Auteur Topic: Meest eerlijke/fairplay kandidaat (ooit)?  (gelezen 20410 keer)

Offline ItsAnne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest eerlijke/fairplay kandidaat (ooit)?
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2008, 11:45:03 »
FRANK BAATS!

Wie? Help me even, wie is/was Frank Baats?  ???

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 30-10-2008, 14:13:01 »
Wie? Help me even, wie is/was Frank Baats?  ???

Er deed geen Frank mee bij de 100 dacht ik en zeker niet met de achternaam Baats

Misschien kleine typfout --> Frans Baats --> Fraba op het forum hier

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 30-10-2008, 14:14:39 »
Er deed geen Frank mee bij de 100 dacht ik en zeker niet met de achternaam Baats

Misschien kleine typfout --> Frans Baats --> Fraba op het forum hier

Nee precies, zat ook al te zoeken, maar het zal dan idd wel over Frans gaan!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #43 Gepost op: 1-11-2008, 16:13:24 »
Nee precies, zat ook al te zoeken, maar het zal dan idd wel over Frans gaan!

Moet inderdaad wel, want er zat geen tweede Baats inde expeditie en ook geen Frank, maar bedankt Freek90 dat me in ieder geval een fair payer vond.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 1-11-2008, 17:59:25 »
Moet inderdaad wel, want er zat geen tweede Baats inde expeditie en ook geen Frank, maar bedankt Freek90 dat me in ieder geval een fair payer vond.

We hebben natuurlijk jouw beweegredenen niet kunnen zien om stemmen uit te brengen. Maar gebaseerd op wat ik gelezen heb hoe jij Robinson ziet en je toch vrij vanuit het hart zegt wat je denkt, herken ik toch  min of meer een Marnix-mentaliteit  ;)

-->

Mij idee van ER is nog steeds dat overleven prio is en dat tactische spelletjes, complotten en allerlei gedraaikont eigenlijk niet hier thuis hoort. Daarom denk ik ook dat het tijd wordt dat de formule zoals die nu is op de schop moet en dat er weer meer terug moet worden gegaan naar het overleven en "vechten" voor je plekkie en iedere hap, inplaats van complotten verzinnen en mekaar proberen door liegen en bedriegen een oor aan te naaien.

Offline Jelzzz

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 1-11-2008, 19:31:32 »
Melanie Drent..(2001) en wel hierom:
Zat als jongste kandidaat tegen heug en meug in een complot en durfde er uit te stappen!
zie ook dit verslag:

Melanie krijgt het bovendien diezelfde middag nog bijzonder moeilijk wanneer Richard en Jennifer de vroegere leden van Zuid, Pieter en vooral Gerrit, aanpakken over hun complot. Toch durft ze niets zeggen omdat ze bang is door de groep verstoten te worden. Achteraf in de biechthut lucht Melanie haar hart en vertelt ze dat ze zich erg slecht voelt bij de situatie. Ze wil eerlijk zijn en ze voelt zich zwak om het feit dat ze de groep niet durft te confronteren met hun complot van de afgelopen 2 eilandraden.

De volgende dag zorgen Melanie en Pascale voor de kokosvoorraad. Op het gesprek van de vorige avond wordt niet teruggekomen maar het heeft wel indruk gemaakt want ook Pascale zit er de hele tijd aan te denken. Ook op Melanie blijft de complotvorming zwaar wegen. Bij haar terugkeer in het kamp stapt ze naar Gerrit en vertelt hem de waarheid. Ze bekent dat er inderdaad een complot was tegen Nathalie en Martijn. Gerrit apprecieert het enorm dat ze dit toch durft te vertellen tegen hem maar vindt het vals van Jennifer dat zij hem de vorige avond recht in de ogen durfde te kijken en zeggen dat er geen complot was...

Diezelfde dag raapt Melanie al haar moed bijeen en stapt ze alsnog naar haar kampgenoten. Al huilend vertelt ze wat er op haar lever ligt. Ze zegt dat ze niet meer wil deelnemen aan het complot. Er wordt samen met de andere kampleden beslist dat vanaf nu ieder voor zich stemt. Alleen Richard doet erg nors, hij blijft zelfs niet luisteren en zondert zich af. Vooral Gerrit vindt dit niet kunnen: »anders is Richard altijd de eerste om te roepen en nu is hij de eerste om weg te lopen.« De gemoederen raken erg verhit en het loopt uit op een felle woordenwisseling. Gerrit is niet vergeten hoe Jennifer gisteren bij hoog en bij laag beweerde dat er geen sprake was van een complot. Hij noemt haar een valse vrouw.
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline l3art

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 2-11-2008, 21:54:34 »
Robinson is volgens mij niet 100% fair te spelen, zonder er in de eerste eilandraad uit te vliegen  ::tandpastasmiley::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #47 Gepost op: 2-11-2008, 22:10:20 »
Robinson was volgens mij van meet af aan ook een tactisch spel. Het is een groepsgebeuren met survival- en spelelementen. Toon mij de eerste groep die in een spelprogramma zit, weken op een eiland toeft met minimale middelen, een som geld en eer te winnen en er vrienden/vijanden gemaakt worden is en dat niemand afspraken maakt. That's all in the game. Overleven in zo'n spel is niet alleen afhankelijk van survivalskills. Overleven heeft meerdere betekenissen in zo'n situatie. Ik denk dat gedegen analyse van alle expedities een duidelijk lijn zouden laten zien in gedragsvormen gerelateerd aan de te behalen posities in het spel/de groep.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Vladivostok

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 20-11-2008, 11:08:37 »
Marnix

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #49 Gepost op: 20-11-2008, 18:51:58 »
chico  ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 20-11-2008, 19:14:53 »
Lucky de varaan *RIP*

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 29-11-2008, 17:26:00 »
Ja dat was hylarisch he. Die had een afspraak gemaakt en bedacht zich nog op het allerlaatste moment waardoor er iemand weg moest die zich helemaal veilig waande.  ;D

En waarom wordt er hier niet over Frank gepraat, die heeft het volgens mij ook fair gespeeld.
Had het trouwens net als Marnix niet nodig om onfair te zijn.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt