Ik vind 2000 nog steeds het leukst. Alles wat toen nog heel onbekend, er keken ook lang niet zoveel mensen Dus als kijker moest je je ook laten verrassen.
Ik heb toen ook genoten van de mensen. Ik weet niet wat het is, maar tegenwoordig erger ik me alleen maar... Niet aan iedereen hoor, maar toch wel aan een flink aantal.
Dat is ook het probleem v/d mensheid.
We willen altijd iets nieuws,beter,groter,spectaculairder enz........
Ondertussen vergeten we natuurlijk dat het voor de deelnemers weldegelijk de 1ste keer is,en dat het wel degelijk een prestatie blijft om
zeven weken op zo'n eiland te bijven zitten.
Ik vind persoonlijk wel dat ze van in den beginne het zo zouden moeten maken dat je voor elk gereedschap moet strijden(dat hebben we
natuurlijk ook al eens gehad),dat verhoogd het survivel-gehalte,en meer echte Robinson-proeven.
En uiteraard ook veel minder reclame-stops en langere uitzendingen, je zit verdorie zoveel naar reclame te kijken als naar
het programma zelf.
die publiciteit begint me de strot uit te hangen,zoals die msn-berichtjes en die aap op m'n pc.
Terug on topic: ben eens benieuwd over die 100 Robinsonners in de jury.Hoe ze die geselecteerd hebben en wat het % inbreng zal zijn
ten opzichte van de afvallers,fifty-fifty?