Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 55110 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10
« Reactie #100 Gepost op: 3-11-2008, 09:50:29 »
Ze zijn nu nog over met zijn 4-en. Zullen ze in de volgende aflevering dan niet op de evenwichtsbalk moeten? Dat is toch meestal als er nog 4 kandidaten over zijn? Diegene die het langst blijft staat komt in de finale en 1 van de andere 3 zal nog afvallen.

Meestal gaat de finale tussen twee kandidaten en is de evenwichtsbalkproef als er nog 3 over zijn.
Dus dan zou er nog één eilandraad komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ShakaZulu

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 3-11-2008, 09:59:02 »
Waarom houdt niemand rekening met een scenario dat of Hans, of Yin het op een akkoordje gooit met de dames om of Hans, of Yin eruit te stemmen? Beiden zijn sterk en die heb je liever niet in de finale tegen je.

Offline esthy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 3-11-2008, 10:14:23 »
Wat een heerlijke aflevering was dit, geweldig!!!!! ik heb gerold van het lachen en ook hier thuis leven we fanatiek mee met Hiukwan.

Yin stelde zich ongelofelijk aan na die eilandraad; maar ja het is natuurlijk altijd vervelend als je geconfronteerd wordt met dingen die je stiekum wel van je zelf weet en waarvan je hoopt dat niemand er iets over durft te zeggen of (heel toevallig) niet opmerkt, alleen valt het gedrag van Yin uitermate op en om dan zo kinderachtig tegen Hiukwan te doen........ ::ohno::

De gezichten van Hans Yin en Geert   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dat gesprekje aan tafel over het winnen van de proeven tussen Hans en Yin......blehh, leuk voor ze dat ze steeds winnen maar idd bescheidheid mankeert er echt bij hun.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 3-11-2008, 10:28:04 »
Waarom houdt niemand rekening met een scenario dat of Hans, of Yin het op een akkoordje gooit met de dames om of Hans, of Yin eruit te stemmen? Beiden zijn sterk en die heb je liever niet in de finale tegen je.

Omdat Hans en Yin liever wél tegenover elkaar in de finale staan, aangezien ze in principe geen schijn van kans hebben tegen HiuKwan of Sharon: Hans & Yin zijn allebei vrij impopulair bij de afvallers (Geert D, Kyra, Sarah en straks waarschijnlijk ook HiuKwan en/of Sharon).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-11-2008, 10:41:02 »
Misschien komt er nog wel een extra stem/blanco stem/stemverwijderaar (om het zo maar even te noemen ;) ) boven water! Als Sharon of Hiu die winnen/vinden en één van hun heeft immuniteit, dan hebben ze 3 stemmen te gebruiken!

Zou leuk zijn......

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #105 Gepost op: 3-11-2008, 10:44:36 »
De chapter Lima van de Rotary Club is in een keer een derde van zijn leden kwijt, eigenlijk blijft er maar een zielig clubje over.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 3-11-2008, 11:28:09 »
Meestal gaat de finale tussen twee kandidaten en is de evenwichtsbalkproef als er nog 3 over zijn.
Dus dan zou er nog één eilandraad komen.

Dat veranderd keer op keer. Een paar jaar geleden stonden ze met z'n vijven op de evenwichtsbalk.

Het zullen er nu wel 3 zijn, vanwege de opgave van twee mensen.
Nog even niks.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #107 Gepost op: 3-11-2008, 11:46:16 »
Net op youtube nog eens dat moment eilandraad gekeken...en t blijft hilarisch! Ook nog ff nagesprekje Geert-ErnstPaul gekeken. Geert zal idd boos zijn geweest, want alles wat hij zegt is net de plank mis. Dat hij niet op haar stemt mede omdat hij haar dan soort van zou helpen. Dat terwijl hij weet dat iedereen verder op HiuKwan zou stemmen. En dan zegt ie: daar zal ze zwaar voor afgestraft worden. So what, ze lag er anders toch al uit!

En ff deze gedachte: niet stemmen op HiuKwan want je hebt geen vier stemmen nodig om haar er uit te werken, dus dan op Sharon. En is dat dan niet ontzettend handig voor de volgende ronde dat Sharon een zwarte stem tegen heeft??? Ik heb ze niet geteld die zwarte stemmen per persoon, maar op de een of andere manier komt het mij weer uitgekookt over.

« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 11:49:34 door Clown »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 3-11-2008, 12:04:12 »
Dat klopt helemaal, Sharon heeft er inmiddels al wel een aantal verzameld. Dus dat Geert op haar stemde, was heus niet omdat hij zo'n filantroop is.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 3-11-2008, 12:06:17 »
Wat een heerlijke aflevering was dit, geweldig!!!!! ik heb gerold van het lachen en ook hier thuis leven we fanatiek mee met Hiukwan.

Yin stelde zich ongelofelijk aan na die eilandraad; maar ja het is natuurlijk altijd vervelend als je geconfronteerd wordt met dingen die je stiekum wel van je zelf weet en waarvan je hoopt dat niemand er iets over durft te zeggen of (heel toevallig) niet opmerkt, alleen valt het gedrag van Yin uitermate op en om dan zo kinderachtig tegen Hiukwan te doen........ ::ohno::

De gezichten van Hans Yin en Geert   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dat gesprekje aan tafel over het winnen van de proeven tussen Hans en Yin......blehh, leuk voor ze dat ze steeds winnen maar idd bescheidheid mankeert er echt bij hun.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::Helemaal mee eens ja.
En idd,Yin werd geconfronteerd met haar gedrag,iedereen dacht volgens mij hetzelfde[dat gniffelen enzo]dus om daarna zo misselijk te doen tegen Hiukwan ,die uitsprak wat zij waarschijnlijk ook dachten, vond ik erg slap!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 3-11-2008, 12:11:28 »
Het blijft geweldig om te zien. Een Belgische zakenman die een hak wordt gezet door een studentje uit Stadskanaal. Meesterlijk!

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #111 Gepost op: 3-11-2008, 12:26:15 »
Dat klopt helemaal, Sharon heeft er inmiddels al wel een aantal verzameld. Dus dat Geert op haar stemde, was heus niet omdat hij zo'n filantroop is.

Dat was dus de eerste gedachte die bij mij opkwam toen gezegd werd dat voor HiuKwan geen vier stemmen nodig waren. Maar het is natuurlijk wel wat makkelijker tussen de regels door lezen, wanneer iemand zelf hardop voor de camera aangeeft dat je bepaalde dingen niet op tv moet zeggen (dat moet je dan dus ook niet op tv zeggen ::tandpastasmiley:: ). Dan ga je als kijker de bedoelingen van zo'n kandidaat op grond van uitspraken ook eens van de andere kant bekijken. Wat heeft iemand dan niet gezegd, maar wellicht wel bedoeld. Ik voel me net Sherlock Holmes!  ::jaja::

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #112 Gepost op: 3-11-2008, 12:27:13 »
Het blijft geweldig om te zien. Een Belgische zakenman die een hak wordt gezet door een studentje uit Stadskanaal. Meesterlijk!

Wat een leuke profielfoto heb je nu ineens!

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 3-11-2008, 12:37:40 »
Het is heel erg simpel....

Geert is een slechte verliezer met een dubbele moraal, hetgeen ook opgaat voor het overblijvende hypocriete duo H & Y, waarvan de eerste narcistische trekjes vertoond, gezien zijn op de eilandraad uitgesproken zelfbeeld, ergens hoop ik toch dat dat een door invloed van voedselgebrek veroorzaakt waanidee is (eh ja, sarcasme) en die Yin tsja......

Overpeinzingen, die boven kwamen borrelen........

Gegroet

Offline mrtjabo

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 3-11-2008, 13:29:11 »
zag je die koppen van Hans (zó intelligent) en Yin (ach, wij hebben dezelfde achtergrond, wij zijn zakenlui...)? Aan deze combinatie van stemmen hadden ze met hun arrogantie niet gedacht. En arme Geert, die had niet eens door dat ie weggestemd was. "Pardon?" Hij is boos op Hiu omdat ze het spel speelt en hem genomineerd heeft om zich zelf te redden. Maar hij mag wel met Hans en Yin een afspraak hebben?? Wat een stumper!!
we hebben in tijden niet zó gelachen, het doorvragen van Ernst-Paul is kostelijk.
Een ander, niet zo intelligent, zou gelijk al door hebben dat ie eruit lag maar Geert niet.
Pardon... wablief, het maakt niet uit. Het kwam er even stom en hilarisch uit.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 13:49:17 door mrtjabo »

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 3-11-2008, 13:46:35 »
Pardon, je bedoeld "Pardon"  ;D

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 3-11-2008, 14:27:07 »
Voor degene die er geen genoeg van kunnen krijgen ;D

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 3-11-2008, 14:39:19 »
Ik heb het net ook al weer even teruggekeken op RTL-gemist, wat een geweldig tv-fragment, hoogtepuntje in de ER-geschiedenis.  ;D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 3-11-2008, 16:42:59 »
Ook best leuke muziek deze aflevering.  Weer een Mortal Kombat deuntje tijdens de proef  ::ok::

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 3-11-2008, 17:16:03 »
lol dat filmpje  ::rofl::.
Ook die uitpuilende ogen van Geert.
EP was echt briljant hier, hoe hij eerst die stemmen van Hiu en Sharon liet zien.