Ik vond het wel grappig dat Hans zich bijna versprak over de munt. Ook dat Evi begon voor iets unieks. Hans moest zich wel even bedenken, maar jammergenoeg kwam hij uit op de Varaan. Damm!!
Aangezien er gisteren een samenvatting was, weet ik niet meer hoe ze de resterende 2 afleveringen gaan vullen. Ik verwacht dat er volgende week nog gewoon een eilandraad komt, aangezien er met geen woord werd gerept over de laatste mogelijkheid om de munt in te zetten. De laatste aflevering zal dan voornamelijk worden ingevuld met de eilandraad, waar de uiteindelijke winnaar wordt gekozen. Dat het vrouw wordt, staat enigzins vast, al kan het natuurlijk nog alle kanten opgaan.
De immuniteitsmunt is zeker wel een aanwinst voor het programma, echter is deze in de "verkeerde"handen gevallen waardoor deze niet uit de verf komt.
Gezien de kijkcijfers ( 749.000 kijkers) , het beste scorende programma van RTL, zou het heel jammer zijn, als dit seizoen het laatste zou zijn, ondanks dat Ernst Paul er niet meer is.