Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 61804 keer)

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #40 Gepost op: 16-11-2008, 21:36:42 »
Hans wint de balkproef iig niet.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 16-11-2008, 21:37:41 »
Wouw, interessant om te zien hoe ze de 'vierde muur' weghalen. Zo wordt het eindelijk duidelijk dat ze lang niet alles filmen en dat sommige scènes herhalingen zijn van dingen die gebeurd zijn toen de camera niet aanwezig was. :)
Nog even niks.

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 16-11-2008, 21:38:28 »
Wat een aflavering. Ik ben super blij voor Hiukwan dat ze in de finale zit.
Hopelijk wint ze de balkproef:D
En Hans, Yin omhelzen dat ze die proef heeft gewonnen:S Is wel heel erg blij voor haar.
En idd Hans wint gelukkig niet die balkproef ::ok::

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 16-11-2008, 21:43:41 »
Ik begreep alleen niet waarom Hiukwan Yin niet feliciteerde, of was dat off-camera?

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 16-11-2008, 22:01:43 »
Tjonges wat kreeg die Hans een heet kontje op de eilandraad hij weet niet meer hoe hij zich eruit moet draaien, als een liegend kleutertje zit hij op dat bankje en yin zit ernaast mooi te wezen. Hiu je hebt t weer geweldig gedaan en Hans heeeft wel gelijk hoor je bent ook t lievelingetje inmiddels. Daar heb je zelf niet veel voor hoeven doen dat heeft Hans met zijn eigen scenario in werking gezet. T alom bekende boontje....

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 16-11-2008, 22:09:31 »
plaatsvervangende schaamte, Hans

Is dat niet hetzelfde als gebakken lucht?

Ik begreep alleen niet waarom Hiukwan Yin niet feliciteerde, of was dat off-camera?

Hans: Ja, dat was off-camera
Ik doe dat gewoon voor de camera!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 16-11-2008, 22:28:18 »
Ik begrijp hun toch niet meer zo goed. De ene keer moet je opletten wat je voor de camera zegt of doet en zeg je iets zonder camera moet je eerst de cameraploeg erbij roepen. Hij bedoeld hier denk ik. Als je iets negatiefs over mij of Yin te zeggen hebt doe dit dan zonder camera, heb je iets goeds te melden doe dit dan met camera. God wat is die man camerag*il.
We hoeven ons ook niet meer af te vragen of Hans irl zo is want hij zegt zelf dat hij zo is. Punt

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #47 Gepost op: 16-11-2008, 22:29:24 »
Ik vond het wel goed dat Yin eerlijk toegaf dat ze zonder Hans wellicht niet zo ver was gekomen. Hij kwam daardoor ook wat minder mooi voor de dag. Hmmmmm, geeft me te denken....
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-11-2008, 22:44:06 »
Ik denk dat Yin zichzelf onderschat. Zonder de steun van Hans was ze denk ik ook zover gekomen, en had ze misschien wel in een beter daglicht gestaan bij de rest.

Verder vind ik het onbegrijpelijk dat de kandidaten (en de kijkers in dit geval) eerst blij worden gemaakt met een dooie mus ("jullie zitten alledrie in de finale, en je kunt nu een extra stem winnen") om vervolgens weer met beide beentjes op de grond gezet te worden ("om de finale te halen moet je wel eerst even een van de volgende proeven winnen").

Volgens mij begrijpen ze bij ER de betekenis van het woord "finale" niet.  :-\\

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 16-11-2008, 22:49:10 »
Volgens mij begrijpen ze bij ER de betekenis van het woord "finale" niet.  :-\\

De definities die ze dit jaar gebruiken voor de gangbare termen zijn inderdaad erg vreemd, bij de samensmelting vond een soortgelijk voorval plaats.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 16-11-2008, 22:55:27 »
EP zei ook dat dit de laatste immuniteitsproef zou worden maar die was niet te winnen. Een extra stem is geen immuniteit. Ik denk dat ze zelf een beetje moeite hebben met die termen. Zo kan ik t woord eilandraad nou eenmaal niet onthouden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 16-11-2008, 23:08:55 »
Ik ben ook benieuwd wat Yin/Hans aan hun witte stem gaan hebben als ze de finale niet halen. ???
Nog even niks.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 16-11-2008, 23:09:36 »
Ik vond het wel goed dat Yin eerlijk toegaf dat ze zonder Hans wellicht niet zo ver was gekomen.

Waarmee ze in feite aangeeft zichzelf geen waardige Robinson te vinden. Want die komt er dankzij zichzelf. Dus waarom dan Hiukwan zo afzeiken dat ze niet in de finale hoort... :-\\?

En los hiervan: als het al zo is dat er Robinson-onwaardige personen in de finale staan, is dat dan niet te danken aan hun eigen complotten? Wat een klonten boter hebben die twee op hun hoofd! Overigens vind ik nog steeds dat de rest uitermate stom is geweest door mee te gaan in dat complot, want iedereen kon toch op de vingers natellen dat het zo zou eindigen? Inclusief Hiukwan. Als één persoon ballen had gehad in de aflevering dat Prince werd weggestemd hadden we een geheel andere ER gehad.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 16-11-2008, 23:11:30 »
Ik ben ook benieuwd wat Yin/Hans aan hun witte stem gaan hebben als ze de finale niet halen. ???

Da's een makkelijke: niks ;)

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2008, 23:26:24 »
wat een afschuwelijke kerel die hans..(op tv ) yin doet wel wat mee, maar is niet zo aanvallend en op die camera gefocust..
als zij wint dan oke..kamn nog ergens respect hebben,, maar als die hans wint.. alles wat die zegt.. zijn ego.. jakkes!

natuurlijk heb ik het liefst dat huikwam wint~!!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2008, 23:28:05 »
Ach staat toch altijd nog leuk in een vitrinekastje ::hypocriet::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2008, 23:48:44 »
Het is in ieder geval wel duidelijk wat de productie van Hans en Yin vind. Zelden heeft een vn de presentatoren zich zo direct uitgelaten over de kandidaten als ER tijdens de eilandraad van deze aflevering. En het feit dat ze er niet meer gestemd kon worden was natuurlijk ook al een duidelijk teken.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2008, 23:51:14 »
Ach staat toch altijd nog leuk in een vitrinekastje ::hypocriet::
denk dat die niet veel zouden opbrengen bij een veiling voor het goede doel tijdens een eventuele fandag. ::)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2008, 23:55:09 »
denk dat die niet veel zouden opbrengen bij een veiling voor het goede doel tijdens een eventuele fandag. ::)
Ik dacht meer aan zo'n kastje zoals Frans die heeft.
Wie gaat hier nou geld voor betalen?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 17-11-2008, 00:04:07 »
Zijn er echt mensen die geld gaan betalen voor items van ER deelnemers? Wat moet je in godsnaam met zoiets doen?