Hey,
Het is jammer dat ik allemaal zo'n negatieve reacties lees. OK toegegeven, dit jaar draait alles om het tactische en is alles héél voorspelbaar. Maar om te zeggen dat er geen robinson tussenzit is ook niet waar. Hans en Jin spelen het misschien niet mooi.. maar zouden zij alleen op een eiland kunnen overleven... ja! En zo heb ik dat met nog kandidaten, er is geen definitie van een volwaardige robinson... die kan er ook onmogelijk zijn met zo'n spel. Ik kan natuurlijk niet voledig objectief blijven omdat ik de zus ben van Kyra. (Maar om ze te vergelijken met Hannie vind ik ook niet correct.) Is ze misschien wat naief geweest... kan zijn, maar ik was zelf niet op het eiland, dus zal alles niet zo duidelijk zijn geweest hoe wij het nu zien. Anyway... wat ik ook wou zeggen is dat kyra er een ongelofelijke ervaring aan heeft overgehouden, en dat ze zich supergoed voelde op het eiland. Ik moet wel toegeven, dat het inderdaad beter is dat familie-leden zo'n forum niet lezen!!!
Ma goe! Probeer niet zo negatief te zijn!!! en probeer de positieve dingen op te schrijven van de reeks... en als je niets positiefs vind... misschien beter stoppen met kijken...
Groetjes