Auteur Topic: Expedition unlimited: nieuwe reality op Ned 3  (gelezen 5789 keer)

Offline FLITS

• Forumlid
Expedition unlimited: nieuwe reality op Ned 3
« Gepost op: 10-11-2008, 19:26:46 »
Stel: je bent model en omroep Llink hangt op een goeie dag aan de telefoon. Of je wilt meedoen aan een race in Zuid-Afrika. Nou, denk je dan, een gratis reisje naar Zuid-Afrika en ondertussen wat bouwen aan naamsbekendheid en imago. Je hapt toe en voor je het weet zit je in het vliegtuig. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming blijkt er een addertje onder het gras te zitten: je moet de race volbrengen samen met een gehandicapt persoon. Welkom bij Expedition Unlimited.

De race bestaat uit een fietswedstrijd met speciaal ontwikkelde duo-fietsen. Voor de winnaars ligt er een bedrag van 10.000 euro bij de finish. Het draait in Expedition Unlimited niet alleen om het wedstrijdelement maar vooral om het samenwerken.

Grootste issue van Llink is natuurlijk het creëren van bewustzijn. Wat valide mensen voor vanzelfsprekend aannemen, is dat niet altijd. Bovendien kom je in een rolstoel zoveel obstakels tegen waar je normaal niet eens aan denkt. Toch zijn ze niet 'zielig', een rolstoel brengt ook zo zijn voordelen met zich mee. Dat zal wel blijken tijdens het samenwerken de komende afleveringen. Presentatie: Marc de Hond en Froukje Jansen.

« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 20:06:33 door Bakkertje, Reden: topic titel aangepast. »

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: EXPEDITION UNLIMITED: NIEUWE REALITY OP NED3
« Reactie #1 Gepost op: 10-11-2008, 19:29:36 »
Interessant!

Zijn de kandidaten al bekend.. ?? Ben benieuwd welk model etc.. :)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2008, 19:32:10 »
Ja lijkt me ook wel interessant idd! Zal er zeker naar gaan kijken denk ik.
Hiu een vraagje: ben je nou model of niet? werd wel gezegd volgens mij gister maar ik zag je ook in een chinees restaurant bedienen of zag ik het niet goed? Je studeert toch ook nog>?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 10-11-2008, 19:35:14 »
Interessant!

Zijn de kandidaten al bekend.. ?? Ben benieuwd welk model etc.. :)

Waarschinlijk Iraida van ER 2007, want hier hoeft ze dan in ieder geval niet te lopen, daar had ze een broertje dood aan.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #4 Gepost op: 10-11-2008, 19:37:52 »
Ja lijkt me ook wel interessant idd! Zal er zeker naar gaan kijken denk ik.
Hiu een vraagje: ben je nou model of niet? werd wel gezegd volgens mij gister maar ik zag je ook in een chinees restaurant bedienen of zag ik het niet goed? Je studeert toch ook nog>?

Haha.. klopt..ik doe van alles :)

Ik studeer fulltime.. verder doe ik modellenwerk ernaast.. (voor geinteresseerden: www.deboekers.nl mn agency in Amsterdam) Ik doe editorials en runway. Ik heb daarnaast nog wat baantjes.. (omdat ik niet stil kan zitten, moet altijd mijn energie kwijt) Ik werk bij een Subway (broodjeszaak) in Groningen, Bij een wokrestaurant en ik zit bij een evenemtenbureau waarvoor ik hostess ben.. beurzen zoals Miljonairsfair ofzo.. Dus ik werk wel vaak fulltime naast mn studie :)

Druk druk dus, maar ik zou niet anders willen! I love my jobs..

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #5 Gepost op: 10-11-2008, 19:38:42 »
Waarschinlijk Iraida van ER 2007, want hier hoeft ze dan in ieder geval niet te lopen, daar had ze een broertje dood aan.  ::rofl::

Is ze model dan?

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #6 Gepost op: 10-11-2008, 19:41:34 »
Is ze model dan?

Ja dat hoorden we te pas en te onpas, hoe moeilijk ze het op Gual had en hoe anders het leven daar was vergeleken bij haar modellen werk. Ergens ook in Amsterdam stond ze ingeschreven meen ik.
Verder veel succes next week, win immunity please, mijn steun heb je

Greetz Frans
« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 19:50:44 door fraba »

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #7 Gepost op: 10-11-2008, 19:48:49 »
Ja dat hoorden te pas en te onpas, hoe moeilijk ze het op Gual had en hoe anders het leven daar was vergeleken bij haar modellen werk. Ergens ook in Amsterdam stond ze ingeschreven meen ik.
Verder veel succes next week, win immunity please, mijn steun heb je

Greetz Frans

haha.. zei ze dat echt? stom om daarover te beginnen maar dat terzijde..

ik heb haar ff gegoogled en ik zie al wat voor modellenwerk ze doet.. wel anders dan wat ik doe.. maar wel leuk voor dr! (Ik doe zeg maar meer fashion editorials, haarcampagnes en niet echt FHM ofzo..maar zal ook wel liggen aan de bureaus waarbij we ingeschreven staan.. )

Ff ontopic: blijf benieuwd hoe het programma is.. ! En wie etc..

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 10-11-2008, 19:50:10 »
Stel: je bent model en omroep Llink hangt op een goeie dag aan de telefoon. Of je wilt meedoen aan een race in Zuid-Afrika. Nou, denk je dan, een gratis reisje naar Zuid-Afrika en ondertussen wat bouwen aan naamsbekendheid en imago. Je hapt toe en voor je het weet zit je in het vliegtuig. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming blijkt er een addertje onder het gras te zitten: je moet de race volbrengen samen met een gehandicapt persoon. Welkom bij Expedition Unlimited.

De race bestaat uit een fietswedstrijd met speciaal ontwikkelde duo-fietsen. Voor de winnaars ligt er een bedrag van 10.000 euro bij de finish. Het draait in Expedition Unlimited niet alleen om het wedstrijdelement maar vooral om het samenwerken.

Grootste issue van Llink is natuurlijk het creëren van bewustzijn. Wat valide mensen voor vanzelfsprekend aannemen, is dat niet altijd. Bovendien kom je in een rolstoel zoveel obstakels tegen waar je normaal niet eens aan denkt. Toch zijn ze niet 'zielig', een rolstoel brengt ook zo zijn voordelen met zich mee. Dat zal wel blijken tijdens het samenwerken de komende afleveringen. Presentatie: Marc de Hond en Froukje Jansen.

Klinkt zeer leuk, maar hopelijk zijn het niet van die teuten die niets anders kennen dan schmink en van die dingen, maar hebben ze ook wat brains!

Ik zal er alvast naar kijken, hopelijk lost het mijn verwachtingen in.

En om op Hiu haar vraag te antwoorden of Iraida model is, dan zeg ik: indien ja, ontslagen die handel :)

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #9 Gepost op: 10-11-2008, 19:57:35 »
Haha.. klopt..ik doe van alles :)

Ik studeer fulltime.. verder doe ik modellenwerk ernaast.. (voor geinteresseerden: www.deboekers.nl mn agency in Amsterdam) Ik doe editorials en runway. Ik heb daarnaast nog wat baantjes.. (omdat ik niet stil kan zitten, moet altijd mijn energie kwijt) Ik werk bij een Subway (broodjeszaak) in Groningen, Bij een wokrestaurant en ik zit bij een evenemtenbureau waarvoor ik hostess ben.. beurzen zoals Miljonairsfair ofzo.. Dus ik werk wel vaak fulltime naast mn studie :)

Druk druk dus, maar ik zou niet anders willen! I love my jobs..

Maar dan toch lieve Hiu zit je ook in de zakenwereld, en dus heb je mijns inziens alle recht om met andere "zakenmensen" in de finale te komen.  ::rofl:: Ik bedoel maar zo, als je je als "potlodenteller" (oeps, sorry, accountmanager) al tot de zakenwereld gaat rekenen, ja dan hoort iedereen die wel eens wat zakelijks doet of bij woont in deze wereld thuis. Zeker als je zo'n bezige bij als jij bent. Go for de finale meis. ::ok:: ::ok::
Ik weet zeker dat een EERLIJK,OPRECHT EN RECHT DOOR ZEE Zakenman als Hans hier het alleen maar mee eens kan zijn. ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 20:00:54 door fraba »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 10-11-2008, 20:02:25 »
Ik wist dat ik dit stukje gezien had ooit.
Marc de Hond vertelt over deze nieuwe expeditie en legt e.e.a uit
Voor de liefhebbers:
http://www.youtube.com/watch?v=vHAtUXLPUmo

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: Expedition unlimited: nieuwe realityserie op Ned 3
« Reactie #11 Gepost op: 10-11-2008, 20:14:05 »

Ik werk bij een Subway (broodjeszaak) in Groningen,
Als ik daar een broodje bestel, vraag jij: een bruin of een wit. Dan zeg ik: een bruin. Dan zeg jij weer: een volkoren of een meergranen. En ik: een meergranen. En jij weer: 6 of 8 granen?

Enzovoort. Ja, die keten ken ik inmiddels wel. Ik zeg dan altijd: maak jij dat broodje nou maar precies zoals je het zelf lekker vindt, dat bespaart je een stuk of 25 vragen........

OT: Maar het concept van het programma is op zich wel interessant.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 20:18:14 door Bakkertje, Reden: topictitel aangepast aan normale lettergrootte... »

Offline stijn-h

• Forumlid
Re: Expedition unlimited: nieuwe reality op Ned 3
« Reactie #13 Gepost op: 10-11-2008, 21:14:31 »
Lijkt me opzich een leuk programma.. Ga ik zo zeker kijken (volgensmij nog nieteens genoemd hier dat het zo al om half 10 begint.. kan ook overbodige info van mij zijn ::hypocriet:: )
Er komen ook spellen in hoop ik zoals bij Peking en Robinson?
Een safari (per fiets) mag natuurlijk ook niet ontbreke ;D
Hoeveel afl wordt het?

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-11-2008, 23:42:26 »

Ik studeer fulltime..

Wat studeer je ?? In welke branche ???
verder doe ik modellenwerk ernaast..
(voor geinteresseerden: www.deboekers.nl mn agency in Amsterdam)

Mooie foto's zeker die met je haar in een pony, die is echt Oosters...

Ik werk bij een Subway (broodjeszaak)

Lekker, toen we in de USA waren gingen we steeds een longfood eten in de "Subway".. Heb je bij jou ook zo'n lekkere sausen ??? Thousand Islands, Mostard, Honey ????

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
Re: Expedition unlimited: nieuwe reality op Ned 3
« Reactie #15 Gepost op: 15-11-2008, 08:48:29 »
Lijkt me opzich een leuk programma.. Ga ik zo zeker kijken (volgensmij nog nieteens genoemd hier dat het zo al om half 10 begint.. kan ook overbodige info van mij zijn ::hypocriet:: )
Er komen ook spellen in hoop ik zoals bij Peking en Robinson?
Een safari (per fiets) mag natuurlijk ook niet ontbreke ;D
Hoeveel afl wordt het?

Ik heb ook gekeken, maar wel online bij uitzendinggemist.nl, want ik was een dag te laat hihihi, ik weet nog niet of ik het leuk vind, er zaten nog niet echt opdrachten in, alleen elkaar zoeken en racen om als eerste binnen te zijn, een beetje a la PE.
Maar t concept vind ik wel leuk, en wat die mensen allemaal kunnen met rolstoel en krukken das ook bewonderenswaardig.
Er komen 10  afleveringen btw.

WSDM (wie stuurde die mol?)