Auteur Topic: Finale  (gelezen 71120 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale
« Reactie #240 Gepost op: 28-11-2008, 22:18:43 »
Ja die begreep ik ook al niet.
Leg ff uit Cout

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 28-11-2008, 22:20:32 »
Wat zou t mooi zijn als Hiukwan de finale zou winnen of anders op de tweede plek voor Hans zou eindigen zodat ze dan kan roepen:

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #242 Gepost op: 28-11-2008, 22:42:20 »
Dat kan toch niet, hij heeft toch niet van HiuKwan kunnen winnen.  ::ohno::

En als ie dat wel heeft gedaan? Voor mij eigenlijk een reden om mij van stemming te onthouden, want ik ben dan voor geen van beide finalisten.  ::ohno::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #243 Gepost op: 29-11-2008, 00:30:31 »
je kan toch een blanco stem inleveren? ::trots::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #244 Gepost op: 29-11-2008, 11:26:02 »
Grappig, ik heb ook Hans als winnaar en Hiu als tweede sinds de allereerste aflevering. En ik heb ook nu Hans als winnaar en Yin als tweede ::rofl::

Neeeeeeeeee!  ::oink:: :\'(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #245 Gepost op: 29-11-2008, 13:10:03 »
je kan toch een blanco stem inleveren? ::trots::

Dat had ik ook gedaan, maar helaas ben ik al gestrand voor ik Amsterdam uit was. Hele treinverkeer is hier aan gort vanwege een treinontsporing afgelopen week. Ik kon weer naar huis, ik vond 7 uur treinen, lekker veel overstappen en wachten op stations, iets te veel worden. Ben erg aan t balen!  Bedankt NS! Vooral omdat het op de reisplannen van zowel de NS als 9292ov nergens aangegeven stond. >:(

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 29-11-2008, 13:14:34 »
helaas ben ik al gestrand voor ik Amsterdam uit was.

Oei, da's idd mooi balen zeg...  ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 29-11-2008, 13:38:29 »
Het treinverkeer is idd al een week een ramp.  ::niet-ok:: Balen zeg dat je daardoor de finale moet missen.  >:(

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #248 Gepost op: 29-11-2008, 13:42:56 »
Dat had ik ook gedaan, maar helaas ben ik al gestrand voor ik Amsterdam uit was. Hele treinverkeer is hier aan gort vanwege een treinontsporing afgelopen week. Ik kon weer naar huis, ik vond 7 uur treinen, lekker veel overstappen en wachten op stations, iets te veel worden. Ben erg aan t balen!  Bedankt NS! Vooral omdat het op de reisplannen van zowel de NS als 9292ov nergens aangegeven stond. >:(

::oink:: Wat vervelend! :(

Dus dat verhaal van 100 oud-kandidaten klopt nu ook niet meer!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #249 Gepost op: 29-11-2008, 14:20:54 »
Volgens mij staat het wel op de reisplanner hoor Clown Maar t is wel raak inderdaad ::nietok:: Maar er rijden nog wel treinen hoor :D
Geniet nooit met mate...

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 29-11-2008, 15:04:30 »
Ja die begreep ik ook al niet.
Leg ff uit Cout

wat moet ik uitleggen Marlie?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #251 Gepost op: 29-11-2008, 15:37:59 »
Volgens mij staat het wel op de reisplanner hoor Clown Maar t is wel raak inderdaad ::nietok:: Maar er rijden nog wel treinen hoor :D

Ik heb er nog op gekeken en er stond gewoon dat ie van Amstel zou vertrekken etc. En met de vertraging die ik op zou lopen was ik niet eens op tijd geweest voor aanvang opnames. Helaas. Baal als een stekker! Sta je daar in je goeie kleren met een tas vol versnaperingen op een station voor Jan L*l. Grom! Ik heb echt een hekel aan de NS! 

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 29-11-2008, 15:57:40 »
wat moet ik uitleggen Marlie?
Dat gaat over die berichten die jij ontvangt op msn en nog iets anders moet je ff teruglezen wat je zelf schreef

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 29-11-2008, 16:50:33 »
Dat gaat over die berichten die jij ontvangt op msn en nog iets anders moet je ff teruglezen wat je zelf schreef

Het ging over de aanval(nou ja!?)die ik van een forummer had gekregen op de topic van Yin.
Ik had het blijkbaar verkeerd gezien en mijn beklag gemaakt bij Swifty.
Het arme kind had er verdorie niks mee te maken en heb haar alsmede Megan ook mijn excuses aangeboden. my mistake. ::schaam::
Ik zal het je nog wel uitleggen tijdens een chat.

Nu terug on topic,ff naar Clown.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 29-11-2008, 16:55:27 »

Dat moet wel balen zijn voor jou.  Dan heb je zelf al eens meegedaan, wordt je uitgenodigd om mee in de jury te zetelen en oude
bekenden nog eens tegen het lijf te lopen, kan je vanavond zelfs het hele gebeuren niet eens volgen op de buis.
'k leef met je mee, meisje. ::hug::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 29-11-2008, 16:58:39 »
Tjee dat is inderdaad balen zeg. kon je niet met iemand meerijden? Nee dus.
Ik zou de NS aanklagen wegens geleden.. ja wat eigenlijk.Gemiste kansen?
Ow jee ik zou hier ook van balen, leef met je mee. ::hug::

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 29-11-2008, 20:19:52 »

Voor een anti-stem Hans/Yin of een blanco stem was ik je vanuit het zuiden op komen halen en had ik je ook weer naar huis gebracht ::jaja::

Maar serieus: balen voor je Saron....(en voor Hiu ook wel ALS....)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 29-11-2008, 21:10:47 »
Misschien verliest HiuKwan wel op één stem van Yin.  ::hypocriet::  >:D
Nog even niks.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 30-11-2008, 02:23:55 »
msn berichtjes ??? ::oink:: aap op je pc ??? ::oink::

Onder de berichtjes komt er steeds een aap te voorschijn('t zal toch geen stille wenk zijn zeker!?)

De tekst onder het berichtje luidt als volgt:

en hier hangt dan die aap te bengelen   

Je weet, ik ben nog nieuw op pc he,heb je pas nog ondervonden(sorry), Ik kan het je enkel tonen via e-mail.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2008, 02:29:47 door Cout »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 30-11-2008, 09:01:44 »
Onder de berichtjes komt er steeds een aap te voorschijn('t zal toch geen stille wenk zijn zeker!?)

De tekst onder het berichtje luidt als volgt:

en hier hangt dan die aap te bengelen   

Je weet, ik ben nog nieuw op pc he,heb je pas nog ondervonden(sorry), Ik kan het je enkel tonen via e-mail.

Ik heb echt GEEN flauw idee wat dit allemaal betekend (of wat dit met de finale te maken heeft) ???
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"