Poll

Wat zou jij doen?

Zoveel mogelijk eten
23 (76.7%)
Voor de videoband gaan
7 (23.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Eten of de videoband?  (gelezen 11056 keer)

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Eten of de videoband?
« Gepost op: 21-10-2008, 11:58:23 »
Wat zou jij doen als na vier weken ER zo'n smakelijk lam voor je hangt? Ga je eten, zodat je krachten opdoet voor de rest van de Expeditie, of ga je zoveel mogelijk verzamelen om kans te maken op het zien van wat beelden van thuis?

Mijn man zei direct dat hij absoluut zoveel mogelijk zou gaan eten, geen twijfel over mogelijk.
Mij lijkt eten ook het verstandigst, maar ik ben veel meer een emotioneel mens, en heb nogal snel last van heimwee, dus ik zou toch gaan voor die videoband. Wel was ik bij het zien van de volle borden van Hans en Geert ook gaan eten, net als de meeste dames.

Ben benieuwd wat jullie denken te gaan doen op zo'n moment!
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eten of de videoband?
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2008, 12:03:16 »
Zoals Geert T: op het gemakje de voorkwartieren op je bord leggen, tussendoor lekker eten en erna een bandje bekijken  ;)

of misschien de tape weggeven als charmeoffensief

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 21-10-2008, 12:20:42 »
Ik griezel sowieso al van die opdracht omdat het vlees is, maar als het om eten in het algemeen ging... als ik heel erg honger heb en er is eten in de buurt dan denk ik niet dat mijn verstand het wint van de honger ::tandpastasmiley:: weet trouwens ook niet of ik tussendoor beelden zou willen zien, want dan ga ik ze nog meer missen ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2008, 13:12:09 »
Ik denk dat ik zou eten hoor ::jaja::

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-10-2008, 13:21:23 »
Eten, absoluut!

Je weet niet hoelang je nog in de Expeditie blijft, en hoeveel "krachten" je nog nodig hebt... Kan me voorstellen dat je je geliefden mist, maar door naar videobeelden te kijken wordt dat gemis alleen maar erger.

Ik zou dus lekker mijn stukje vlees gaan nuttigen en ondertussen denken dat ik over ongeveer 2 weken mijn familie weer kan zien!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2008, 14:26:23 »
Eten, en ook met de gedachte
dat ik over ongeveer 2 weken mijn familie weer kan zien!
;)
...en met een beetje pech kun je ze al eerder spreken. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-10-2008, 15:13:34 »
Eten, en ook met de gedachte ;)
...en met een beetje pech kun je ze al eerder spreken. ;)

Haha ja inderdaad! Kan het wat dat betreft toch alleen maar meevallen toch? ;)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #7 Gepost op: 21-10-2008, 15:25:41 »
ik ging eten hoor. ik weet toch wel wat er op zo'n band te zien is. en het thuisfront weet ook dat de kans klein is dat ik de band zou zien.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-10-2008, 15:29:31 »
Zoals ik hier zit zou ik ook zeker voor eten gaan , maar ja als je daar bent en ziek van heimwee ,wie weet zou ik dan toch de band kiezen.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 21-10-2008, 15:47:20 »
Als daar frikandellen of hamburgers hingen dan koos ik voor het eten ::rofl::
Als ik de video-boodschap zou zien zou ik instorten denk ik.Voor mij zou het mss juist demotiverend werken. ::zwaai::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #10 Gepost op: 21-10-2008, 16:05:40 »
Het heeft natuurlijk wel iets tragisch dat je familie die band voor je heeft ingesproken en dat je er dan niet eens moeite voor doet. ;D
Evi doet goed haar best op dat sentiment in te spelen door een beetje te verklappen wat er op de banden te zien is.  :P

Maar goed, aan het thuisfront zullen ze heus wel begrip hebben voor de keuze voor het voedsel. :P (dat zeg je dan ook van tevoren ;))
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Aikaturbo

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 21-10-2008, 19:00:31 »
Weetje, om eerlijk te zijn:

Aan het begin van de proef zou ik zonder twijfel voor de videoband gaan, maar als ik daarna zie dat een ander (in dit geval Geert) zó veel meer heeft, dan ga ik van gemarineerd lamsvlees genieten :P
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Richard™˛

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 21-10-2008, 19:04:19 »
Ik moest aan Carl denken die zichzelf vol goot met cola terwijl Meredith later een lekker bord spaghetti mocht eten.
† Rust zacht Eepee †

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 21-10-2008, 19:27:56 »
Ik moest aan Carl denken die zichzelf vol goot met cola terwijl Meredith later een lekker bord spaghetti mocht eten.

Ik moest ook aan die cola-proef denken  ;D maar ik wist niet meer wie het was. Carl ja idd, en voor hem stond er ook 'maar' een vriend klaar geloof ik, niet direct een naast familielid of een partner.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #14 Gepost op: 21-10-2008, 20:30:06 »
Ik moest ook aan die cola-proef denken  ;D maar ik wist niet meer wie het was. Carl ja idd, en voor hem stond er ook 'maar' een vriend klaar geloof ik, niet direct een naast familielid of een partner.

Ja dat klopt inderdaad ::jaja::

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #15 Gepost op: 22-10-2008, 10:20:30 »
Ik zou gaan eten, ik zou mijn familie wel missen maar na zo'n bandje zou ik helemaal instorten denk ik. Tuurlijk is het moeilijk voor mij als buitenstaander om erover te oordelen wat ik zou doen want ik ben nooit in die situatie geweest. Maar ook al zou ik heimwee hebben naar huis dan nog zou mijn verstand zeggen: nee eten, je ziet ze over een paar dagen/weken toch weer.  :)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 22-10-2008, 10:46:46 »
Ik stond er trouwens echt van te kijken hoe zeer iedereen hoopte dat Geert zou gaan kijken naar hun band. Mij zou het echt niks kunnen schelen of er iemand een band zou bekijken waar mijn gezin op staat. Als ik het zelf niet zou kunnen zou het mij om het even zijn.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2008, 10:52:54 door Stanley_Yelnats »

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #17 Gepost op: 22-10-2008, 12:03:57 »
eten
WSDM (wie stuurde die mol?)

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 22-10-2008, 12:12:12 »
Hier thuis kunnen we dus vrijwel allemaal rationeel zeggen: eten. Blijkbaar ervaar je dat daar toch anders. Toen de proef begon dacht blijkbaar alleen Geert er zo over, en hij veranderde daarin gaandeweg.
Voor de anderen was een bericht van thuis toch wel erg belangrijk blijkbaar.

Zou leuk zijn als een kandidaat eens kwam vertellen hoe die keuze voelt!

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2008, 10:49:05 »
Eten natuurlijk. Zo'n videoband zou me helemaal niks zeggen. Over 2 a 3 weekjes zijn de kandidaten weer thuis, waar hebben we het over zeg...