Auteur Topic: Finale  (gelezen 71123 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finale
« Reactie #180 Gepost op: 25-11-2008, 21:02:11 »
De opname is nu zaterdagavond, daarna voor NL de uitzending op zondag en op maandag die van B.
Het stond bij ons in de krant.
Jos, ga der maar eens heen !
Heb geen krant, en zeker geen GVA......... ::rofl::

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 25-11-2008, 21:03:18 »
ik heb ook geen GVA, en de grap snap ik nie.  ???
maar het stond wel zo in de krant ::jaja::
I love 花生

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #182 Gepost op: 25-11-2008, 21:03:39 »
Waarom zou hiukwam moeten winnen, snap dat niet helemaal.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #183 Gepost op: 25-11-2008, 21:13:41 »
ik heb ook geen GVA, en de grap snap ik nie.  ???
maar het stond wel zo in de krant ::jaja::
Hier wordt vaak gezegd: wanneer je het in de GvA hebt gelezen, neem maar aan dat het niet klopt.

Maar ik geloof je wel hoor.

Citaat
Waarom zou hiukwam moeten winnen, snap dat niet helemaal.
In principe gun ik het iedereen, die overwinning. Maar zoals Hans en Yin zich (al of niet in bijzijn van Hiu) over haar uitlaten, gevoegd naast de manier waarop die laatste zich een weg naar de finale heeft gebaand (vergeet niet dat ze zelf gewoon zegt dat ze niet in alle opzichten de beste is geweest, gun ik het haar het meeste.

Ik zal me niet puur negatief over Hans en Yin uitlaten, ik ga ervan uit dat iedereen (alle 16) het spelletje hadden willen winnen, en dat iedereen dat op zijn/haar eigen manier heeft willen doen. En ook ben ik ervan overtuigd, dat een uitspraak die uit zijn verband wordt gerukt, echt kan zorgen voor een heel vertekend beeld van een persoon.

In dat licht bezien, vind ik dat iemand die ook kritisch naar zichzelf durft te kijken en dat ook zegt, het compleetste op mij overkomt.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 25-11-2008, 21:51:44 »
Hé, dat zou wel eens kunnen! Dan krijg je dus:

Hans ---> Yin
Hans ---> Yin
Yin ---> Yin
Geert T. ---> Yin
Sharon ---> HiuKwan
Sarah ---> HiuKwan
Kyra ---> HiuKwan
Geert D. ---> HiuKwan

Dit zou het idd wel eens kunnen worden, en dan zullen de 100 ex-Robinsonners voor de andere 50% van de stemmen moeten zorgen. Het systeem dat ze in ER al toegepast hebben de jaren dat er een televoting was. Ik veronderstel dat dit jaar de Ex-Robinsonners de rol v/d kijkers zullen overnemen.?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 26-11-2008, 13:13:59 »
Stukje uit een interview met Evi Hansen uit Story van deze week;

"Heb je iets in petto voor deze tiende editie?
Ja, het wordt heel bijzonder! 99 deelnemers van de voorbije tien jaar zullen beslissen wie de Robinson van 2008 wordt. Wie herinnert zich de winnaars Richard(2001), Jutta(2003) en de markante figuren Melvin, Björn, en krullebol Douwe niet?  Het lijkt me fijn hen weer te zien!"

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #186 Gepost op: 26-11-2008, 16:09:46 »
Ik zou niet meer weten wie Melvin en Jutta zijn, maar Frans vergeet je toch ook nooit meer?

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 26-11-2008, 16:27:10 »
Ik zou niet meer weten wie Melvin en Jutta zijn, maar Frans vergeet je toch ook nooit meer?

Melvin heeft ook nog meegedaan aan de Strijd der Titanen. Die grote, donkere meneer uit Suriname! En Jutta, tja......was 1 van de (sorry!) meest saaie winnaars van ER....

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 26-11-2008, 18:32:01 »
Klopt, Melvin deed mee in ER 2000 (de 1e reeks) en daarna nog een keer in de Strijd der Titanen.

En Jutta is de winnares van ER 2003 (4de reeks) en ze was huisarts. Misschien dat je dat wat zegt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 26-11-2008, 18:39:36 »
Ben wel benieuwd hoe ze deze 99 geselecteerd hebben. Er hebben in totaal 249 kandidaten meegedaan (min twee finalisten en zes juryleden deze editie) = 241 mogelijke deelnemers.

Hopelijk dat we ook een overzicht krijgen van wie op wie stemde.  :D
Nog even niks.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #190 Gepost op: 26-11-2008, 18:57:57 »
Ben wel benieuwd hoe ze deze 99 geselecteerd hebben. Er hebben in totaal 249 kandidaten meegedaan (min twee finalisten en zes juryleden deze editie) = 241 mogelijke deelnemers.

Hopelijk dat we ook een overzicht krijgen van wie op wie stemde.  :D
Was het criterium niet dat het gaat om mensen die de samensmelting hebben gehaald?

Kom je dan beter uit met het getal 99?

Offline Freek90

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 26-11-2008, 19:00:04 »
Ik heb het helemaal gehad met deze editie van ER. Als publiek zijnde word je nu 3 weken lang aan het lijntje gehouden door te kijken naar koppen die veranderen in uitgemergelde koppen onder een slaapverwekkend liedje van Raymond van het Groenewoud of iets dergelijks. Dan afgelopen zondag de "spectaculaire" proef. Relatief gezien is het spectaculair, want aan die andere proeven was er geen bal aan om er naar te kijken. Ik ben als fan zijnde niet tevreden over deze editie van ER. mijn favoriete seizoenen zijn toch die van 2002 t/m 2004.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2008, 09:30:03 door Megan, Reden: scheldwoord verwijderd »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 26-11-2008, 19:06:34 »
Was het criterium niet dat het gaat om mensen die de samensmelting hebben gehaald?

Kom je dan beter uit met het getal 99?

Nee. ;)

Als je alle mensen die de samenvoeging hebben gehaald bij elkaar optelt kom je op 87 uit?

En dat is inclusief de jury van deze editie.

En het lijkt erop dat Saron, Frans & Frits ook zijn uitgenodigd en die hebben nooit de samensmelting gehaald.
Nog even niks.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #193 Gepost op: 26-11-2008, 19:14:24 »
Nee. ;)

En dat is inclusief de jury van deze editie.

En het lijkt erop dat Saron, Frans & Frits ook zijn uitgenodigd en die hebben nooit de samensmelting gehaald.

In 2007 was er ook geen samensmelting, dus dat criterium kun je laten varen.  ::jaja::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #194 Gepost op: 26-11-2008, 19:19:08 »
Doemscenario voor de drie die er nog in zitten:

ineens is daar toch een afvallers-eiland.

En dan zien ze een bootje aan komen varen met iemand met een gitaar.

Nee, dat is Marleen toch niet? Jawel, het is WEL Marleen.

Had ze toch gelijk met haar liedje aan het begin van de expeditie........ ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Freek90

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 26-11-2008, 19:27:25 »

Had ze toch gelijk met haar liedje aan het begin van de expeditie........ ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dat komt over als een slapende man wakker proberen te houden. Dit seizoen moet een finale hebben volgens de Back-to-Basic regels en geen gezeik met allerlei bijkomende randverschijnselen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #196 Gepost op: 26-11-2008, 19:32:22 »
Daarom begon ik mijn berichtje ook met het woordje DOEMSCENARIO.

Ik ga er toch vanuit dat de kandidaten in beginsel wel weten wat er van hen gevraagd wordt, en wat er wel of niet kan. Ik vraag me af wanneer ze door hadden dat er (ook) dit jaar geen derde of afvallerseiland in het spel betrokken werd. Voor zover ik weet, was er nu iemand (die eerste Geert) die er vast van overtuigd leek dat ie naar een afvallerseiland zou gaan.

Offline Freek90

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 26-11-2008, 19:38:20 »
Ik denk dat Geert het excuus van Hans totaal gelul vond. Het kon hem niet meer schelen en vond het ook schitterend toen hij die goede machete meenam en hij IN DE JURY :D:D zit.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 26-11-2008, 19:54:33 »
Ik heb het helemaal gehad met deze editie van ER. Als publiek zijnde word je nu 3 weken lang aan het lijntje gehouden door te kijken naar koppen die veranderen in uitgemergelde koppen onder een slaapverwekkend liedje van Raymond van het Groenewoud of iets dergelijks. Dan afgelopen zondag de "spectaculaire" proef. Relatief gezien is het spectaculair, want aan die andere proeven was er geen tyfus aan om er naar te kijken. Ik ben als fan zijnde niet tevreden over deze editie van ER. mijn favoriete seizoenen zijn toch die van 2002 t/m 2004.

Ik vind 2000 nog steeds het leukst. Alles wat toen nog heel onbekend, er keken ook lang niet zoveel mensen ;) Dus als kijker moest je je ook laten verrassen.
Ik heb toen ook genoten van de mensen. Ik weet niet wat het is, maar tegenwoordig erger ik me alleen maar... Niet aan iedereen hoor, maar toch wel aan een flink aantal.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #199 Gepost op: 26-11-2008, 19:58:38 »

Haha ::rofl:: ::tandpastasmiley::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)