Auteur Topic: Finale  (gelezen 71106 keer)

Offline muizje

• Forumlid
Re: Finale
« Reactie #80 Gepost op: 16-11-2008, 23:38:45 »
Misschien wordt de uitslag op het eiland dus semi-toevallig een gelijkspel?

haha ja net zoals in 2003

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 16-11-2008, 23:54:02 »
En je zag al dat Hans van die balk viel bij het voorstukje ::ok:: >:D

Huh? Je ziet toch niet als hoeveelste hij valt? En of hij valt of vrijwillig springt? Ze zijn daar echt niet gek hoor, bij RTL 5 ;)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #82 Gepost op: 17-11-2008, 00:52:38 »
misschien wordt de uitslag wel een cliffhanger...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline RobinsonFrits

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 17-11-2008, 11:35:17 »
Idd - goed lezen en je weet wat je weten wil.  ::zwaai::

Ik snap iets niet. In deze aflevering zei EP dat de winnaar wordt bepaald op het eiland door de afvallers op de laatste dag van de Expeditie. Maar hier op het forum konden we lezen dat alle deelnemers van de laatste jaren ij de studio bijeen gingen komen om de winnaar te bepalen. Wordt de eigenlijk uitslag dan herroepen ofzo?

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 17-11-2008, 12:23:57 »
Huh? Je ziet toch niet als hoeveelste hij valt? En of hij valt of vrijwillig springt? Ze zijn daar echt niet gek hoor, bij RTL 5 ;)

Nou, of ze willen dat je denkt "Bij RTL5 zijn ze niet gek, dus hans zal er niet uitliggen". Reversed psychology:)

Maar ze kunnen het ook expres tonen om mensen te trekken. Men weet dat hans niet geliefd is, en dus hans tonen die eraf valt zal een reactie opwekken zoals: "De volgende aflevering moet ik zien, want die mongool valt van de balk en wint wellicht de proef niet"

:)

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 17-11-2008, 13:03:23 »
Nou, of ze willen dat je denkt "Bij RTL5 zijn ze niet gek, dus hans zal er niet uitliggen". Reversed psychology:)

Maar ze kunnen het ook expres tonen om mensen te trekken. Men weet dat hans niet geliefd is, en dus hans tonen die eraf valt zal een reactie opwekken zoals: "De volgende aflevering moet ik zien, want die mongool valt van de balk en wint wellicht de proef niet"

:)

Ja... Volgens mij bevestig je hiermee mijn punt: dat beeld zegt helemaal niks ;)

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 17-11-2008, 13:06:21 »
Ja... Volgens mij bevestig je hiermee mijn punt: dat beeld zegt helemaal niks ;)

exactly...wou het nog ff verwarrender maken haha

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 17-11-2008, 13:54:03 »

Aah, Frits is er ook bij in de finale  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Aikaturbo

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 17-11-2008, 15:24:13 »

Ik zie het maar niet!:P Als Hiu er maar bij zit vind ik het best :)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 17-11-2008, 15:26:24 »
Ik zie het maar niet!:P Als Hiu er maar bij zit vind ik het best :)

Eens en eens.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 17-11-2008, 19:31:44 »
Ik ga toch een poging wagen: zou het heel misschien kunnen dat deze editie van ER gewoon door de laatste eilandraad wordt beslist en dat die 100 oud-deelnemers een soort ultieme Robinson kiezen uit alle winnaars/deelnemers tot nu toe?

Dat lijkt me wel leuk.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #91 Gepost op: 17-11-2008, 20:11:21 »

Gezelligheid Frits! Tot dan!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #92 Gepost op: 17-11-2008, 20:28:48 »
Gezelligheid Frits! Tot dan!

Huh, ga jij er ook heen? Maar jij hebt de samensmelting toch (bij lange na) niet gehaald? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Asherah

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 17-11-2008, 20:33:13 »

Precies. En gelukkig maar, anders is het niet spannend meer.

Maar ik hoop dat de finale gewoon daar is

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #94 Gepost op: 17-11-2008, 20:36:46 »
Huh, ga jij er ook heen? Maar jij hebt de samensmelting toch (bij lange na) niet gehaald? ???

Hmmm ff mijn ietwat geaggiteerde bericht veranderen  ;) Hm zwangerschap en een kort lontje enzo.
Anyways, ik zou niet weten hoe t zit met samensmeltingsmensen, ik heb een uitnodiging gekregen. 
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 20:42:07 door Clown »

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 17-11-2008, 20:37:05 »
[/quo@ starry Night dit zijn jouw woorden: "Over het algemeen vind ik het altijd wat sneu als mensen anoniem de meest nare dingen forummen en vrienden en familie dat moeten lezen (m.n. als er kinderen in het spel zijn"]  maar als iemand "een" vader een mongool noemt ... is het niet erg ????
ps mensen zijn op een forum bijna allemaal anoniem of spreken jouw collega's, familie en vrienden je steeds aan met Hoi Starry ? ... lol

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 17-11-2008, 20:49:19 »
Hmmm ff mijn ietwat geaggiteerde bericht veranderen  ;) Hm zwangerschap en een kort lontje enzo.
Anyways, ik zou niet weten hoe t zit met samensmeltingsmensen, ik heb een uitnodiging gekregen. 

zal de finale dan zowel in Nederland als in Belgie op zondag worden uitgezonden vraag ik me af want wij zien de afleveringen pas op maandag op 2be .....

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #97 Gepost op: 17-11-2008, 21:11:15 »
zal de finale dan zowel in Nederland als in Belgie op zondag worden uitgezonden vraag ik me af want wij zien de afleveringen pas op maandag op 2be .....

Dat zou ik echt niet weten.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #98 Gepost op: 17-11-2008, 21:17:54 »

jullie komen er gewoon pas een dag later achter wie er gewonnen heeft ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 17-11-2008, 21:26:21 »
jullie komen er gewoon pas een dag later achter wie er gewonnen heeft ;)
of we kijken de zondagavond hier online bij net gemist ....... ik blijf erbij door de mega sterke zet van Hiu is ze waardig te winnen, door het hoge aantal proeven en haar inzet op het eiland is Yin het ook waardig en Hans mag voor mij ook winnen want die heeft gedurende de ganse expeditie de groep in zijn greep gehouden en deed veel in en rond het kamp ... of met andere woorden wie zover komt in een expeditie is waardig te winnen