Poll

And the winner is...

HiuKwan
12 (46.2%)
Yin
3 (11.5%)
Hans
11 (42.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 16-11-2008, 22:17:15

Auteur Topic: Wie denk jij dat er gaat winnen?  (gelezen 17551 keer)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wie denk jij dat er gaat winnen?
« Gepost op: 2-11-2008, 22:17:15 »
Nu het einde nabij is,
is de winnaar ook bijna bekend.
Wie denken jullie dat het gaat worden?

Ik ga voor Sharon.
Ik denk dat Hiu er de volgende aflevering wordt uitgestemd,
en dat de weggestemde kandidaten van na de samensmelting de winnaar bepalen.
En bijna iedereen zal denk ik dan voor Sharon gaan.
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

• Forumlid
Re: Wie denk jij dat er gaat winnen?
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2008, 22:18:10 »
Jammer dat we niet voor Hans mogen stemmen?  ::rofl::

Offline esther1971

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2008, 22:18:30 »
waarom zie ik 2 keer Hiukwan staan en verder alleen Sharon en Yin?

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2008, 22:20:56 »
Is aangepast, mijn exuses  ::hypocriet::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2008, 23:26:49 »
Ik ben bang van Yin. Hiu moet volgende keer weg, Sharon heeft nog nooit iets gewonnen.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2008, 06:46:57 »
Ik hoop Sharon ::jaja::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2008, 13:30:05 »
Hans en Yin gaan nooit meer winnen. Die zijn zo overdreven negatief neergezet, dat zou ER nooit met beide finalisten doen. Ik denk dat één van de twee de finale haalt en daar twee stemmen krijgt (van Geert T en de ander). De winnaar zal m.i. dus diegene worden van Sharon & HiuKwan die volgende week niet wordt weggestemd. Ik denk dat HiuKwan het gaat halen: ze is zo als de underdog neergezt (jongste deelnemer, laagste verwachtingen van haar). Het enige wat haar eventueel tegen kan spreken is de overdreven focus in de eerste twee afleveringen.
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2008, 13:50:28 »
Als HiuKwan wint, dan is ook meteen die overdreven focus uit de eerste afleveringen verklaard. Dan is dat met terugwerkende kracht nóg slechter dan het al was. ;) ;)

Ik schat de kans op een finale Hans-Yin erg groot in, omdat ze allebei erg goed zijn in proeven; Sharon en HiuKwan hebben op dat gebied nog niet zoveel laten zien.

Máááár: Als die ranzige eetproef met de familieleden de volgende keer de immuniteitsproef is, dan kan er nog van alles gebeuren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2008, 13:53:46 »
Er zit niet echt een Robinson meer tussen,

Als ik moest kiezen, ga ik , jawel, toch voor Hans. Wint veel proefen en speelt best op een slimme maar sluwe manier..

Zijn arrogantie had dan weer niet gemoeten..

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 3-11-2008, 13:57:01 »
Ik denk toch wel dat Hans en Yin in de finale komen maar ik hoop het alsjeblieft niet!! Als Hiukwan in de finale komt dan wint zij en als Sharon in de finale komt dan wint zij. (Denk ik dan ;))

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 3-11-2008, 14:43:23 »
En toch denk ik dat Hans een grote kans maakt om te winnen als hij tegenover Sharon/HiuKwan terecht zou komen. Ik denk persoonlijk wel dat de afvallers het "Robinsongehalte" van iemand belangrijk vinden, en eerlijk is eerlijk: Sharon en HiuKwan hebben niet veel laten zien op het gebied van proeven etc....... (althans, niet zoveel als Hans)

Ik zou er niet blij mee zijn, maar ergens in mijn achterhoofd blijven die gedachtes toch wel rondspoken......

Offline sulime

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2008, 14:59:09 »
Robinsonwaardig ben je toch niet alleen door het winnen van proeven?
Het is toch een totaalplaatje? Hiu is wel altijd heel actief geweest,
ze is sociaal vaardig, kookt, en bovendien een warm en sympathiek mens.
Vinnie won veel proeven vorige keer, maar was ook een sympathiek persoon.
Hans is slim, wint regelmatig maar is zo berekenend bezig en houdt ook
wel erg veel van zichzelf.
Yin is geraffineerd, ok soms zeer sterk bij proeven maar verder.....eerst
iemand afkatten en dan weer poeslief zijn....wat ze gister allemaal bij Hiu flikte....
man man als zij de winnaar wordt  ben ik diep teleurgesteld!

Op dit moment is Hiu voor mij de winnaar, misschien niet fysiek de sterkste
maar wel mentaal. Zoals zij gister bedacht hoe zij nog in de "race" kan blijven
SUBLIEM!

En je weet het maar nooit hoe alles uiteindelijk afloopt, dat is ER eigen.
Ik hoop op nog wat leuke verrassingen!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #12 Gepost op: 3-11-2008, 15:16:56 »
HiuKwan voor mij op 1, gewoon omdat ze haar mond opendoet. Ik neem terug dat zij niet tactisch te werk gaat. Ze heeft zich lang genoeg in het spel weten te houden. En dan gaat ze direct aan de slag als ze dreigt weg te worden gestemd. Omdat ze duidelijk dingen doet op het eiland. De kok was altijd waardevol in ER en die rol vervult zij geweldig. Okee proeftechnisch scoort ze niet hoog, maar dat is dan haar tegen in een finaleproef. Maar wie weet wat er dan ineens gebeurt. Girrrrrlpower!

Sharon op 2. Die dame is ook niet lui. Die is tactisch gezien ook handig. Ze pakt het net ff anders aan dan HiuKwan, maar beide hebben de exit ontlopen. En hop ze pakken samen de drie aan. In proeven het zelfde als HiuKwan, maar goed dat zal ze zelf moeten oplossen in de eindproef. En dan heel erg niet geldend voor Robinson, maar ik vind Sharon echt de enige dame die zich na zo'n lange tijd in de ER situatie als een enorme sexy dame overkomt. Hoe ze achter dat deskje stond bij de plaatjesproef....echt een pin-up! ::jaja::

Hans en Yin, als je dan moet kiezen....geen idee. Gun t ze op dit moment echt beide niet. Hans idd narcistische persoonlijkheid en wekt irritatie met zijn geroddel over mensen hun verrichtingen. En dat is dan veelal ongelovelijke onzin. Yin of ze nou mannen gebruikt of niet. Dat is mij een biet, ze is gewoon mega-irritant aan het koninginnen op het eiland. Alsof zij alles voor het zeggen heeft. En dan die standaard riedel over trotse ouders en vrienden van de door haar en Hans aangewezen afvaller. Getverdemme!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 3-11-2008, 16:06:09 »
Ik vrees dat Hans en Yin inderdaad samen in de finale gaan komen. Daarna zal Yin denk ik gaan winnen. Ik verwacht dat de meeste andere deelnemers niet op Hans gaan stemmen. Maar we zullen zien...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14 Gepost op: 3-11-2008, 16:31:28 »
Ik denk Sharon maar Hiuk-wan zou ook best kunnen als het maar een Nederlandse vrouw word, liefst Sharon maar Hiuk-wan gun ik het ook maar Yin en Hans totaal niet weg ermee!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-11-2008, 16:37:30 »
het doomscenario is dan ook dat hans of yin volgende keer immuniteit halen.

Heb ook een klein vermoeden dat er volgende afleveringe een zwarte stem of andere een extra stem te verdienen valt... en dan kan alles nog

HiuKwan of Sharon mogen winnen van mij  ::ok::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 3-11-2008, 19:30:18 »
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Het zal voor een groot deel afhankelijk zijn van de manier waarop de laatste twee (of laatste drie?) bepaald gaan worden. Dat is elk jaar weer een verassing, ik zou willen dat ze niet zoveel sleutelden aan de eindfase want dat is een obstakel voor strategie. De ene keer stemt het publiek mee, de andere keer bepalen de proeven wie er in de finale geraakt en weer een andere keer zijn er niet twee maar drie finalisten die ook nog eens via een vreemd puntensysteem bepaald worden. Veranderingen die de kandidaten absoluut niet aan zien komen zijn oké maar de eindfase moet niet in zijn totaliteit overgeleverd worden aan de willekeur van het productieteam.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 4-11-2008, 16:25:30 »
Ik denk dat Hiukwan er de volgende keer uit wordt gestemd, tenzij ze natuurlijk immuniteit wint. Dan zal Sharon moeten vertrekken.

Aangezien Hans & Yin de proeven domineren, denk ik dat zij allebei de finale gaan halen. Vervolgens onthoudt iedereen zich van stemmen behalve Geert, en zo wint Hans met 1 stem tegen 0 Expeditie Robinson 2008!  ::rofl::

Maar nee, dat zal wel niet mogen. Toch denk ik dat Hans uiteindelijk van Yin zal winnen.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 11-11-2008, 14:19:25 »
De uitslag van de vorige ronde:

1. Hans  17 (35.4%)
2. HiuKwan  15 (31.3%)
3. Sharon  11 (22.9%)
4. Yin  5 (10.4%)

Sharon is nu weg, er kan opnieuw gestemd worden.
Zelf denk ik dat Hiu wint, dat kan gewoon niet anders!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 11-11-2008, 17:19:51 »
Ik vrees Yin !!!!
Hoewel Hiukwan voor mij de winnares is en een goede kok, vrees ik dat ze niet opgewassen zal zijn voor de ultieme proef zoals zwemmen, vuurmaken, puzzles....
Als de finale dan gaat tussen Yin en Hans zal Yin de meeste stemmen krijgen van de samensmelting stemmers. Jammer maar ik vrees dat deze expeditie zo zal eindigen.... :\'(
Tenzij de produktie voor ons nog een verrassing heeft.???  :o