Auteur Topic: Finale  (gelezen 71145 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale
« Reactie #220 Gepost op: 28-11-2008, 15:01:30 »
Trouwens, Frans: Mocht je onverhoopt toch tussen Hans en Yin moeten kiezen, kun je dan voor Hans stemmen? Dat is in ieder geval nog goed voor mijn pool.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #221 Gepost op: 28-11-2008, 15:03:35 »
Trouwens, Frans: Mocht je onverhoopt toch tussen Hans en Yin moeten kiezen, kun je dan voor Hans stemmen? Dat is in ieder geval nog goed voor mijn pool.  ;D

Wat leverd het op ???>:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 28-11-2008, 15:08:00 »
Een titel voor mij. ;D

En eh... dankbaarheid voor jou!  ;D

En ik zal nooit meer negatieve dingen over je schrijven als er hier op het forum herinneringen opgehaald worden aan irritante kandidaten van oude ER-jaargangen. ::hypocriet:: ;D ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #223 Gepost op: 28-11-2008, 15:08:55 »
Een titel voor mij. ;D

En eh... dankbaarheid voor jou!  ;D

En ik zal nooit meer negatieve dingen over je schrijven als er hier op het forum herinneringen opgehaald worden aan irritante kandidaten van oude ER-jaargangen. ::hypocriet:: ;D ;) ;)

Was ik irritant dan?  ::oink::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #224 Gepost op: 28-11-2008, 15:13:50 »
Een titel voor mij. ;D

Oei, nou hoop ik zeker dat Hiu de finale haalt, en niet Hans, dan maak ik dus nog kans op de titel! Wat zou Da Wizz gestemd hebben?
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 28-11-2008, 15:19:25 »
Was ik irritant dan?  ::oink::

Ehm, nee hoor, júist niet! Ik bedoel, daarom zal ik het ook niet schrijven.  ::hypocriet:: ;D

Oei, nou hoop ik zeker dat Hiu de finale haalt, en niet Hans, dan maak ik dus nog kans op de titel! Wat zou Da Wizz gestemd hebben?
Weet ik niet; maar als jij HiuKwan als winnares hebt, maak je zeker nog een kans. Ik heb HiuKwan al een hele tijd als tweede ingevuld en Hans als eerste, maar de laatste paar afleveringen heb ik dat veranderd naar Yin als tweede. Want HiuKwan kan nooit tweede worden: het is derde of eerste. ;)
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 15:21:37 door KD. »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 28-11-2008, 15:38:29 »

Ehm, nee hoor, júist niet! Ik bedoel, daarom zal ik het ook niet schrijven.  ::hypocriet:: ;D

Weet ik niet; maar als jij HiuKwan als winnares hebt, maak je zeker nog een kans. Ik heb HiuKwan al een hele tijd als tweede ingevuld en Hans als eerste, maar de laatste paar afleveringen heb ik dat veranderd naar Yin als tweede. Want HiuKwan kan nooit tweede worden: het is derde of eerste. ;)

Ik heb van begin af aan Yin op 2, en vanaf ergens halverwege Hiukwan op 1. Spannend  :D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 28-11-2008, 15:46:35 »
Ik heb van begin af aan Yin op 2, en vanaf ergens halverwege Hiukwan op 1. Spannend  :D
Zeker spannend. Ik heb eerlijk gezegd het voorgevoel (ook kijkend naar de analyse van de beelden, met name die ene van Jelsir) dat Hans wel de finale gaat halen. Maar ik betwijfel of hij dan nog een kans maakt om eerste te worden. Yin winnares, Hans tweede zou voor mij echt een rampscenario zijn.
Als HiuKwan wint, is mijn pool weliswaar verloren, maar dat vind ik dan gewoon nog leuk.
Maar als Yin wint, sta ik in alle opzichten met lege handen. ;)

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #228 Gepost op: 28-11-2008, 16:26:37 »
Frans jij stemt toch op Hans?

Ik denk dat hij of zij die een beetje rondleest op de diverse topics mijn keuze wel zal opmerken.  ::jaja::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #229 Gepost op: 28-11-2008, 16:39:52 »
Frans jij stemt toch op Hans?

Dat kan toch niet, hij heeft toch niet van HiuKwan kunnen winnen.  ::ohno::
Dus hij kan alleen maar als zaalvulling  >:D dienen en (net) niet  ::rofl:: in de finale zitten.  ::ohno::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 28-11-2008, 16:44:43 »
ahh natuurlijk vandaar dat evi t in dat interview over 99 mensen heeft er blijft een stoel voor Hans over ::rofl::

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 28-11-2008, 16:46:42 »
ahh natuurlijk vandaar dat evi t in dat interview over 99 mensen heeft er blijft een stoel voor Hans over ::rofl::

en wat ze bedoelde met "hans zal het moeilijk krijgen" is dat niemand naast hem wil zitten:)

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #232 Gepost op: 28-11-2008, 16:52:14 »
en wat ze bedoelde met "hans zal het moeilijk krijgen" is dat niemand naast hem wil zitten:)

Zijn vrouw toch wel zeker, om af en toe een kleenex aan te reiken, zodat ie zijn emoties  :\'( niet zichtbaar hoeft te tonen. De bikkel.  >:D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #233 Gepost op: 28-11-2008, 16:53:35 »
Dat zie je toch echt verkeerd, er KAN niet eens iemand naast hem zitten.....

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 28-11-2008, 16:54:12 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 28-11-2008, 19:21:07 »

Grappig, ik heb ook Hans als winnaar en Hiu als tweede sinds de allereerste aflevering. En ik heb ook nu Hans als winnaar en Yin als tweede ::rofl::

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 28-11-2008, 19:57:27 »
Oooh, ik hoop zo dat Hiu wint!  ;D ;D ;D

Offline Buis

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 28-11-2008, 20:54:22 »
Oooh, ik hoop zo dat Hiu wint!  ;D ;D ;D

::jaja:: Anders ik wel!  ::jaja::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 28-11-2008, 22:04:15 »
NOg twee nachtjes... blijft spannend hoor... Ik hoop ook maar dat Hiukwan win (met haar visje ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #239 Gepost op: 28-11-2008, 22:11:36 »
die publiciteit begint me de strot uit te hangen,zoals die msn-berichtjes en die aap op m'n pc.

msn berichtjes ??? ::oink:: aap op je pc ??? ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.