Dat is toch niet de site van RTL? En dan heeft Evi dus onjuiste informatie gegeven tijdens de uitzending? Zij zegt dat ze de winnaar bekend gaat maken die tijdens de finale eilandraad is gekozen en er wordt totaal niet gesproken over mee stemmen van 100 oud deelnemers.
Maar het maakt mij verder niet uit hoor. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat er mijns inziens een misverstand was over het stemmen en werd door een moderator gelijk zo belerend aangesproken omdat ik in durfde te gaan tegen iets wat hij/zij gepost had ("neem eens de moeite mijn post te lezen") dat ik toch even mag melden dat hij/zij mijns inziens ongelijk heeft?
Maar goed we zien het zondag wel wie er gelijk heeft, ik heb mijn zegje gedaan over dit onderwerp. Bij ER weet je het maar nooit, daar worden de spelregels naar believen even omgebogen als men dat goed uitkomt.
En de vriendelijke groeten terug natuurlijk.
Stanley, ik ben geen moderator. Verder was het niet op zich mijn intentie om belerend te doen, ik dacht alleen mijn toon aan te passen aan de jouwe. Mijn excuses daarvoor, dat paste me, als site-crew, idd niet.
Waar het op RTL staat weet ik niet, maar ik vind de site van 2be persoonlijk net zo relevant. En daar staat het
hier.En nu ga ik een moderator vragen dit topic te splitsen, zodat het hier weer over Hiukwan kan gaan, en wij onze discussie wellicht elders kunnen voortzetten.