Auteur Topic: Finale  (gelezen 71230 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Finale
« Reactie #40 Gepost op: 11-11-2008, 20:20:34 »
Gefeliciteerd Saron!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 11-11-2008, 20:26:17 »
Gefeliciteerd Saron!

Tenks he!  ;D
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 11-11-2008, 22:02:32 »
Hoewel het natuurlijk onwijs leuk is dat Saron een baby krijgt en je haar vast en zeker wilt feliciteren ::hug:: zou ik toch willen verzoeken omdat dan via de PM te doen en hier verder te discussiëren over de finale van Expeditie Robinson 2008 :) :) :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #43 Gepost op: 11-11-2008, 22:19:19 »
Idd, daar is dit topic dus niet voor (maar me zondigen af en toe allemaal weleens, he?)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #44 Gepost op: 11-11-2008, 22:31:45 »
Hoewel het natuurlijk onwijs leuk is dat Saron een baby krijgt en je haar vast en zeker wilt feliciteren ::hug:: zou ik toch willen verzoeken omdat dan via de PM te doen en hier verder te discussiëren over de finale van Expeditie Robinson 2008 :) :) :)

Dat ben ik volkomen met je eens! Kom maar door met die pm-metjes.

En nu weer over tot de orde van de dag: de finale. Zijn er nog fijne speculaties in dat kader? Ik ben zelf erg benieuwd omtrent de volgende aflevering. Wordt er een geweldige proevenreeks op touw gezet om de kandidaten op alle fronten te testen? Ik mis heel erg de survivalproeven met vuur maken of dergelijke. Of zwemproeven. Misschien zelfs de authentiekeke balkproef. Ik hoop echt dat we daar nu iets van mee gaan krijgen. Wat mij betreft waren de proeven na de samensmelting iets te statisch.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 12-11-2008, 00:04:56 »
Ik mis heel erg de survivalproeven met vuur maken of dergelijke. Of zwemproeven. Misschien zelfs de authentiekeke balkproef.

Volledig mee eens...

Overigens lees ik steeds meer over een (live-)show als ontknoping...ik hoop 't niet  ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 12-11-2008, 00:14:18 »
Volledig mee eens...

Overigens lees ik steeds meer over een (live-)show als ontknoping...ik hoop 't niet  ::ohno::

Een Reünieshow mag best  om een winnaar te kiezen maar dan het liefst zonder Bel/SMS-voting graag ;)

Het gebeuren zal dan jammer genoeg zonder EP zijn maar ik hoop dat ze op zo'n show een waardig afscheid gaan voorzien als eerbetoon.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2008, 00:21:25 door reaver »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 12-11-2008, 00:19:52 »
Ach, persoonlijk vind ik het het mooist als deze reunie gewoon op het eiland tijdens een finale eilandraad had plaatsgevonden... (met E.P.  :()  maar dat is mijn mening.... (en sms / televoting ::kots::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 12-11-2008, 10:54:07 »
Ach, persoonlijk vind ik het het mooist als deze reunie gewoon op het eiland tijdens een finale eilandraad had plaatsgevonden... (met E.P.  :()  maar dat is mijn mening.... (en sms / televoting ::kots::

Precies ::jaja::

Ik ga in geen geval er aan meedoen mocht het televoting worden, zelfs niet om Hiu te redden...
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-11-2008, 12:36:52 »
Precies ::jaja::

Ik ga in geen geval er aan meedoen mocht het televoting worden, zelfs niet om Hiu te redden...

Als HiuKwan het moet opnemen tegen Yin of Hans, dan bel ik zeker. Als het finale Hans/Yin is ZEKER niet.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 12-11-2008, 22:12:52 »

Hoe komen ze trouwens aan 100 kandidaten? Als je alle mensen die de samenvoeging hebben gehaald bij elkaar optelt kom je op 87 uit?

ER1 = 10
ER2 = 9
ER3 = 11 (inclusief Keo)
ER4 = 10
ER5 = 12 (exclusief Ernestine)
ER6 = 9 (exclusief Wim & Annita)
ER7 = 0 (die hebben allemaal eerder al de finale gehaald)
ER8 = 8
ER9 = 12 (inclusief Frans & Nelleke)
ER10 = 6 (exclusief Prince & de twee finalisten)

De varanen en Chico doen ook mee  ;)
Maar ik vind het juist wel een leuk idee (ben waarschijnlijk de enige hier)

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 13-11-2008, 10:39:23 »
De varanen en Chico doen ook mee  ;)
Maar ik vind het juist wel een leuk idee (ben waarschijnlijk de enige hier)
"
Chico!! ::bravo::
En Saron komt ook al "dubbel. Proficiat!! ::joehoe::

Ik vind het een mooi gebaar dat deze kandidaten komen als eerbetoon aan EP maar het zou geen invloed op de stemming mogen hebben...
En ook geen televoting please.... ::hand::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline sellie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 13-11-2008, 11:56:59 »
Ben hier nieuw, maar zag net op de site van RTL-boulevard dat de finale op 30 november live zal worden uitgezonden en in het teken zal staan van Ernst-Paul. Evi zal de presentatie doen. Hoe en wat staat er niet bij...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 13-11-2008, 12:12:08 »
Dankjewel Sellie  ::bravo::

Van de site van RTL Boulevard:

Finale Robinson in teken Ernst-Paul Hasselbach

De finale van Expeditie Robinson zal dit jaar in het teken staan van de overleden presentator Ernst-Paul Hasselbach. De finale wordt uitgezonden op RTL 5.

Na het overlijden van Hasselbach gingen de uitzendingen van het survivalprogramma, die toen al in volle gang waren, gewoon door. Een beslissing die door het publiek met gemengde gevoelens werd ontvangen.

Ook de schoonvader van Ernst-Paul, Paul Witteman, liet in zijn column in de Vara-gids weten dat hij er moeite mee heeft dat zijn overleden schoonzoon nog op televisie te zien is.

De finale zal gepresenteerd worden door de Vlaamse presentatrice Evi Hanssen. Zij was de co-presentator van Hasselbach voor het programma.

De finale is op 30 november op RTL 5 te zien.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-11-2008, 19:55:31 »
Als de finale inderdaad op 30 november plaatsvindt, ben ik benieuwd hoe ze deze 2 afleveringen nog gaan invullen.

1e aflevering: Immuniteitsproef voor een finaleplek, bekendmaking 1e finalist?
2e aflevering: bekendmaking 2 aflevering? Laatste eilandraad, stemmingsronde?
finaleaflevering: Bekendmaking van de laatste eilandraad? Of zal toch het "publiek" zijn stem mogen laten horen.

Ik hoop wel dat de kandidaten de uiteindelijke winnaar mogen kiezen. Dat lijkt mij wel het eerlijkste.

Iemand ideeen hierover?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 13-11-2008, 21:25:21 »
Of volgende week zenden ze gewoon een seizoenssamenvatting uit  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #56 Gepost op: 13-11-2008, 22:37:07 »
Maar die was afgelopen zondag ook al. Dan krijgt het een wel erg hoog "Dit was het nieuws"-gehalte. ;)

Van de site van RTL Boulevard:

Na het overlijden van Hasselbach gingen de uitzendingen van het survivalprogramma, die toen al in volle gang waren, gewoon door. Een beslissing die door het publiek met gemengde gevoelens werd ontvangen.

Waar baseren ze dat op? Ik heb bij het publiek op het forum hier weinig van gemengde gevoelens gemerkt.  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 13-11-2008, 22:46:31 »
RTL Boulevard  ::)

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 14-11-2008, 11:27:20 »
RTL Boulevard  ::)

En als Albert het zegt is het waar toch? ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 15-11-2008, 00:57:33 »
Ook bij ons stond dit te lezen :

100 oud-kandidaten kiezen winnaar 'Expeditie Robinson 2008'
vrijdag 14 november 2008

Nadat, in overleg met de familie van de onlangs overleden Ernst-Paul Hasselbach, besloten werd om de uitzendingen van 'Expeditie Robinson 2008' zowel in Nederland als in België verder te zetten, nadert dit realityprogramma nu zijn ontknoping. Op maandag 1 december 2008 zal bekend worden wie zich winnaar van dit avontuurlijke survivalprogramma mag noemen.

stuur dit artikel door

discussieer mee
in het forum
 De lege plek naast presentatrice Evi Hanssen kan niet ingevuld worden, maar de finale zal wel verlopen zoals oorspronkelijk samen met Ernst-Paul is bepaald. Bovendien wordt in deze laatste uitzending stilgestaan bij zijn overlijden met een terugblik op 10 jaar Ernst-Paul Hasselbach in 'Expeditie Robinson' : een hommage.

Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over. Zij krijgen van Evi het resultaat van de laatste eilandraad in Maleisië te horen. Een zeer bijzonder publiek, bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium 'Expeditie Robinson', vormt de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van 'Expeditie Robinson 2008' mag noemen.

http://www.2BE.be