Ik heb gemengde gevoelens over dit seizoen. Het complot is een feit en is erg sterk. Robinson waardig? Nee, ik vind van niet, ze stemmen alleen de sterken weg die zich idd stuk voor stuk gewillig laten wegstemmen. Prince in de eerste plaats, ik had mezelf tot op het bot leeggevist om niet weggestemd te worden, erg naïef en stom.
Geert heeft zich wel tot het laatst toe verzet tegen de slachting, maar is ook niet in staat geweest het tij te keren door kampgenoten te mobiliseren, die eigenschap mist hij als Robinson, dus wellicht terecht dat hij er al uit is. Voor het eerst zie ik geen waardige Robinson in de groep, dat maakt het denk ik saaier dan we gewend zijn.
Het zit wel vol slangen en schapen, maar geen Robinson dit jaar, wel een "winnaar"
Dit zal ook wel het laatste seizoen zijn, met het wegvallen van Ernst-Paul is voor mij Expeditie Robinson opgehouden. Ik kijk alle afleveringen trouw uit, zoals ik al jaren doe. Na het seizoen komt er voor mij in ieder geval een defintief einde aan het programma, zonder Ernst-Paul is de expeditie de expeditie niet meer.
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, behalve respect