Auteur Topic: Finale  (gelezen 71130 keer)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #160 Gepost op: 25-11-2008, 09:34:42 »
Maar is t nu nodig om hier zo'n ophef over te maken?
Laten we t gewoon afwachten.
[/quote]

Inderdaad, laat ons gewoon afwachten..
Hopelijk wint Hiu dat plaatsje, maar..mocht Yin & Yang die finale behalen..
zou het dan mogelijk zijn om Blanco te stemmen ( = enkel en alleen voor de Robinsonwaardige kandidaten.. ::rofl::)
Alles moet kapot!

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 25-11-2008, 09:55:48 »
 ::jaja::

100 oud-kandidaten bepalen Robinson 2008

100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium Expeditie Robinson vormen 30 november de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de Robinson 2008 mag noemen.

Bron: http://www.rtl.nl

Zo staat het op de site van RTL

Hier de directe link:
http://www.rtl.nl/(/service/rtlnederland/home/)/service/rtlnederland/components/pressroom/persberichten/2008/11_november/finale_expeditie_robinson.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 25-11-2008, 10:17:46 »
Jij bent erook bij Frits?

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 25-11-2008, 10:27:32 »
Jij bent erook bij Frits?

Dat zou je nu wel gaan denken he!? 
Zou leuk zijn!  ::ok::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
Re: Finale
« Reactie #164 Gepost op: 25-11-2008, 10:44:52 »
Volgens mij sluit het ene het andere niet uit. Misschien dat de uitslag van de finale eilandraad gedeeltelijk meetelt in het bepalen van de winnaar net als de stemmen van de 100 ex-robinsonners. Iets dergelijk is dacht ik al eens eerder gebeurd bij ER.
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 25-11-2008, 10:52:30 »
Volgens mij sluit het ene het andere niet uit. Misschien dat de uitslag van de finale eilandraad gedeeltelijk meetelt in het bepalen van de winnaar net als de stemmen van de 100 ex-robinsonners. Iets dergelijk is dacht ik al eens eerder gebeurd bij ER.

Precies wat ik denk  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #166 Gepost op: 25-11-2008, 10:58:43 »
Ik houd het op de gelijkspel-theorie.  :P ;)

Dan klopt het dat Evi de uitslag van de eilandraad (eerst) bekendmaakt, maar dan moeten de oud-deelnemers daarna stemmen over de winnaar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #167 Gepost op: 25-11-2008, 11:01:38 »
Bodejos sluit zich hierbij aan. Zoals ik het lees, staat er weldegelijk dat de 100 deelnemers als jury optreden, en dat zij de uiteindelijke winnaar bepalen. Zo heb ik het althans steeds opgevat.

Nu kan het natuurlijk zo zijn, dat het een mee-wegende stem wordt (de helft, 1/3, maakt me niet uit), maar wat deze tekst mijns inziens uitsluit, is dat de deelnemers slechts toeschouwers zijn.

MMmmm, Maastricht, de finale zo ongeveer in mijn achtertuin, ik zou daar weleens om een hoekje willen kijken......

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 25-11-2008, 15:46:05 »
Ik houd het op de gelijkspel-theorie.  :P ;)

Gelijkspel zou alleen mogelijk zijn als Hans en Yin beiden in de finale zitten. Hiukwan heeft immers geen extra stem gewonnen waardoor een gelijkspel niet mogelijk zou zijn als ze tegenover Yin of Hans in de finale staat daar zij wel een extra stem hebben verworven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 25-11-2008, 16:52:21 »
Gelijkspel zou alleen mogelijk zijn als Hans en Yin beiden in de finale zitten. Hiukwan heeft immers geen extra stem gewonnen waardoor een gelijkspel niet mogelijk zou zijn als ze tegenover Yin of Hans in de finale staat daar zij wel een extra stem hebben verworven.

Misschien dat Hans zijn extra stem mag gebruiken om twee stemmen uit te brengen in de finale?  ???

Hans x2
Sharon
Geert T
Sarah
Kyra
Geert D
Yin's witte stem

Dat zijn er acht. :P
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #170 Gepost op: 25-11-2008, 17:07:57 »
Hé, dat zou wel eens kunnen! Dan krijg je dus:

Hans ---> Yin
Hans ---> Yin
Yin ---> Yin
Geert T. ---> Yin
Sharon ---> HiuKwan
Sarah ---> HiuKwan
Kyra ---> HiuKwan
Geert D. ---> HiuKwan
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 25-11-2008, 17:47:22 »
Misschien dat Hans zijn extra stem mag gebruiken om twee stemmen uit te brengen in de finale?  ???

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, afgaande op de rariteiten die ze in het verleden hebben uitgehaald met de stemmen zou dat zeker een mogelijkheid zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 25-11-2008, 18:21:18 »
Hmm, inderdaad. Dat zou best kunnen!

Al zou het niet zo leuk zijn voor de andere afvallers. Een dikke meerderheid wordt omgebogen naar een gelijkspel door maar liefst twee extra stemmen. Opeens lijkt je stem dan zo weinig waard, als je Kyra, Sharon, Sarah, Geert D of Geert T. bent...

Maar goed, na veertig jaar ER verbaas ik me sowieso nergens meer over.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 25-11-2008, 18:26:08 »
EP had in aflevering 12 gezegd dat ze stem konden inzetten op zichzelf tijdens de laatste eilandraad, maar op iemand anders werd niet vermeld.  Dus dat zal ff afwachten worden.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #174 Gepost op: 25-11-2008, 19:42:14 »
Bodejos sluit zich hierbij aan. Zoals ik het lees, staat er weldegelijk dat de 100 deelnemers als jury optreden, en dat zij de uiteindelijke winnaar bepalen. Zo heb ik het althans steeds opgevat.

Nu kan het natuurlijk zo zijn, dat het een mee-wegende stem wordt (de helft, 1/3, maakt me niet uit), maar wat deze tekst mijns inziens uitsluit, is dat de deelnemers slechts toeschouwers zijn.

MMmmm, Maastricht, de finale zo ongeveer in mijn achtertuin, ik zou daar weleens om een hoekje willen kijken......
ga je zondag avond spontaan ff na de theater in maastricht..  ::rofl::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 25-11-2008, 20:40:19 »
Zoals het te lezen staat lijkt het er idd erg veel op dat de oud deelnemers toch gaan stemmen idd. Dat is dan wel iets heel anders dan wat Evi zei afgelopen zondag. Afijn we zullen zien. Mocht het tussen Hiukwan en Yin gaan dan maakt het weinig uit voor de eindwinaar volgens mij.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 25-11-2008, 20:45:19 »
Zoals het te lezen staat lijkt het er idd erg veel op dat de oud deelnemers toch gaan stemmen idd. Dat is dan wel iets heel anders dan wat Evi zei afgelopen zondag. Afijn we zullen zien. Mocht het tussen Hiukwan en Yin gaan dan maakt het weinig uit voor de eindwinaar volgens mij.

Als Evi idd zei: 'de uitslag van de laatste Eilandraad' dan sluit die stemming van die 100 niet uit. Eerst de laatste Eilandraad denk ik, en dan een stemming in de zaal.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #177 Gepost op: 25-11-2008, 20:55:19 »
ga je zondag avond spontaan ff na de theater in maastricht..  ::rofl::
blijkt dan dat het allang is opgenomen. ::rofl:: ::rofl::

Immers: Evi staat bij haar aankondiging IN de Bonbonniere. Zou ze dat doen, alleen om die aankondiging op te nemen?

Offline mohito

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 25-11-2008, 20:58:45 »
De opname is nu zaterdagavond, daarna voor NL de uitzending op zondag en op maandag die van B.
Het stond bij ons in de krant.
Jos, ga der maar eens heen !
I love 花生

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #179 Gepost op: 25-11-2008, 21:00:52 »
::ok:: ::ok::

Dat is dus waar de mensen hier op doelden. In hoeverre hun stem meetelt, is uiteraard niet te zeggen.

Je kent die verdeelsleutel toch nog wel van de school-onderzoeksresultaten? Je eindexamen maakt voor een deel je eind-cijfer uit, maar de resultaten van je schoolonderzoeken door het jaar tellen ook mee. En bij mijn weten was dat niet fifty fifty. Zoiets denk ik dat het zal zijn. Maar het is gissen. NIEMAND hier weet zeker hoe het zal gaan.