Auteur Topic: Finale  (gelezen 71126 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finale
« Reactie #200 Gepost op: 26-11-2008, 20:06:14 »
Ik vind 2000 nog steeds het leukst. Alles wat toen nog heel onbekend, er keken ook lang niet zoveel mensen ;) Dus als kijker moest je je ook laten verrassen.
Ik heb toen ook genoten van de mensen. Ik weet niet wat het is, maar tegenwoordig erger ik me alleen maar... Niet aan iedereen hoor, maar toch wel aan een flink aantal.
Er staat me nog steeds een scene bij van twee dames, die elkaar huilend in de armen vielen, en elkaar de overwinning gunden.

Dat is geloof ik het enige dat ik van die eerste Expeditie heb gezien.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 26-11-2008, 20:29:51 »
Er staat me nog steeds een scene bij van twee dames, die elkaar huilend in de armen vielen, en elkaar de overwinning gunden.

Dat is geloof ik het enige dat ik van die eerste Expeditie heb gezien.

Eva en Karin. Dat waren echt vriendinnen geworden daar op het eiland.
Eva was later kandidatenbegeleidster ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 28-11-2008, 01:14:32 »
Ik vind 2000 nog steeds het leukst. Alles wat toen nog heel onbekend, er keken ook lang niet zoveel mensen ;) Dus als kijker moest je je ook laten verrassen.
Ik heb toen ook genoten van de mensen. Ik weet niet wat het is, maar tegenwoordig erger ik me alleen maar... Niet aan iedereen hoor, maar toch wel aan een flink aantal.

Dat is ook het probleem v/d mensheid.
We willen altijd iets nieuws,beter,groter,spectaculairder enz........
Ondertussen vergeten we natuurlijk dat het voor de deelnemers weldegelijk de 1ste keer is,en dat het wel degelijk een prestatie blijft om
zeven weken op zo'n eiland te bijven zitten.

Ik vind persoonlijk wel dat ze van in den beginne het zo zouden moeten maken dat je voor elk gereedschap moet strijden(dat hebben we
natuurlijk ook al eens gehad),dat verhoogd het survivel-gehalte,en meer echte Robinson-proeven.

En uiteraard ook veel minder reclame-stops en langere uitzendingen, je zit verdorie zoveel naar reclame te kijken als naar
het programma zelf.
die publiciteit begint me de strot uit te hangen,zoals die msn-berichtjes en die aap op m'n pc.

Terug on topic: ben eens benieuwd over die 100 Robinsonners in de jury.Hoe ze die geselecteerd hebben en wat het % inbreng zal zijn
ten opzichte van de afvallers,fifty-fifty?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 28-11-2008, 01:23:27 »
Frans, ben jij ook gevraagd voor die jury?  Indien ja vraag ik uiteraard niet op wie jij gaat stemmen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 28-11-2008, 07:25:49 »
Nee hoor, ik verlang niet naar iets groters of spectaculairders. ER is voor mij goed zoals het is, maar feit blijft dat het de eerste keer allemaal zo lekker nieuw was. Ook kandidaten kenden het format niet en dat leverde toch een ander spel op als tegenwoordig. Ik heb het idee dat de kandidaten van te voren al een plan bedenken hoe ze dit en dat gaan doen en dat is soms wel eens jammer.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #205 Gepost op: 28-11-2008, 07:30:27 »
Frans, ben jij ook gevraagd voor die jury?  Indien ja vraag ik uiteraard niet op wie jij gaat stemmen.

Ik heb inderdaad ook een uitnodiging gehad, en ga zeker ff kijken.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #206 Gepost op: 28-11-2008, 10:07:09 »
jawel, dat vraag je dus eigenlijk wel............maar je weet dat je geen antwoord op die vraag krijgt. ::rofl:: ::rofl::

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 28-11-2008, 11:40:56 »
jawel, dat vraag je dus eigenlijk wel............maar je weet dat je geen antwoord op die vraag krijgt. ::rofl:: ::rofl::

Maar als Frans de dringende behoefte voelt om dit toch al met ons te delen, dan staat hem dat natuurlijk vrij...... ;)

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #208 Gepost op: 28-11-2008, 11:53:10 »

Maar als Frans de dringende behoefte voelt om dit toch al met ons te delen, dan staat hem dat natuurlijk vrij...... ;)

Ik denk dat hij of zij die een beetje rondleest op de diverse topics mijn keuze wel zal opmerken.  ::jaja::

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 28-11-2008, 11:55:09 »
Ik denk dat hij of zij die een beetje rondleest op de diverse topics mijn keuze wel zal opmerken.  ::jaja::

En als Hiu niet in de finale staat? Dan stem je op Yin, of ga je je onthouden van stemmen?  ;)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 28-11-2008, 11:56:39 »
En als Hiu niet in de finale staat? Dan stem je op Yin, of ga je je onthouden van stemmen?  ;)

Dat vroeg ik me ook al af  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #211 Gepost op: 28-11-2008, 12:02:14 »

Ik weet niet of je blanco mag stemmen/onthouden van stemming, maar anders wordt het een moeilijke keuze  ::kots::
Ik denk liever niet na over dit rampscenario, er is per slot van rekening al genoeg ellende in de wereld. ::jaja::

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 28-11-2008, 12:04:42 »
Ik weet niet of je blanco mag stemmen/onthouden van stemming, maar anders wordt het een moeilijke keuze  ::kots::
Ik denk liever niet na over dit rampscenario, er is per slot van rekening al genoeg ellende in de wereld. ::jaja::

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je daar toch van te voren maar over na moet denken...  :-\\
(ik hoop dat Hiu wint hoor)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #213 Gepost op: 28-11-2008, 12:23:58 »

Bedenk alvast wat kritische vragen en opmerkingen.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jommol

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 28-11-2008, 14:39:07 »
...

Tja, het moet ellendig zijn om een keuze te moeten maken tussen H. of Y.  ::ohno:: Ik voel helemaal met je mee  ;D

Verplichte dresscode al of niet, ik verheug me nu reeds om je tijdens aflevering 14 in deze outfit te mogen aanschouwen.  ::rofl::

PS: pruik en T-shirt zijn via DHL naar je onder weg, echter ik zit door mijn voorraadje varanen heen, hopelijk kan je er nog eentje op de kop tikken.
Have no fear of perfection. You'll never reach it.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 28-11-2008, 14:44:58 »

echter ik zit door mijn voorraadje varanen heen, hopelijk kan je er nog eentje op de kop tikken.

Met een bijl?  ;D

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 28-11-2008, 14:45:46 »
Zie de afbeelding niet

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #217 Gepost op: 28-11-2008, 14:46:25 »

Citaat
Maar als Frans de dringende behoefte voelt om dit toch al met ons te delen, dan staat hem dat natuurlijk vrij......

Citaat
Ik denk dat hij of zij die een beetje rondleest op de diverse topics mijn keuze wel zal opmerken.

Het was dus een rethorische vraag. Van degene waar ik op reageerde, dus. Denk ik.

Ja, en de keuze van Frans lijkt me ook niet moeilijk uit te knobbelen.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 28-11-2008, 14:58:59 »
Ik sla deze stemronde ff over, teveel inside info a.s. zaterdag.  ::hypocriet::

Succes allemaal met jullie keuze.  ::vergroot::

P.S. Ik ben wel voor HIU  ::jaja::

Idd ff speuren in de topics ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #219 Gepost op: 28-11-2008, 14:59:38 »
Zie de afbeelding niet

Ik zou hem ook wel graag willen zien.  >:D