Net als velen, als ik hier zo even rondsnuffel, was ik ook niet echt blij met de aflevering van gisteravond. Ik vind het echt geweldig dat Hiu de immuniteit heeft gewonnen, maar dat gezeik en gezeur van Hans en Yin.. echt... waarom!?
Ik zat zelf ook wel even scheel te kijken toen ik zag hoe snel Hiu die laatste wormen wegwerkte, daar deed ze geloof ik 2,5 seconden over..
En als we dan bijna bij de finale zijn aangekomen ben ik toch niet helemaal tevreden met dat het zo is gelopen, en dan vraag ik mij af: "Waar ging het nou fout"? Wanneer kreeg Hans het spel nou in handen, dat had gewoon niet mogen gebeuren.
Als het productieteam dit forum had kunnen lezen ten tijde dat de aflevering van gisteravond werd opgenomen, dan zouden ze waarschijnlijk een live-finale hebben georganiseerd, zodat Hiu-Kwan met 80% van de stemmen zou winnen, maar nu zal het helaas niet zo lopen. Zoals eerdere expedities ons hebben geleerd is de laatste proef voor de finale een ultime survival-proef: zwemmen, vuur maken, klimmen en puzzelen. En dus zal Yin die proef winnen (of Hans, maar ik denk dat Hiu dan echt geen kans maakt).
Mocht het dan eindigen met een finale waarbij Yin en Hans tegenover elkaar staan, en ik dus zou moeten kiezen tussen die twee, dan zou mijn stem naar Hans gaan, want niemand kan ontkennen dat die man het zo slim ,al zouden sommigen dat anders formuleren, heeft gespeeld dat hij gewoon al vanaf begin samensmelting het hele spel in handen had. En dat is volgens mij nog geen enkele andere kandidaat gelukt in de voorgaande seizoenen.
Uiteindelijk heb ik geen andere keus dan te wachten op de uitzending van deze zondag, en dan kan ik maar één ding zeggen:
Hup Hiu-Kwan!!!Ps: ik heb ooit in het topic over de 1e aflevering gezegd dat de hele aflevering misschien wel door Hiu-Kwan bij elkaar werd gekletst omdat die misschien wel heel ver zou kunnen komen, en al had ik het niet verwacht, die voorspelling is tot nu toe uitgekomen
.
Zo, dat was me het verhaal wel.