Poll

And the winner is...

HiuKwan
12 (46.2%)
Yin
3 (11.5%)
Hans
11 (42.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 16-11-2008, 22:17:15

Auteur Topic: Wie denk jij dat er gaat winnen?  (gelezen 17560 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie denk jij dat er gaat winnen?
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2008, 20:07:11 »
Als HiuKwan het tot de laatste twee weet te schoppen wint ze nog altijd gegarandeerd. Ervan uitgaande dat óf de afgevallen kandidaten van na de samensmelting, óf de 100 kandidaten van eerdere expedities de winnaar bepalen, zijn Hans & Yin compleet kansloos naast HiuKwan.
Dus alleen als HiuKwan niet bij de laatste twee weet te komen, kan het nog 'spannend' worden. De strijd tussen Hans en Yin is dan nog niet gestreden. Ik denk dat daarbij het 'vragenvuur' van de afvallers wel eens doorslaggevend zou kunnen zijn.

Dat is mijn verwachting; maar ik weet niet goed waar ik op moet hopen. Ja, ik gun het HiuKwan nu het meest, maar aan de andere kant zou zo'n happy end ook wel erg voorspelbaar zijn, zeker gezien het feit dat zij aan het begin zo buitenproportioneel veel aandacht kreeg in de montage.
Maar toch: als HiuKwan wint, ben ik redelijk tevreden.
Als Hans wint, is mijn pool redelijk tevreden.
Als Yin wint, ben ik helemaal niet tevreden...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2008, 00:23:25 »
Leuk om jullie veronderstellingen te lezen..

Wat me wel echt opvalt.. ben ik dan echt zo'n verschijning waaruit blijkt dat ik dan naast koken nix anders kan?  ::oink::  ::rofl::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2008, 00:31:56 »

Wat me wel echt opvalt.. ben ik dan echt zo'n verschijning waaruit blijkt dat ik dan naast koken nix anders kan?  ::oink::  ::rofl::

Tot de constatatie komen dat er een haai weg was vond ik ook wel  ::ok::

;)

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-11-2008, 10:34:04 »
Ik denk persoonlijk wel dat de afvallers het "Robinsongehalte" van iemand belangrijk vinden,...

In het verleden zijn er inderdaad nog verrassende stemmen uitgebracht, in die zin dat de afvallers hun sympathie voor iemand soms opzij gezet hebben ten voordele van iemand met een groter "Robinsongehalte".
In dat geval wordt de uitslag onvoorspelbaar. M.i. hebben we te weinig gezien over de survivalaktiviteiten om zomaar te besluiten dat Hans en Yin meer deden dan HiuKwan. Een open vraag dus.
HiuKwan zal heus wel meer gedaan hebben dan koken. Trouwens "alleen maar koken" is ook niet niets hé !
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-11-2008, 10:37:57 »

Dat zal wel komen omdat je als kok (in de afleveringen) neegezet wordt. Hierbij zal het idee worden gewekt dat de andere aspecten weinig van terecht komt, terwijl dit niet hoeft te zijn.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 20-11-2008, 10:39:22 »

Nu is koken precies niet meer belangrijk , en vroeger werd je daar voor gepresen... Gio bv. Dit hangt toch echt van het soort medekampgenoten af...
Je bent sociaal,en je kan delen, jammer genoeg krijg je door je goedheid het deksel op je neus... (de prijs nog gedeeld met Yin en Hans in dat resort grrrrr....)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #26 Gepost op: 20-11-2008, 11:34:49 »
Dat zal wel komen omdat je als kok (in de afleveringen) neegezet wordt. Hierbij zal het idee worden gewekt dat de andere aspecten weinig van terecht komt, terwijl dit niet hoeft te zijn.

Volgens mij zegt Hans dat toch ook steeds dat ze niks anders gedaan heeft dan koken? ::)
Geniet nooit met mate...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #27 Gepost op: 20-11-2008, 11:57:37 »
Volgens mij zegt Hans dat toch ook steeds dat ze niks anders gedaan heeft dan koken? ::)
Moet ie maar eens wat dankbaarheid voor tonen, want anders hadden ze op het laatst alleen koud buffet gehad. Rauwe leguaan op een bedje van zeewier...... ::rofl::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 20-11-2008, 13:49:26 »

Nee hoor je bent van meerdere markten thuis. Omdat dit uit Hans zijn mond kwam hoef t nog niet waar te zijn. Hij was boos dat je hem hebt afgetroefd en in mijn ogen heeft hij bewust VOOR de camera al deze dingen gezegd omdat hij opeens wel doorhad dat zijn kansen bij de kijkers klein waren geworden zo ook bij de afvallers.
Hij wilde je van lievelingetje to krengetje neerzetten. Wat niet gelukt is
Ik moet elke dag voor 5 mensen koken, heb alles bij de hand en vind t soms al een zware opgave. Laat staan dat ik zelf eerst nog alles moet gaan zoeken in de natuur en bij al die weersomstandigheden toch een potje op tafel moest zetten. PPPPf moet er niet aan denken. Dus laat je niet gek maken zonder jou was hij meer afgevallen.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 20-11-2008, 16:04:40 »

Maar dat zegt hij. Ik me twijfels over die uitspraak, want wie zou hem nu geloven?
« Laatst bewerkt op: 20-11-2008, 16:06:41 door Mus20 »

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 20-11-2008, 16:45:26 »
Maar dat zegt hij. Ik me twijfels over die uitspraak, want wie zou hem nu geloven?

hans moet niet praten...wat hij heel de expeditie heeft lopen doen is proberen een varaan te vangen....die hiu vervolgens heeft klaargemaakt haha

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 20-11-2008, 17:28:41 »
Trouwens tijdens de beruchte "PARDON" executie heeft ie Hiukwan nog goed bedankt en in t zonnetje gezet, wist hij veel dat hij dit nog moest gaan tegenspreken.
Hiukwan had hem toen tuk en daar baalt hij nu zo van dat hij niet weet hoe hij haar onderuit kan halen.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #32 Gepost op: 20-11-2008, 18:19:17 »

Er stond dan ook een ::) smiley achter he... ;) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #33 Gepost op: 20-11-2008, 18:37:08 »

Ik vind dat je ook wel goed wormen kan slurpen  ::jaja:: en uh... Hans overtroefen met strategisch spel  ::bravo:: en je mening eerlijk geven zodat Yin "kookt"  ::ok:: Kortom: ah toe, win voor ons  ::tandpastasmiley:: (Ik denk trouwens dat je voor een groot deel van de kijkers al gewonnen hebt, no mather what)