Auteur Topic: Finale  (gelezen 71085 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Finale
« Gepost op: 3-11-2008, 15:52:24 »
Ik zat me net te bedenken...

Als de finale op het eiland al gespeeld is, is het niet zo'n ramp. Maar als het dit jaar weer een studio-aflevering moet worden is het pas écht een gemis dat Ernst-Paul er niet meer is. Ik zie Evi dat nog niet in haar eentje doen eigenlijk....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: Finale
« Reactie #1 Gepost op: 3-11-2008, 19:38:28 »
Als er twee finalisten zijn dan vrees ik voor een live uitzending waarin een rol wordt weggelegd voor de kijkers die maar wat graag SMS'jes sturen om hun favoriet te ondersteunen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #2 Gepost op: 3-11-2008, 19:44:20 »
Maar ze laten de afvallers toch zeker niet voor niks tot de finale op het eiland blijven?

En deze ER zou ook helemaal back to basic zijn!

Dan zou het wel heel vreemd zijn als het einde ineens door televoting beslist moet worden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 3-11-2008, 19:53:12 »
Maar waarom zouden ze anders zes juryleden hebben in plaats van zeven, met Prince erbij? Misschien dat ze hopen op een gelijkstand om het publiek te vragen wie moet winnen. Of misschien dat er bij gelijkspel een proef komt om te bepalen wie wint.
Nog even niks.

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2008, 23:11:38 »
mssn niet geheel on-topic,
maar wat ik me afvroeg:
komt er nu eigenlijk nog een eilandraad? (m.a.w. zou hans zijn immuniteitsmunt nog kunnen inzetten?)
ik weet niet zo goed meer hoe het er andere jaren aan toe ging...

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2008, 08:41:38 »
De uiteindelijke winaar wordt net als vorig jaar gekozen door de reeds afgevallen kandidaten. Van een liveshow zal zeker geen sprake zijn.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2008, 08:52:56 »
De uiteindelijke winaar wordt net als vorig jaar gekozen door de reeds afgevallen kandidaten. Van een liveshow zal zeker geen sprake zijn.

Dat hoop ik echt, vorig jaar was er gelukkig ook al geen liveshow. Ik weet ook niet of er nog een eilandraad komt, ik hoop van niet, alleen Hans zijn gezicht al als hij zijn gekoesterde munt niet kan inzetten!! ::pinokkio::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2008, 19:02:46 »
Ik denk dat de kandidaten in verband met de aanwezigheid van de munt wel goed zijn ingelicht over hoeveel eilandraden er nog zijn hoor.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2008, 19:06:26 »
Ja, of in ieder geval zal EP of Evi wel expliciet zeggen: "Dit is de laatste eilandraad, dus de laatste kans om de immuniteitsmunt in te zetten".
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2008, 19:45:28 »
Dit is wat Ernst Paul aan het begin van de afgelopen eilandraad zei:

"We naderen het einde. En ehh, na deze eilandraad zal één van jullie die laatste dagen niet meer meemaken."

Daaruit zou je m.i. kunnen afleiden dat de rest van de kandidaten de laatste dagen wel zullen meemaken. Zal er dan nog wel een eilandraad komen, vraag ik me af? ???
« Laatst bewerkt op: 5-11-2008, 19:47:02 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2008, 19:59:04 »
Dat was ook wat in mij opkwam na het horen van die woorden ja. Dat dit de laatste eilandraad was. Maar dan is het raar dat EP niets verder gezegd heeft over dat die munt nu beter wel ingezet kon worden. Dus ik denk dat er toch nog wel een eilandraad komt.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 6-11-2008, 10:20:59 »
Volgens mij zijn die live shows wel passé. ER is toch niet meer zo populair als een paar jaar geleden, qua kijkcijfers? Zo'n live show heeft niet meer zoveel zin.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-11-2008, 11:43:07 »
Dat was ook wat in mij opkwam na het horen van die woorden ja. Dat dit de laatste eilandraad was. Maar dan is het raar dat EP niets verder gezegd heeft over dat die munt nu beter wel ingezet kon worden. Dus ik denk dat er toch nog wel een eilandraad komt.

Hoeft op zich niet vreemd te zijn dat hij niks over de "houdbaarheid" van de munt wordt gemeld. Waarom zouden ze? De kandidaten moeten zelf inschatten wanneer ze de munt willen gebruiken. Je hebt daarbij de kans dat je eruit wordt gestemd omdat je je munt niet hebt ingezet, maar je maakt dus ook kans dat je munt niet meer geldig is.......

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2008, 16:59:41 »
Dit is wat Ernst Paul aan het begin van de afgelopen eilandraad zei:

"We naderen het einde. En ehh, na deze eilandraad zal één van jullie die laatste dagen niet meer meemaken."

Daaruit zou je m.i. kunnen afleiden dat de rest van de kandidaten de laatste dagen wel zullen meemaken. Zal er dan nog wel een eilandraad komen, vraag ik me af? ???

Volgende afl moeten de familieleden vieze beesten eten.. De kandidaat, wiens familielid verliest, valt af... Geen beloning maar een afstraffing dit keer  ;D

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-11-2008, 19:36:48 »
Volgens mij zijn die live shows wel passé. ER is toch niet meer zo populair als een paar jaar geleden, qua kijkcijfers? Zo'n live show heeft niet meer zoveel zin.

Ik hoop dat de productie er net zo over denkt, dan zijn de lagere kijkcijfers van de afgelopen jaren toch nog ergens goed voor geweest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 8-11-2008, 02:19:17 »
Ik hoop dat de productie er net zo over denkt, dan zijn de lagere kijkcijfers van de afgelopen jaren toch nog ergens goed voor geweest.

Amen.

Offline Freek90

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2008, 00:44:48 »
Als de uitslag live wordt voorgelezen ion de eerste paar minuten en direct daarna een reünie zou wel leuk zijn. Een mooie afsluiter van het seizoen. (Ja voor de survivor kijkers, precies zo zoals een survivor reunion in elkaar is gezet)

Offline Li0nHeart

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 10-11-2008, 00:18:12 »
Citaat
Dus het is wel een verdiende winnaar.. MAAR.. het GUNNEN is weer dan een ander ding..

Van Hiu ergens half oktober. Zou ze toch niet winnen??? :(

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 10-11-2008, 00:53:11 »
Ik denk dus dat er geen live show komt, maar als dat wel zo is en Hiukwan komt in de finale, dan wordt dit de allereerste keer ooit dat ik ga sms'en om op iemand te stemmen.

Als Yin en Hans in de finale komen en er komt een live show, dan gaat het erom wie van hen de grootste familie- en vriendenkring heeft. Want voor de rest zullen de sms'jes vast niet binnenstromen...

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 10-11-2008, 00:55:39 »
Ik denk dus dat er geen live show komt, maar als dat wel zo is en Hiukwan komt in de finale, dan wordt dit de allereerste keer ooit dat ik ga sms'en om op iemand te stemmen.

Als Yin en Hans in de finale komen en er komt een live show, dan gaat het erom wie van hen de grootste familie- en vriendenkring heeft. Want voor de rest zullen de sms'jes vast niet binnenstromen...

Wel Narya, je neemt me de woorden uit de mond :)