Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 55109 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #140 Gepost op: 4-11-2008, 18:57:04 »
In bijna alle reeksen van ER heeft er nooit iemand ballen gehad om te doen wat Hiu en Sharon deden. Het was altijd "Ik volg mijn hart." en "Bah, complotten zijn vies!" en meer van dat gedoe. En nu wordt er EINDELIJK eens écht gespeeld en niet gekampeerd en de beste Robinson verkozen. Het leek de voorbije jaren meer op een Miss/Mister Robinson verkiezing dan een spel.

Dus hulde aan Hiu én Sharon! Ze brengen eindelijk wat pit in het spel. Hopelijk is dit een voorbode van toekomstige reeksen.

Nu moet iemand nog de munt uit Hans zijn tas stelen!  ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #141 Gepost op: 4-11-2008, 19:02:33 »
In bijna alle reeksen van ER heeft er nooit iemand ballen gehad om te doen wat Hiu en Sharon deden. Het was altijd "Ik volg mijn hart." en "Bah, complotten zijn vies!" en meer van dat gedoe. En nu wordt er EINDELIJK eens écht gespeeld en niet gekampeerd en de beste Robinson verkozen. Het leek de voorbije jaren meer op een Miss/Mister Robinson verkiezing dan een spel.

Maar dat dat dit jaar niet het geval is, is toch juist ook te danken aan Hans & Yin, hoe irritant ze zich nu ook verder gedragen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 4-11-2008, 19:08:55 »
Ook wel waar, die zijn ook aan een pact begonnen en zijn daarbij gebleven. Beetje jamme dat ze dachten dat ze het allemaal voor elkaar hadden (zo kwam hun gedrag tenminste over bij mij), maar verder ook wel goed tactisch gespeeld. En zo te zien in de preview van volgende week, nemen ze het Hiu en Sharon niet eens zo erg kwalijk, dus dat is ook wel sportief. Geert's reactie viel me wel een beetje tegen. Maar goed, die lag er dan ook uit.

Offline liela

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 4-11-2008, 19:22:15 »
België-Nederland? Voor mij zijn de mensen belangrijk, niet waar ze vandaan komen. Als belgische was ik blij dat Geert er gisteren uit lag. Iemand die beweert dat je voor de camera beter de waarheid niet vertelt is geen waardige Robinson winnaar vind ik. Yin kon niet met de waarheid om en daar wrong het schoentje. Ook zij toont daarmee dat ze geen echte Robinson is.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 19:30:58 door liela »

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
« Reactie #144 Gepost op: 5-11-2008, 15:10:34 »
Ik vind het "Geert, neem afscheid..... Pardon?" leuk genoeg om mee te dingen voor het tv moment van het jaar. Via deze link kun je de Vara tippen voor het tv moment van het jaar. Allemaal even doen!  :)

http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/tip.php

ik heb getipt!
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #145 Gepost op: 5-11-2008, 15:12:48 »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 5-11-2008, 23:29:17 »
Ein-de-lijk wordt er iemand wakker en komt er een tegencomplot. Een weekje of 5 te laat, dat dan weer wel...

Offline Leet

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 6-11-2008, 07:53:18 »
Zo speel je dus het spel. net zo lang zoeken tot je een uitweg vind. De vorige afvallers lieten zich gewoon naar de slachtbank brengen. Al had Prince destijds een pact aan gegaan met Geert dan had het er nu heel anders uitgezien

Offline es_kim_o

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 6-11-2008, 13:39:46 »
hm... ik vraag me af of hans in de volgende aflevering gebruik zou maken van z'n immuniteitsmunt ALS hij de proef niet zou winnen weliswaar...zou alles toch wat spannender maken want nu blijft hij zo'n veiligheidsnetje hebben...hoop echt dat sharon en hiu er niet uit gaan ..  ik ga me zoooo irriteren als de finale zou gaan tussen yin en hans  haha

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 6-11-2008, 14:31:28 »
Welk familielid komt er voor Hans ? Wie weet dit? Ik hoop een vrouw!!
Zijn vrouw!!??

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 6-11-2008, 15:21:36 »
Mooi he!!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 6-11-2008, 15:41:34 »
Geweldig, die twee screenshots.  ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok::

Als je dat zo ziet, lijken het wel acteurs in een reclame voor een goedkoop wasmiddel ofzo, of een lening. ;)

"Toen we onze lening bij Frisia afsloten, waren we heel blij..." (foto 1) ::tandpastasmiley::
"...tot we ontdekten dat de rente bij Becam maar half zo hoog was. We hadden dus al die tijd te veel betaald!" (foto 2) :o
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline liela

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 6-11-2008, 16:26:20 »
Mooi he!!

hahahahahahahahaha..............

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 6-11-2008, 16:48:23 »
Mijn voorkeur gaat naar het 2de shot  ::rofl::

Offline es_kim_o

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 6-11-2008, 18:01:46 »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 6-11-2008, 23:22:45 »
Komende zondag een extra lange uitzending, begint al om 21.10 meen ik.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 6-11-2008, 23:27:44 »
 :o Dan begint het drie kwartier later dan normaal! ;)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 6-11-2008, 23:35:37 »
aiii je hebt gelijk,  20.10 dan?
Ik zag t vanavond in een reclameblokje.
Heb ff in de nieuwe gids gekeken.
Vanaf 20.10 een samenvatting tot nu toe.
Vanaf 20.25 tot 21.30 gewone aflevering
 Nu ga ik maar vlug naar bed ik maak teveel fouten

Offline liela

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 7-11-2008, 11:30:16 »
Komende zondag??? Hier is dat op maandag ;)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #159 Gepost op: 7-11-2008, 11:34:55 »
Leuk dat er een story so far komt zondag! Leuk om de geheugen weer op te frissen.. :)

Vraag me af of het dan ook aaneen wordt gepraat door EP..

Zondag familie proef.. ! Is er elk jaar trouwens een eet proef?

En owja.. nog wat.. ik zat vorige week op een site.. en dan kon je zeg maar alle voorstukjes, de teasers zien van series/programma's.. en daar zat Expedtie Robinson ook bij.. heb die van komende zondag nog niet gezien, ik kijk bijna nooit meer tv doordeweeks, en dan al helemaal geen reclame..

Heeft iemand toevallig de link naar die site?? Tnx alvast! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 11:37:14 door Peanut »