Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 38272 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #80 Gepost op: 10-11-2008, 21:39:09 »
Jij als Survivor-fan kent het begrip "edgic" toch wel? :P

Ik volg de edgic draad bij Survivor Sucks inderdaad al vele seizoenen maar de logica is bij Expeditie Robinson vaak ver te zoeken, met name op het gebied van allianties. Vandaar dat ik soms meer achter de editing zoek dan er eigenlijk is. Als ik de edgic bevindingen van Survivor toepas op Expeditie Robinson dan zou Hiukwan in de finale moeten komen en winnen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 10-11-2008, 22:48:05 »
??? ??? ???

Vriendschap tussen een man en een vrouw kan niet blijkbaar? Ik pik deze post eruit, maar er zijn meer mensen die iets dergelijks schrijven. Ik heb het niet zo op Hans en Yin, maar ik vind niet dat ze te ver gaan in hun omgang met elkaar, met evt. geflirt e.d. Heb ik nou mijn grenzen zo ver liggen dan? Ze kunnen het gewoon goed met elkaar vinden, klaar. Volgens mij dan.

Nee hoor, die grenzen vallen wel mee vind ik. Ik ben het in deze zeker met je eens!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 10-11-2008, 23:05:20 »
Ik vind Hans zooooo'n zielig ventje...
Belachelijk hoe hij het over Sharon en Hiu heeft die 'op de rug van anderen' ver proberen te geraken.
Volgens hem zijn zij daarom geen Robinsons...
En wat heeft hij al een hele expeditie gedaan ????!?!?? Op de rug van anderen, met achterbaks gedoe zo ver mogelijk proberen te geraken. Ik hoop van harte dat het hem niet lukt en dat hij niet in die finale geraakt, en dus vooral, dat hij zijn munt niet meer mag gebruiken.
Ik zou het maar jammer vinden als een finalist in de finale geraakt omwille van een immuniteitsmunt, en niet omwille van een echte proef.
En zoals velen hier heb ik me deze aflevering weer mateloos geërgerd aan Hans.
In de previews voor de aflevering van volgende week komt hij ook weeral niet sympathiek over (daarin maakte hij Hiu weeral zwart, zegt hij dat Hiu niks gerealiseerd heeft en vindt hij dat ze het niet verdient om in de finale te zitten).

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 11-11-2008, 11:18:17 »
Van mij mag Hiu eruit...

Waarom ben je zo tegen HiuKwan Emiel ???
Yin en Hans spelen toch een niet zo'n eerlijk spelletje ??

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 11-11-2008, 19:08:45 »

Ieder zijn mening toch? ER is ook helemaal geen eerlijk spelletje. Tactisch spel, daarmee kom je tot de finale!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 11-11-2008, 19:11:43 »

Dat deed Olga ook niet  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 11-11-2008, 19:44:05 »
Precies.. laten we maar niet beginnen over 'eerlijk spelen'.

Daarnaast.. oneerlijk spelen maakt het leuker  ::trots::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #87 Gepost op: 11-11-2008, 20:26:50 »

Eens!  ;)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 11-11-2008, 21:57:44 »

Moet je eens proberen op een pokertornooi of een lan-party  >:D als je daar met harde hand wordt buitengezet of je pc in de hal aan diggelen wordt gesmeten   :o

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 11-11-2008, 22:32:50 »
Moet je eens proberen op een pokertornooi of een lan-party  >:D als je daar met harde hand wordt buitengezet of je pc in de hal aan diggelen wordt gesmeten   :o

Ik had het natuurlijk over ER  ;D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 12-11-2008, 00:28:53 »
Dat zijn de sancties voor komende jaren.

Dan zie je plots een laptop in slowmotion door de lucht vliegen dat erna in het strand blijft steken gevolgd door machete die het boeltje in 2en klieft  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-11-2008, 00:34:46 door reaver »

Offline Joever

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 12-11-2008, 01:05:32 »
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat het er sterk op leek dat Hiu die laatste worm bij de immuniteitsproef per ongeluk uitspuugde en vervolgens net deed of ze die worm in haar mond stopte? Het viel mij meteen op toen ik de uitzending bekeek en nadat ik verschillende keren de herhaling heb bekeken op internet heeft het er alle schijn van dat ze die laatste worm gewoon niet eens heeft opgegeten  ::oink::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 12-11-2008, 01:11:11 »
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat het er sterk op leek dat Hiu die laatste worm bij de immuniteitsproef per ongeluk uitspuugde en vervolgens net deed of ze die worm in haar mond stopte? Het viel mij meteen op toen ik de uitzending bekeek en nadat ik verschillende keren de herhaling heb bekeken op internet heeft het er alle schijn van dat ze die laatste worm gewoon niet eens heeft opgegeten  ::oink::

Tenzij je je pc op een enorme plasma kan aansluiten met uitstekende kwaliteit... persoonlijk kon ik daar niks van zien online.  Heb de aflevering op een middelgrote tv gezien en daar was wel iets tussen haar vingers te bespeuren dat ze in haar mond stak.  Het is trouwens al eens aangekaart op een andere topic waarop HiuKwan zelf daar verantwoording voor aflegde.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2008, 01:13:09 door reaver »

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #93 Gepost op: 12-11-2008, 10:49:49 »
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat het er sterk op leek dat Hiu die laatste worm bij de immuniteitsproef per ongeluk uitspuugde en vervolgens net deed of ze die worm in haar mond stopte?

Is het trouwens nog iemand opgevallen dat Hans zijn rotte-ei-drankje meer langs zijn mond goot dan in zijn mond.  ::oink::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #94 Gepost op: 12-11-2008, 11:46:40 »
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat Hans zijn rotte-ei-drankje meer langs zijn mond goot dan in zijn mond.  ::oink::

Zou zelfs dat rotte ei hem niet moeten?  ::rofl:: ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 12-11-2008, 12:27:40 »

Het arme ei had anders niet veel keuze  ::ohno::  ::rofl::

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #96 Gepost op: 12-11-2008, 18:36:52 »
::rofl:: ::rofl::

hui had hem in notime weg.
maar dan zag je die worm wel in het zand liggen.. toch

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 12-11-2008, 20:23:12 »

Ik heb het nog eens bekeken en het lijkt idd zo. T is net alsof ze m per ongelijk weg gooit en dan doet alsof ze m op eet. K vund nl dat ze haar mond wel heel erg snel leeg heeft maar ik kan t mis hebben natuurlijk.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 13-11-2008, 09:08:33 »
Hiukwan zelf over het voorval:
...
Over die houtwormen: ik heb ze niet gekauwd, was gewoon kop eraf, in de mond en als een pil doorslikken..  ::rofl::

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 13-11-2008, 10:47:18 »
Ik heb het nog eens bekeken en het lijkt idd zo. T is net alsof ze m per ongelijk weg gooit en dan doet alsof ze m op eet. K vund nl dat ze haar mond wel heel erg snel leeg heeft maar ik kan t mis hebben natuurlijk.

Kom, ik denk dat de productie heus wel ingrijpt als ze zien dat er niet eerlijk gespeeld wordt. Vind dit allemaal een beetje ver gezocht....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."