Afgelopen jaar won Vinnie; toen begonnen ze met 100 kandidaten, misschien dat dat je nog wat zegt?
En de reden dat ik opmerkte dat de kijkcijfers in het jaar van Olga niet goed waren, was dat jij zei dat ze met (alleen maar) sympathieke kandidaten goede kijkcijfers zouden kunnen krijgen.
En dat jaar van Olga was nou typisch een seizoen met weinig conflicten, weinig spanning en (dus?) weinig kijkers.
Edit: Swifty was me net voor.
Vinnie klinkt bekend, maar kan me er niets meer bij voorstellen...
Ik heb niet gezegd dat de kijkcijfers alleen maar met symnpathieke mensen beter zou zijn. Een paar excentrieke mensen doen het ook goed.
De wijze waarop Yin en Hans het spelen vind ik spelbederf, en ik kijk er alleen nog maar naar omdat ik hoop dat ze een keer onderuit worden gehaald. Als Hans of Yin gaat winnen, dan zou dat heel jammer en onverdient zijn.
Helaas denk ik dat dit programma geen vervolg meer heeft na dit seizoen.. Nu Ernst Paul er niet meer is. Overigens wil ik ook nog opmerken dat je kan merken aan de reacties en vragen van Ernst Paul tijdens de eilandraden, dat hij wel zijn best doet om dit "spel" van Hans en Yin te ondermijnen. Je kunt merken dat hij zich ook ergert als er via een complot mensen structureel één voor éé'n weg worden gestuurd die gewoon goede kandidaten zijn.
Sterke Robinson waardige mensen .
Ziet er niet naar uit dat er een afvallerseiland is .. Jammer. Maar wel goed om dit gebruik de onderbreken.
groet, eva