Auteur Topic: Finale  (gelezen 71077 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: Finale
« Reactie #20 Gepost op: 10-11-2008, 12:47:19 »
Volgens iemand op het forum van fok.nl zal de finale zo gaan:

Citaat
Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.

Hij/zij is trouwens de broer/zus van Sharon.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #21 Gepost op: 10-11-2008, 13:05:17 »
Ik denk dus dat er geen live show komt, maar als dat wel zo is en Hiukwan komt in de finale, dan wordt dit de allereerste keer ooit dat ik ga sms'en om op iemand te stemmen.

Als Yin en Hans in de finale komen en er komt een live show, dan gaat het erom wie van hen de grootste familie- en vriendenkring heeft. Want voor de rest zullen de sms'jes vast niet binnenstromen...

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Alles moet kapot!

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 10-11-2008, 13:18:08 »
Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.

Huh? Dus dan is de winnaar niet op het eiland bepaald? Dat is wel stom.  ::niet-ok::
Dit klinkt alsof ze er eigenlijk toch weer een sms-show van hadden willen maken, maar dat nu vanwege de omstandigheden niet doen.

Op zich wel mooi als oud-kandidaten mogen stemmen, maar die baseren zich in feite op precies dezelfde beelden als wij, met precies dezelfde voice-overs, dus dan wordt het wel voorspelbaar, ben ik bang. En wat is dan de reden dat de afgevallen kandidaten van na de samensmelting nog in het resort moesten blijven? Die zullen toch ook nog wel een rol spelen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-11-2008, 14:18:57 »
En wat is dan de reden dat de afgevallen kandidaten van na de samensmelting nog in het resort moesten blijven? Die zullen toch ook nog wel een rol spelen?

Zodat niet voor iederen duidelijk is hoe het spel is verlopen. Stel dat een van de deelnemers bij jou in de buurt woont en hij is na twee weken alweer terug dan is het duidelijk dat ie dus niet gewonnen heeft. De kans op lekken van uitslagen wordt zo wel heel erg groot.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #24 Gepost op: 10-11-2008, 16:02:47 »
Ja, inderdaad, maar dat geldt op zich ook voor de kandidaten van voor de samensmelting.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #25 Gepost op: 10-11-2008, 16:46:34 »
Zodat niet voor iederen duidelijk is hoe het spel is verlopen. Stel dat een van de deelnemers bij jou in de buurt woont en hij is na twee weken alweer terug dan is het duidelijk dat ie dus niet gewonnen heeft. De kans op lekken van uitslagen wordt zo wel heel erg groot.

Of destijds toen ik weer op t werk verscheen, natuurlijk veel te vroeg om te hebben gewonnen. Ik kwam ook binnen met zo'n hoofd van: niet verder gekomen dan dit. Maar op zich is het dus niet de bedoeling dat je dan verteld wat er aan uitslag bekend is. En als je voor de samensmelting vertrekt, dan weet je de spannende uitslagen ook helemaal niet, want je was er al niet meer bij. Kans op lekken heb je sowieso, maar volgens mij vertellen de meeste kandidaten niet veel, ook veelal niet aan naaste vrienden/familie of eerder vertrokken kandidaten. Ik ben voorafgaand aan de finale 2006 ook nog bij een kandidaat uit de finale thuis geweest en ik wilde ook niets weten, maar ze had het mij ook niet verteld.

En zoals je ziet zitten de kandidaten na de samensmelting in het ressort. Dat zou de uitslag ook nog niet kunnen verraden naar de buitenwereld toe. De productie doet moeite om de uitslag niet naar buiten te laten komen, want dat is voor iedereen het allerleukst als je de serie volgt. We wachten dus af.... 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 10-11-2008, 17:07:10 »
Heee Saron, een echo-foto als avatar????????

(sorry, even off-topic hoor :p)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-11-2008, 20:30:41 »
Ik heb inmiddels ook het een en ander vernomen over een finale waarbij oud-kandidaten mogen beslissen wie Expeditie Robinson 2008 wint. Alhoewel het me leuk lijkt al die kandidaten weer eens terug te zien zou ik het een waardeloos einde vinden. Back to basic? In het verleden mochten enkel de medekandidaten hun stem uitbrengen bij de laatste eilandraad. Het slaat natuurlijk nergens op om oud-kandidaten die waarschijnlijk net zo weinig en misschien nog wel minder van de huidige expeditie af weten als de doorsnee fan te laten bepalen wie de titel krijgt. Dit soort kunstjes van de productie kan ik totaal niet waarderen. Wie zal bij een mogelijk volgend seizoen de winnaar bepalen? Een schipbreukeling die een paar dagen op een onbewoond eiland heeft doorgebracht? Een uitverkoren fan? De breinaaldenclub?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #28 Gepost op: 10-11-2008, 20:44:53 »
Heee Saron, een echo-foto als avatar????????

(sorry, even off-topic hoor :p)

Ja idd  ;) De ronde omtrek links is het kogelronde kopke van het kleine mensje in mn buik.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-11-2008, 21:21:50 »

Wat een belachelijk idee.

Hoe komen ze trouwens aan 100 kandidaten? Als je alle mensen die de samenvoeging hebben gehaald bij elkaar optelt kom je op 87 uit?

ER1 = 10
ER2 = 9
ER3 = 11 (inclusief Keo)
ER4 = 10
ER5 = 12 (exclusief Ernestine)
ER6 = 9 (exclusief Wim & Annita)
ER7 = 0 (die hebben allemaal eerder al de finale gehaald)
ER8 = 8
ER9 = 12 (inclusief Frans & Nelleke)
ER10 = 6 (exclusief Prince & de twee finalisten)
Nog even niks.

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-11-2008, 23:10:22 »
Kan iemand uitsluitsel geven over de immuniteitsmunt van Hans, of hij die al dan niet nog gaat kunnen inzetten..

In de aflevering gaf hij de indruk dat hij zijn munt zou inzetten om bij de laatste 2 te zitten,
maar werd er de afgelopen jaren niet altijd via proeven bepaald wie er in de finale zou zitten ?

Het zou in ieder geval een ongelooflijk grote tegenvaller zijn moest hij dankzij die munt in de finale geraken.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2008, 07:28:23 »
Ja idd  ;) De ronde omtrek links is het kogelronde kopke van het kleine mensje in mn buik.

Als moeder wil ik je dan toch even hartelijk feliciteren Saron!!!!!
(Wanneer ben je uitgerekend?!)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2008, 08:55:10 »
Als moeder wil ik je dan toch even hartelijk feliciteren Saron!!!!!
(Wanneer ben je uitgerekend?!)

Geef je ff een pm  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2008, 10:35:21 »
Misschien mag de aanstaande wereldburger wel stemmen over de winnaar......... ::rofl::

1 klopje Hans, 2 klopjes Yin, en 3 klopjes Hiu Kwan

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2008, 10:52:21 »
En bij 4?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2008, 11:23:39 »
dan wil ie eruit.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2008, 11:38:53 »
Misschien mag de aanstaande wereldburger wel stemmen over de winnaar......... ::rofl::

1 klopje Hans, 2 klopjes Yin, en 3 klopjes Hiu Kwan

Ik hoop dat een dochtertje HiuKwan kan heten  en een zoontje "Prince", twee waardige robinsonners van dit jaar.

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #37 Gepost op: 11-11-2008, 17:47:55 »
Hoi Clown,

Ik had je al een pb-tje gestuurd, en toen kwam ik in dit topic het nieuws tegen.
Gefeliciteerd!  ::hug::

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #38 Gepost op: 11-11-2008, 19:27:34 »
Hoi Clown,

Ik had je al een pb-tje gestuurd, en toen kwam ik in dit topic het nieuws tegen.
Gefeliciteerd!  ::hug::

Je bent terug ge-pb-ed!

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2008, 19:31:41 »
De nieuwe wereldburger is stil rondom het ER-gebeuren, die vind zichzelf veeeeeeel belangrijker dan die lui op een eiland. En hij of zij (we houden voor onszelf ook een verrassing) heeft reeds twee namen in de running, voor elke optie eentje. En neen hij of zij wordt niet vernoemt naar iemand, het zijn wel aparte namen die niet of nauwelijk voorkomen. We houden u op de hoogte. Omstreeks 24 maart 2009 kan de uitslag van expeditie baby worden verwacht. We doen geen liveshow!