Ehm... Ik ben het ermee eens dat 'rode duivel' wel wat minder fel kan reageren en eigenlijk ben ik het verder ook met de andere posts eens, buiten dan dat ik de laatste van Scarabee een beetje vreemd vind. 'Wat dat clubje van drie heeft gedaan, vind ik walgelijk', zeg jij, maar Hiu was toch echt deel van dat clubje hoor. Er is volgens mij de vorige aflevering door haar gezegd dat ze niet deed aan complotten, maar wel 'meedeed aan afspraken, niet in de zin van een complot, maar gewoon met z'n allen'. Iets in die richting, in ieder geval. Is dat alleen niet precies de strekking van een complot? Ze heeft helemaal gelijk dat ze niets achter de rug van iemand om heeft gedaan zoals Hans en Yin (buiten dan de laatste aflevering, alleen was dat om pure survival en dus te begrijpen), maar Geert heeft dit toch ook niet gedaan (voor zover ik gezien heb)? Hiu heeft even hard meegedaan aan afspraken, heeft ze zelf ook gezegd in de afleveringen, en dan is het een beetje vreemd op iedereen af te geven buiten Hiu omdat zij toevallig een favoriet is.
Nu ik dat gezegd heb... ik hoop trouwens op een finale tussen Sharon, Hiu en Hans. Geert eruit vond ik helemaal niet erg. En de foto's zijn leuk om te zien. Hopelijk wint er eens iemand anders dan de hele tijd Hans of Yin...