Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 55120 keer)

Offline Telminator

• Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: Aflevering 10
« Reactie #120 Gepost op: 3-11-2008, 17:17:09 »
Deze aflevering was echt geweldig. Die pijnlijke stilte nadat Geert hoort dat hij weg moet is alles zeggend, heerlijk gewoon. En dan het commentaar van Hans en Yin ervoor  ::rofl:: ::rofl::

Geert  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Opmerking voor volgende aflevering: Als Hans echt heel tactisch speelt gaat hij met Hiu en Sharon naar de finale en probeert hij Yin eruit te werken. Yin is namelijk in mijn ogen zijn grootste concurrent.
Hans is helaas al zeker van de finale, door zijn immuniteitsmunt

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 3-11-2008, 19:02:29 »
Ook best leuke muziek deze aflevering.  Weer een Mortal Kombat deuntje tijdens de proef  ::ok::

Het deuntje kwam mij al zo ontzettend bekend voor maar ik kon het niet plaatsen!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #122 Gepost op: 3-11-2008, 19:11:48 »
Opmerking voor volgende aflevering: Als Hans echt heel tactisch speelt gaat hij met Hiu en Sharon naar de finale en probeert hij Yin eruit te werken. Yin is namelijk in mijn ogen zijn grootste concurrent.

Waarom, Telminator? Denk je niet dat Hans doorheeft dat HiuKwan en Sharon ongetwijfeld veel beter liggen bij de jury die uiteindelijk over de winnaar beslist?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 3-11-2008, 19:29:17 »
Haha, bij ons tijdens het eten:

Ik: "Neem afscheid"
M'n zus: "Pardon?"

Wij allemaal lachen  ::rofl::

M'n pa liet een aardappel vallen: Pardon  ::rofl::

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 3-11-2008, 22:52:30 »
Gewéldig !!!!!!!!
die gezichten van hans, yin en geert....van goudwaarde  ::tandpastasmiley::

als morgen/overmorgen Obama de verkiezingen wint, is mijn week helemaal goed !! ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 23:18:00 door L.. »

Offline liela

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 3-11-2008, 23:08:33 »
mij speciaal laten registreren om te melden hoe super ik dit vind...geweldig goed gedaan van Hiukwan. Subliem om de reactie van de andere  drie te zien

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #126 Gepost op: 3-11-2008, 23:34:54 »
volgende week complotje NL - BE  >:D

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 3-11-2008, 23:59:54 »
Vermits wij Belgen de aflevering deze avond zagen kan ik er niet veel aan toevoegen...
Ik zal kort samenvatten :

" een pluim" voor Hiukwan, wat een intelligent meisje... ::bravo:: Je familie mag trots op je zijn (en ik meen het echt hoor !!!)

Leuk ook dat Sharon meegestemd heeft met Hiukwan....

Hans, je bent een grote egotripper, een zelfingenomen mens, een dikke nek (zeggen wij in Antwerpen)

En Yin, inderdaad, jij bent de slang van deze Expeditie... En als je dan toch iets aan de kandidaten wil zeggen die je eruit gaat stemmen, zeg dan eens iets origineler dan :
"je moeder of je vriend zullen trots op je zijn"....

Ik ben  in elk geval niet trots op jou hoor !!!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 4-11-2008, 10:49:28 »
Ik vind het "Geert, neem afscheid..... Pardon?" leuk genoeg om mee te dingen voor het tv moment van het jaar. Via deze link kun je de Vara tippen voor het tv moment van het jaar. Allemaal even doen!  :)

http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/tip.php
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 11:39:28 door Stanley_Yelnats »

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 4-11-2008, 11:31:39 »
Ik vind het "Geert, neem afscheid..... Pardon?" leuk genoeg om mee te dingen voor het tv moment van het jaar. Via deze link kun je de Vara tippen voor het tv moment van het jaar. Allemaal even doen!  :)

Ik zie de link niet, heb je hier misschien nog een URL van?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 4-11-2008, 11:41:07 »
Ik zie de link niet, heb je hier misschien nog een URL van?

Sorry!

http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/tip.php

Offline Suus16

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 4-11-2008, 11:48:38 »
Hoi, hoi, ik ben ook nieuw hier maar ik moest echt effe laten weten dat ik het een geweldige aflevering vond. Ik loop me al weken te ergeren aan de 3 eenheid Blehhh!!! En dan die Yin met: je ouders en zus kunnen trots op je zijn, elke keer hetzelfde zeggen, hoe orgineel NOT!!!! En die Geert nou ja zeg!!! Ik heb me rot gelachen, ::rofl:: ::rofl:: had hij zijn bagage wel bij zich? Ik hoop van niet!!

Offline Leet

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 4-11-2008, 13:57:55 »
Please en nu in aflevering 11 graag zien hoe verbaasd de afvallers Geert zien aankomen en zich dan gaan vragen aan Geert hoe het komt dat hij er uit gestemd is. Wat zullen de afvallers een lol hebben. Al hadden ze liever Hans gezien. Maar goed nog mooier als Hans alsnog met lege handen naar huis gaat.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #133 Gepost op: 4-11-2008, 15:03:15 »
Hans en Yin zijn bijna nog erger dan het beruchte koppel John & Karl  ::oink::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #134 Gepost op: 4-11-2008, 15:12:58 »
bijna erger weet ik niet, maar het is in dit gedeelte van de wereld niet geaccepteerd om jezelf geweldig te vinden en dit dan ook uit te spreken. heeft hans helemaal ongelijk als hij zegt dat hij het spel goed speelt? het heeft hem tot nu toe wel ver gebracht.
en yin...eigenlijk vind ik haar een beetje naief, ik weet niet goed waarom.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-11-2008, 15:28:32 »
volgende week complotje NL - BE  >:D

Er zitten toch 4 Nederlanders in?  Yin was toch Nederlandse die in België woont?

Complotje is al gelukt alle Belgen eruit  ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-11-2008, 15:39:59 »

Complotje is al gelukt alle Belgen eruit  ::tandpastasmiley::

Ik merk al complotten genoeg in ER, dus beter niet hier op het forum....
Ik gun het, als Belgische, HiuKwan anders wel hoor !!!!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #137 Gepost op: 4-11-2008, 17:58:38 »
heeft hans helemaal ongelijk als hij zegt dat hij het spel goed speelt? het heeft hem tot nu toe wel ver gebracht.

Ik denk dat je je moet afvragen ten koste waarvan dat is gegaan. Ik denk dat veel mensen het niet op zijn manier willen spelen.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #138 Gepost op: 4-11-2008, 18:04:06 »
zijn manier verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs, maar een spel winnen gaat altijd ten koste van de tegenspelers. en hadden die eerder ingegrepen dan zou hij niet zo ver zijn gekomen. hij kreeg de gelegenheid daarom toch ook?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #139 Gepost op: 4-11-2008, 18:12:49 »
zijn manier verdient wat mij betreft ook geen schoonheidsprijs, maar een spel winnen gaat altijd ten koste van de tegenspelers.

Tuurlijk gaat het ten koste van anderen. Maar dan nog zijn er andere manieren, die meer tot de verbeelding spreken dan het spel spelen via list en bedrog.

en hadden die eerder ingegrepen dan zou hij niet zo ver zijn gekomen. hij kreeg de gelegenheid daarom toch ook?

Daar heb je wel een punt. Ik denk inderdaad dat er eerder wel gelegenheden waren om in te grijpen door anderen. Die hebben dat inderdaad laten liggen en zich gedwee naar de slachtbank laten leiden. ::)
Geniet nooit met mate...