Auteur Topic: Finale  (gelezen 71114 keer)

Offline Mus20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale
« Reactie #100 Gepost op: 17-11-2008, 21:31:34 »
of jullie lezen het op dit forum

Offline nanana

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 17-11-2008, 22:44:46 »
Ik hoop dat de uitslag volgende week al bekend wordt gemaakt, anders moet ik wel heel veel geduld hebben! En hopen dat mijn moeder niets verklapt dmv smsjes. Kom namelijk de 7e pas terug van vakantie.....

We zullen het wel merken zondag!

Offline lacey

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 18-11-2008, 18:47:56 »
Ik vraag me af of de afvallers, in het resort, ook nog beelden zien van de deelnemers of alleen op de verhalen afgaan van een nieuwe afvaller, hoe een en ander daar aan toe gaat.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #103 Gepost op: 18-11-2008, 20:43:47 »
Ik hoop dat de uitslag volgende week al bekend wordt gemaakt, anders moet ik wel heel veel geduld hebben! En hopen dat mijn moeder niets verklapt dmv smsjes. Kom namelijk de 7e pas terug van vakantie.....

We zullen het wel merken zondag!
ga er maar niet van uit dat er zondag een uitslag is. dat is week later
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 18-11-2008, 21:21:07 »
Ik vraag me af of de afvallers, in het resort, ook nog beelden zien van de deelnemers of alleen op de verhalen afgaan van een nieuwe afvaller, hoe een en ander daar aan toe gaat.
dat vraag ik me elk jaar wel weer af..

sommigen zeggen dat ook bij de uitleg waarom ze nu op die finalist stemmen.. enn niet op de andere na lang nadenken of overleggen voorgaande jaren .

weten jullie die finale nog met olivier en ...
niemand maar dan ook bijna niemand stemde op olivier. hij was altijd meer op de achtergrond..zo er een beetje tussen door tot de finale gekomen en dat koste hem veel stemmen

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 18-11-2008, 21:30:49 »
(...)
weten jullie die finale nog met olivier en ...
(...)

...Derek Blok in 2002

Een prijs is een prijs en anders ... ooww met dat bed dat ze nog op het stand moetsten slepen of inelkaar moesten zetten!!

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 18-11-2008, 21:47:58 »
...Derek Blok in 2002

Een prijs is een prijs en anders ... ooww met dat bed dat ze nog op het stand moetsten slepen of inelkaar moesten zetten!!

Geweldig! En Nolleke, die er over dacht om, 'als er toch niemand op ging slapen', in dat bed te gaan slapen. Met vervolgens de memorabele woorden van Jacobien: "Nolleke is echt een sociale Titanic aan het worden"  ::rofl::

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 18-11-2008, 22:11:26 »
Als ik het allemaal goed heb begrepen (en gebaseerd op vorige edities) is/gaat het zo : 3 finalisten (in de zin van er werd niet meer gestemd op een eilandraad), balkproef : 1 eilandraad finalist, volgende dag proef 2, winnaar is eilandraad finalist 2, op deze eilandraad mogen de afvallers van na de samensmelting een positive stem uitbrengen.

Dat laat twee mogelijkheden open ofwel de winnaar is onmiddelijk bekend, ofwel deze stemmen worden uitgedrukt in een bepaald percentage die meegenomen wordt naar een speciale finale avond na deze laaste eilandraad en is dat het geval dan zal de uitzending daarvan gelijktijdig in Nederland en Belgie live uitgezonden worden

Offline LocoH

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-11-2008, 10:36:17 »
Als productieteam zou ik Roos van Acker vragen om samen met Evi deze 'speciale' finale te presenteren. Lijkt me een mooi & waardig eerbetoon naar EP toe.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 19-11-2008, 11:40:13 »
Als productieteam zou ik Roos van Acker vragen om samen met Evi deze 'speciale' finale te presenteren. Lijkt me een mooi & waardig eerbetoon naar EP toe.

Vind ik ook, maar hoe zit het dan met Lotte Verlackt en Désiré Naessens? Zij stonden ook aan de zij van Ernst Paul tijdens enkele Expeditie Robinsons reeksen, natuurlijk, moet ik toegeven is Roos Van Acker wel de bekendste presentatrice...

"Robinson

Hasselbach was van in het begin in 2000 presentator van de Belgisch-Nederlandse co-productie 'Expeditie Robinson'. Hij presenteerde het programma met Desiré Naessens, Roos Van Acker (bij VT4), Lotte Verlackt en nu met Evi Hanssen bij KanaalTwee/2BE en vtm. In 2004 lanceerden Hasselbach en Van Acker ook 'Peking Express' op VT4."

Bron: diabetesforum.be
« Laatst bewerkt op: 19-11-2008, 11:42:09 door Megan, Reden: link verwijderd »

Offline LocoH

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 19-11-2008, 12:43:09 »
Lotte en Désiré hebben eigenlijk (heel) weinig indruk op me achtergelaten. Lotte was ik alweer vergeten zelfs. (We worden ook een dagje ouder  ;D )  Evi vind ik zeker een goede 'opvolger' voor Roos geweest. Ik denk trouwens ook aan haar omdat zij (Roos dus) met EP Peking Express gedaan heeft.

Productieteam verras ons !

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 19-11-2008, 13:19:16 »
Ik denk dat ze dan moeten gaan toveren met contracten.

Roos hangt voor zover ik weet contractueel vast aan VT4, toen ER over ging naar Kanaal 2(inmiddels 2BE) hebben ze een andere presentatrice (moeten) nemen, In dat jaar gebruikte VT4 de Belgische kandidaten die zich voor ER hadden opgegeven voor het programma Terra Incognita Dat verder werd gepresenteerd door Roos.

Omdat VTM en Kanaal 2(2BE) zusterondernemingen zijn kon Evi blijven presenteren of het nu bij VTM of 2BE werd uitgezonden.

Dus Roos en Evi voor de presentatie op de finale zou best moeilijk kunnen worden maar niet onmogelijk.

Persoonlijk vind ik het wel een  ::ok:: idee
« Laatst bewerkt op: 19-11-2008, 13:21:53 door reaver »

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 19-11-2008, 14:33:19 »
Zowel Roos als EP gaven steeds ongewild de indruk dat ze met plezier zélf zouden meegedaan hebben aan ER en PE. En ik denk dat ze daar beiden zeker de capaciteiten voor hadden ook. Deze programma's waren hen op het lijf geschreven.
Als je dan ook de gave hebt om vlot over te komen, dan is succes gegarandeerd.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Li0nHeart

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 21-11-2008, 11:53:41 »
Van 2be.be:

De drie resterende Robinsons speculeren volop over wie van hen er Robinson zou mogen worden. Na alle discussies en verwijten wordt de strijd uitgevochten op de evenwichtsbalk. De 2 verliezers kunnen enkel nog kans maken op een plaats in de finale na een race door de jungle en het water.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #114 Gepost op: 21-11-2008, 15:54:17 »
Van 2be.be:

De drie resterende Robinsons speculeren volop over wie van hen er Robinson zou mogen worden. Na alle discussies en verwijten wordt de strijd uitgevochten op de evenwichtsbalk. De 2 verliezers kunnen enkel nog kans maken op een plaats in de finale na een race door de jungle en het water.

Dat zou voor mij de ultieme besluitvorming zijn voor de twee finalisten. Niemand die zich er mee kan bemoeien, gewoon helemaal op zichzelf aangewezen zijn en knallen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 21-11-2008, 17:56:14 »
Dat zou voor mij de ultieme besluitvorming zijn voor de twee finalisten. Niemand die zich er mee kan bemoeien, gewoon helemaal op zichzelf aangewezen zijn en knallen.
inderdaad, net als de allstarts, ryan lag achter ook omdat die bijna zijn duim der afsneed.. maar bij dat duikgedeelte onder water haalde hij frank en ricard geweldig weer in! omdat beide nauwelijks omlaag kwamen, later nog wel richar meen ik. maar al te laat om ryan nog in te halen.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #116 Gepost op: 23-11-2008, 22:05:50 »
Wie heeft gezegd dat alleen deze Robinsons stemmen? misschien wel allemaal van voorgaande jaren..

Toch hoop ik dat Hans of Yin wint!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 23-11-2008, 22:08:37 »
in Maastricht  ;D  ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 23-11-2008, 22:11:07 »
Wie heeft gezegd dat alleen deze Robinsons stemmen? misschien wel allemaal van voorgaande jaren..

Toch hoop ik dat Hans of Yin wint!

Dat zou te belachelijk zijn. Wat heeft iemand die zes jaar geleden als eerste werd weggestemd te maken met de finalisten van deze editie?
Nog even niks.

Offline Buis

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 23-11-2008, 22:12:42 »
Volgens mij stemmen de 100 kandidaten van alle ER series vanaf de samensmeltingen, dus niet alleen van deze serie...
Kansen genoeg dus voor Hiu!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::