doe normaal zeg haha
ik zeg het alleen maar omdat ik van de productie had gehoord dat de kandidaten fotos en de afleveringen op dvd krijgen waarschijnlijk.. ik hoop daarom ook op bonusmateriaal, want dan kan ik mijn vrienden en familie ook laten zien welke proeven er allemaal zijn geweest, want ik heb ze het een en ander natuurlijk verteld, wat niet allemaal te zien is..
en hoezo verschuil ik me achter mijn leeftijd? ik heb toch nooit mijn leeftijd als smoes gebruikt? corrigeer me als ik ongelijk heb.
Ik heb altijd al vanaf het begin gezegd, ik kies niet hoe het gemonteerd wordt, en ik weet dat ik de eerste afleveringen veel in beeld ben geweest, maar is dat mij kwalijk te nemen??? Als ik echt eerlijk moet zijn, ik vond het alleen maar leuk, mede door het feit omdat mijn vrienden en familie het juist zo leuk vonden. Ikzelf had meer andere kandidaten aan het woord willen zien,dat was voor mij voor interessanter geweest..
En over dat tact.. ik begin er niet eens over.. je bent nu net zoals de rest van de groep destijds op het eiland.. het is zo, maar ik moet me maar stilhouden..