Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 43743 keer)

Offline BruceShark

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2008, 22:01:47 »
Ja zaken doen met Hans lijkt me net zo dom als aandelen Fortis kopen...
 :\'( Of hij is een superacteur........................neeeehhh

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2008, 22:03:14 »
Ik weet wel bijna zeker dat Sharon altijd het zelfde doet als Hans, en automatisch, is gebleken na al die aflevering dat Yin dat ook doet.
3 vs 2.
Volgorde van eliminatie:
Sharon --> Hiukwam --> Yin -->
Finale:
Hans(met imuniteit wint automatisch) vs Geert ( verdient zeker te winnen).
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2008, 22:04:10 »

Hoezo?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2008, 22:05:18 »
hey KD en Celeone...

dat zou een mooie wending zijn in het koninkrijk Hans....
dat Hans samen met zijn slaafje Yin (of is het andersom??) maar snel ten onder mag gaan....

ik ben benieuwd of Hiukwan en Geert het aandurven.... alhoewel ik wel de indruk kreeg dat Geert vanavond in dat gesprekje in het bos (waar Hans zich weer eens van zijn meest irritante kant liet zien t.a.v. Sarah) het niet helemaal eens was met Hans...
t'is natuurlijk ook een hopeloze kandidaat die Geert (echt 0,0 tijd in beeld..meest oninteressante kandidaat EVER!!!!), maar misschien dat hij nog leuk wordt als hij zich samen met Hiukwan tegen Hans en Yin zal keren..

oeh spannend!!!

Offline Achaeus

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-10-2008, 22:06:13 »

Die munt geld niet in de finale joh. Dat zou wel iets te makkelijk zijn ::rofl::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2008, 22:07:53 »
Dat is nergens gezegd anders, wat moet ie anders met die munt;)
Ik weet dat het vast niet zo zal zijn, maar het is wel logisch, die munt zal die niet nodig hebben;)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2008, 22:15:44 »
Er is gezegd dat je die munt kan inzetten tijdens een (normale) eilandraad. Het is nog maar afwachten hoe de finale precies in elkaar zit. Misschien is het een allerlaatste eilandraad (maar dat heeft natuurlijk een heel andere opzet), misschien ook niet. Nogal logisch dat je zoiets niet tijdens de finale in kan zetten, dan kan je het hele spel net zo goed stil leggen.

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-10-2008, 22:18:34 »
Hè wat jammer, ik had gehoopt dat die varaan deze week werd gevangen! Leuk voor de afwisseling, maar we moesten tot het einde van het uur wachten om een lege val te zien... wie weet volgende week.

Hopelijk volgende week wat meer échte actie (niet alleen maar gepraat en discussieer)! Met een Sarah die alles doorziet en haar zegje nog moet doen, en de vooruitblik van Hiu, hoop ik dat de samenzweringen enigszins gebroken kunnen gaan worden.... dan wordt het in ieder geval nog een beetje spannend.
Want zijn Hans en Yin goed? Ja tot nu toe wel, enorm goed en sterk zelfs, maar het maakt het programma er niet leuker op...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2008, 22:22:22 »
In deze aflevering kwam de grote en ware identiteit van Yin naar boven, zeg eerlijk Hans is niet helemaal eerlijk maar, Yin is nog 10x erger zij ontkent alles in alle toonaarde, hoop dat ze gauw na huis gaat alleen zie ik dat helaas niet zo snel gebeuren, Sharon i hope so dat you wins je bent voor mij de enige oprechte Robinsonner die in het midden is. ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 26-10-2008, 22:43:32 »
Wat een chaotische aflevering ;D De cameraploeg leek niet meer te begrijpen welke complotten, afspraken en andere lijntjes er nou liepen :P

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 26-10-2008, 22:46:44 »
Yin die tijdens het uitbrengen van heur stem iets zei van: "Sarah. Je kunt trots op jezelf zijn en ik mag je graag" (en wat ze er zelf bij dacht: "maar ik steek je wel een dolk in je rug")

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 26-10-2008, 23:42:59 »
Wat een chaotische aflevering ;D De cameraploeg leek niet meer te begrijpen welke complotten, afspraken en andere lijntjes er nou liepen :P
En ik snap er ook geen ene r**t meer van.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #32 Gepost op: 26-10-2008, 23:48:11 »
Goed verhaal, afgezien van het feit HiuKwan al lang had kunnen en móeten beseffen dat het niet Sharon, maar Yin en Hans zijn die haar de schuld in de schoenen schoven. Dat heeft Sarah tijdens het eettafelgesprek toch al lang boven tafel gehaald?
Is HiuKwan dan zo langzaam van begrip, of zit ze zo vastgeroest in het complot dat ze niet wil begrijpen dat Hans & Yin haar een mes in de rug steken?

Het feit dat voornamelijk Sarah zich uitsprak in deze uitzending, heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat ik dit  allang ook al zelf uitgesproken had.. (maar niet uitgezonden.. ) Voornamelijk met Sarah.. Maar ik heb zo mijn redenen voor alles wat ik zeg en niet zeg natuurlijk :)

Offline The Miracle

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 27-10-2008, 00:43:46 »
Ik vond dit serieus de meest saaie aflevering van ER ooit. Het enige wat we in beeld kregen waren 2 proeven, een eilandraad en verder ging heel de aflevering over complotten, complotten en nog eens complotten. Ik begreep er op een gegeven moment helemaal niks meer van.

Ik snap de mensen die zich hier irriteren aan Hans en Yin ook niet helemaal; bij elke ER heb je er een paar mensen bij zitten die met een al dan niet gemene/slinkse manier proberen het spel te winnen en groot gelijk hebben ze, ik zou zelf ook ten koste van alles winnaar willen worden. Al moet ik dan wel toegeven dat Yin gewoon te vies bezig is, mag haar totaal niet. Hans daarentegen vind ik geniaal; hij is echt heerlijk gemeen bezig en dat is precies waarom ik hoop dat hij Robinson 2008 wordt. Geweldig om te zien hoe hij alles manipuleert om mensen tegenover elkaar opgezet te krijgen. Zo zou ik het namelijk ook zelf spelen ;D

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 27-10-2008, 00:48:32 »
Ik herhaal maar wat ik in het topic over de vorige aflevering ook zei:

Zelden was ER zo voorspelbaar als deze editie.

Weken geleden was al bekend hoe het zou gaan. Geert en Kyra waren er al uit, dat Sarah en Sharon er nu uitgingen was ook allang duidelijk, het was alleen nog even afvragen in welke volgorde. Dan is het eetclubje nog over, met daarin de drie-eenheid van de zakenmensen, bij wie enige vorm van ethisch besef blijkbaar operatief is weg gehaald. Het groepje van Hans als De Leider die onaantastbaar is, zijn groupie Yin en lakei Geert. Hiukwan die dacht dat ze er ook bijhoorde maar nu begint te beseffen hoe het er echt voor staat met de afspraken van het eetclubje.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 27-10-2008, 00:49:00 »

Ik snap de mensen die zich hier irriteren aan Hans en Yin ook niet helemaal;

Nee? Vervolgens geef je zelf t antwoord toch al.

bij elke ER heb je er een paar mensen bij zitten die met een al dan niet gemene/slinkse manier proberen het spel te winnen en groot gelijk hebben ze, ik zou zelf ook ten koste van alles winnaar willen worden. Al moet ik dan wel toegeven dat Yin gewoon te vies bezig is, mag haar totaal niet. Hans daarentegen vind ik geniaal; hij is echt heerlijk gemeen bezig en dat is precies waarom ik hoop dat hij Robinson 2008 wordt. Geweldig om te zien hoe hij alles manipuleert om mensen tegenover elkaar opgezet te krijgen. Zo zou ik het namelijk ook zelf spelen ;D

Offline The Miracle

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 27-10-2008, 10:53:26 »

Owja is dat het antwoord? Een spel is toch een spel, iedereen mag doen wat hij wil om een spel te winnen en in dit geval is dit complotten smeden. Dat ik Yin gewoon een naar mens vind is persoonlijk, maar Hans is gewoon iemand die lekker gemeen is omdat het toch maar een spel is, dus ik begrijp niet waarom mensen af en toe zo verschrikkelijk agressief op hem reageren.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 27-10-2008, 10:55:46 »
Owja is dat het antwoord? Een spel is toch een spel, iedereen mag doen wat hij wil om een spel te winnen en in dit geval is dit complotten smeden. Dat ik Yin gewoon een naar mens vind is persoonlijk, maar Hans is gewoon iemand die lekker gemeen is omdat het toch maar een spel is, dus ik begrijp niet waarom mensen af en toe zo verschrikkelijk agressief op hem reageren.

Waarom vind je Yin dan een naar mens maar Hans leuk? Ik zie het verschil niet.  ???

Offline The Miracle

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 27-10-2008, 11:11:35 »
Ik mocht haar vanaf aflevering 1 al niet, zoals ik zei puur persoonlijk en heeft niks met haar manier van spelen te maken, maar gewoon zoals ze is.

Offline Telminator

• Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
« Reactie #39 Gepost op: 27-10-2008, 11:22:05 »
Misschien een raar idee, maar Hiu gaf in de intro voor volgende week aan dat ze nog wel eens te kijken konden staan.

Misschien heeft Hiu wel de immuniteitsmunt van Hans gejat, of gaat Hans het nu juist nog slinkser spelen en heeft hij de munt aan Hiu gegeven. (misschien wil hij wel met Hiu en Sharon door, omdat hij denkt hen makkelijker te kunnen verslaan en heeft hij dit als het moment gezien om zich van zijn lieveling Yin te ontdoen)

Ik denk in ieder geval dat het verloop nog niet helemaal vaststaat. Hans blijft heel erg sluw en het zou me niets verbazen als hij nog een onderliggend plan heeft, hij is immers meerdere malen door Yin afgetroefd.
« Laatst bewerkt op: 27-10-2008, 11:29:17 door Telminator »