Auteur Topic: foto's website 2be aflevering 10  (gelezen 15249 keer)

Offline rode duivel !

• Forumlid
foto's website 2be aflevering 10
« Gepost op: 5-11-2008, 22:34:40 »
op de site van 2be staan er foto's van aflevering 10

je kan er foto's zien van een proef dat we niet te zien kregen ....

wat werd er in deze proef beslist ???

http://www.2be.be/expeditierobinson2008/fotos.html

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: foto's website 2be aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2008, 22:39:00 »
Hé, dat zal de Robinsonproef geweest zijn. Zonde dat we die niet gezien hebben; blijkbaar gesneuveld in de montage. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2008, 22:41:28 »
misschien moest alle aandacht naar complotje hiukwan/sharon. of de proef is de mist ingegaan.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2008, 22:43:21 »
Die proef is ook weer gewonnen door Yin. ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #4 Gepost op: 5-11-2008, 23:08:59 »
Dit is niet de eerste aflevering dat er maar 1 proef was. Misschien zijn er meer gesneuveld in de montage.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #5 Gepost op: 5-11-2008, 23:10:09 »
Zonde dat ze blijkbaar niet alle proeven laten zien. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2008, 07:30:23 »
Jammer... t had me best een leuke proef geleken. Ik vond t al gekl dat er maar 1 proef was....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2008, 11:46:58 »
Dit is typisch iets voor het bonusmenu van E.R. 2008 op de RTL site. Alleen jammer dat de ER site van RTL al een maand niet is bijgewerkt met bonusmateriaal. Zo hebben we het exit verhaal van Prince ook nog steeds niet gezien. Zonde dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden.

Hier op deze site is meer levendigheid dan op de sites van de programma's zelf.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2008, 11:53:29 »
Dit is typisch iets voor het bonusmenu van E.R. 2008 op de RTL site. Alleen jammer dat de ER site van RTL al een maand niet is bijgewerkt met bonusmateriaal. Zo hebben we het exit verhaal van Prince ook nog steeds niet gezien. Zonde dat er zo weinig gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden.

Hier op deze site is meer levendigheid dan op de sites van de programma's zelf.

Volgens mij wordt het niet meer bijgewerkt bij RTL sinds het overlijden van EP (al weet ik niet of dat een verband is)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2008, 16:01:10 »
Ben wel benieuwd wat de prijs was.  ???
Nog even niks.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2008, 16:15:29 »
Vandaar dat Yin zei: we winnen om beurten
Keep calm and eat chocolates!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2008, 11:33:28 »
leuk dat het jullie is opgevalen..  ::tandpastasmiley::

Proef was erg leuk, hopelijk komt het nog te zien met extra materiaal op de RTL site ofzo.. of misschien als er een DVD wordt uitgebracht..

Offline The Miracle

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2008, 12:11:12 »
Wat kon je winnen met die Robinsonproef???

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-11-2008, 13:02:43 »
leuk dat het jullie is opgevalen..  ::tandpastasmiley::

Proef was erg leuk, hopelijk komt het nog te zien met extra materiaal op de RTL site ofzo.. of misschien als er een DVD wordt uitgebracht..

Hiu krijgt 'Sterallures' haar expeditie op DVD (want robinson 2008 bracht sinds aflevering 1 enkel Hiu in the picture de andere kandidaten waren slechts figuranten)....... ik blijf toch het gevoel hebben bij haar dat ze zéér naïf en tactloos is ..... iemand met een beetje tact gaat zijn medekandidaat niet uitmaken voor mannenzot of het nu al dan niet terecht is, en hoopt niet op een DVD met zichzelf in de hoofdrol ..... of zal ze haar terug verschuilen in haar jeugdige leeftijd?

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #14 Gepost op: 7-11-2008, 13:22:02 »
doe normaal zeg haha ::rofl::

ik zeg het alleen maar omdat ik van de productie had gehoord dat de kandidaten fotos en de afleveringen op dvd krijgen waarschijnlijk.. ik hoop daarom ook op bonusmateriaal, want dan kan ik mijn vrienden en familie ook laten zien welke proeven er allemaal zijn geweest, want ik heb ze het een en ander natuurlijk verteld, wat niet allemaal te zien is..

en hoezo verschuil ik me achter mijn leeftijd? ik heb toch nooit mijn leeftijd als smoes gebruikt? corrigeer me als ik ongelijk heb.

Ik heb altijd al vanaf het begin gezegd, ik kies niet hoe het gemonteerd wordt, en ik weet dat ik de eerste afleveringen veel in beeld ben geweest, maar is dat mij kwalijk te nemen??? Als ik echt eerlijk moet zijn, ik vond het alleen maar leuk, mede door het feit omdat mijn vrienden en familie het juist zo leuk vonden. Ikzelf had meer andere kandidaten aan het woord willen zien,dat was voor mij voor interessanter geweest..

En over dat tact.. ik begin er niet eens over.. je bent nu net zoals de rest van de groep destijds op het eiland.. het is zo, maar ik moet me maar stilhouden..
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 13:27:30 door Peanut »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-11-2008, 13:25:10 »
Hiu krijgt 'Sterallures' haar expeditie op DVD (want robinson 2008 bracht sinds aflevering 1 enkel Hiu in the picture de andere kandidaten waren slechts figuranten)....... ik blijf toch het gevoel hebben bij haar dat ze zéér naïf en tactloos is ..... iemand met een beetje tact gaat zijn medekandidaat niet uitmaken voor mannenzot of het nu al dan niet terecht is, en hoopt niet op een DVD met zichzelf in de hoofdrol ..... of zal ze haar terug verschuilen in haar jeugdige leeftijd?

Sterallures?  Ik vind net dat ze heel nuchter omgaat met de aandacht die op haar wordt gericht... Ondanks haar 'jeugdige leeftijd'
Zijzelf kan er toch niet aan doen dat ze gebombardeerd werd tot een van de grote hoofdrolspelers van dit programma?  Qua evolutie heeft zij het meeste ondergaan en dat is naar mijn mening vrij mooi in beeld gebracht.
HiuKwan was niet de enige dat het beeld voor Yin als mannentemmer bevestigde.  In vorige afleveringen deden Geert D, Kyra en Sharon ook al hun zegje over haar.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2008, 13:33:51 »
Rode duivel is een bekende of familie van Geert (zie zijn bericht historie maar terug, laatst postte hij iets van: Geert, zo ken ik je. oid), dus volgens mij is het gewoon pure wrok tegenover Hiukwan....

Sorry hoor, maar dat is pas echt kinderachtig...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-11-2008, 13:40:22 »
Rode duivel is een bekende of familie van Geert (zie zijn bericht historie maar terug, laatst postte hij iets van: Geert, zo ken ik je. oid), dus volgens mij is het gewoon pure wrok tegenover Hiukwan....

Sorry hoor, maar dat is pas echt kinderachtig...

In zijn posts is idd te zijn dat hij nogal afgeeft op HiuKwan. 

Een forum is 'lekker anoniem' en blijkbaar een therapie om je gal eens te spuien. Ik hoop dat het voor de persoon in kwestie heeft geholpen.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 7-11-2008, 14:00:27 »
Ik denk niet dat de DVD voor ons te koop wordt aangeboden tenminste in België was dat de vorige jaren niet het geval. Verder vind ik Hiukwan wel een heel volwassen meisje en ik hoop echt dat ze wint... Mijn steun heb je in elk geval !  ::hug::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-11-2008, 15:00:13 »
@Rode duivel,
ik weet dat je bekend bent met Geert en dus is jouw opmerking wat betreft de mannenzot en dat je het daar voor de camera niet over hebt logisch.

Maar ik zou niet weten waarom HiuKwan het niet gewoon recht voor zijn raap over Yin mag zeggen. Is het dan gelogen dat Yin heerlijk in het water lag met Hans en Geert? Yin is in elk geval niet vies van mannelijke aandacht. Het kan door de produktie wat overdreven neergezet zijn, maar de beelden spreken ook voor zich.

En wat gebeurt, mag je toch ook ter sprake brengen?
Of baalde Yin er nogal van dat het voor de camera werd gezegd zodat ze wist dat het thuis ook te zien was en dat ze bang was voor de reactie van haar partner? Ik krijg steeds meer het idee dat dat geflikflooi vooral op het thuisfront niet duidelijk had mogen zijn.... Tja, dan kan ik me voorstellen dat jullie drie boos waren op HiuKwan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.