuld in de schoenen van de personages te steken maar als je zelf gaat verkondigen dat je het spel speelt hoe je eigenlijk ook echt bent is de grens waarop mensen hun mening gaan vormen ook heel klein.  Zeker als de spelwijze een beetje in tegenstrijd is met de term 'Eerlijkheid' die we in onze opvoeding hebben meegekregen.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 15:55:58 door reaver »

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #84 Gepost op: 17-11-2008, 16:33:09 »
Tis maar een raar seizoen.

Ben ik in grote lijnen wel met je eens. Overigens weet ik niet of mensen Hans nou zo zeer een bedrieger vinden... Het is wel grappig wat Aikaturbo daarover zegt in reactie:

Citaat
Het is heel makkelijk associaties te maken met persoonlijke ervaringen.

Ik denk dat veel kijkers zich wat ongemakkelijk voelen als ze zien hoe eenvoudig een sterke persoonlijkheid met egocentrische trekken een achterban weet te verzamelen die hem als makke schapen richting 'ondergang' volgen (alles relatief, we hebben het nog steeds over een televisieprogramma natuurlijk). Ik denk inderdaad dat mensen dat naar hun eigen leven linken en Hans en Yin dus als bedreigende mensen beschouwen. Juist omdat het zo koel en meedogenloos gaat. Dat is gewoon anders dan in het verleden met ER-complotten.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #85 Gepost op: 17-11-2008, 17:35:03 »
::rofl:: Misschien was hij dus wel de laatste die overbleef, maar wilde hij met een hele elegante sprong van de balk in het water duiken. In dat geval wint hij wel, maar roept hij "kut" omdat zijn geplande sprongetje mislukt.  :D ;)
hij wou vast een driedubbelle flikflak, met een achterwwartse salto maken :P ::tandpastasmiley:: ::jaja::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 17-11-2008, 17:38:37 »
hij wou vast een driedubbelle flikflak, met een achterwwartse salto maken :P ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Om nog maar te zwijgen van de dubbele schroef tussendoor maar ik geef hem toch een onvoldoende voor de landing hoor  ;D

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 17-11-2008, 18:08:19 »

Om nog maar te zwijgen van de dubbele schroef tussendoor maar ik geef hem toch een onvoldoende voor de landing hoor  ;D

Die landing had inderdaad wel beter gekund, maar dat krijg je als je (teveel) energie gebruikt om dat drieletterwoord te zeggen. :D

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 17-11-2008, 19:08:43 »

och god... Hans probeerde weer indruk te maken??? op wie dit keer? een stel haaien?

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #89 Gepost op: 17-11-2008, 19:22:06 »
och god... Hans probeerde weer indruk te maken??? op wie dit keer? een stel haaien?

Wellicht wil hij laten zien dat hij naast, lief, aardig, sociaal, meegaand met anderen, begripvol, goudeerlijk, recht door zee, betrouwbaar, niet egoistisch, zich zelf wegcijferend en nooit op de voorgrond tredend ook nog sportief is?  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 17-11-2008, 20:02:57 »

Op wie dit keer?
Wie was het eerder?
Oh ja die varaan natuurlijk!
Het is jammer dat ie de finale niet haalde.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 17-11-2008, 20:18:44 »

Op de jury natuurlijk   :-X ahum...
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 21:04:17 door Marlie »

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 17-11-2008, 20:53:55 »

Ik denk met name op zich zelf. Je bent narcist of je bent het niet! Hans, Me, myself and I Meenhorst...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 17-11-2008, 21:34:15 »
ik weet niet wie met de bijnaam Varaan Dundee kwam.... ik vind hem wel grappig...

maar ik vind 'De Nare Varaan' beter bij Hans passen..  ::tandpastasmiley::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #94 Gepost op: 17-11-2008, 21:54:56 »
ik weet niet wie met de bijnaam Varaan Dundee kwam.... ik vind hem wel grappig...

Was gewoon een hersenspinseltje van me.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #95 Gepost op: 17-11-2008, 22:52:04 »
Hij roept inderdaad k*t, en een duik kan ik dat echt niet noemen.
Hans kennende wil hij zo goed mogelijk in beeld komen en dit was nou niet echt een prachtmoment.
ja, en hij dacht al duikend: ''dit shot hoort bij de vooruitblik naar aflevering 13.......'' ::trots:: ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 17-11-2008, 23:11:56 »
Zijn er echt mensen die geld gaan betalen voor items van ER deelnemers? Wat moet je in godsnaam met zoiets doen?

Heb ik ook nooit gedaan hoor, hoewel ik  al vaak op de fandag ben geweest, hey Bodejos ?
Maar één keer had ik graag de urne gewonnen maar die is toen voor ontzettend veel geld geveild (ik geloof toen rond de € 700)... Deze veiling was altijd voor een goed doel...
En Stanley_Yelnats, niet geďnteresseerd in het stembriefje met GEERT erop....of moet ik het vervangen met het woordje "PARDON ?"

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 17-11-2008, 23:16:43 »
Wat voor urne?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #98 Gepost op: 17-11-2008, 23:22:14 »
Wat voor urne?

De stembriefjes urne
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #99 Gepost op: 17-11-2008, 23:26:49 »
Wat voor urne?
je moet dat even door de google vertaal-machiene gooien:

''Vlaams--->>>ABN''

Je krijgt dan "URNE---->>>>VAAS"

@Millesime, de sleutel van de etenskist van de Marnix-serie hangt hier nog altijd. Ja, dat daar soms schandelig hoge prijzen voor worden betaald, dat ligt ook een beetje aan de combinatie uniek en goed doel.