Ze maakt op en top gebruik van al haar kwaliteiten.
Natuurlijk is het element "spel" aan de orde, dat is al die jaren al zo geweest. Dit jaar is dat gewoon anders. Natuurlijk is het makkelijk (ver)oordelen vanaf de bank, maar het geniep-gehalte is ontzettend hoog dit jaar en ik hou daar niet van. Eerlijkheid duurt het langst, ook bij Robinson. Er is totaal geen eerlijkheid bij de mensen die nu schijnbaar de dienst uitmaken dit jaar.
Makkelijk om alles recht te praten wat gevoelsmatig krom is en je te beroepen dat het een spel is. Yin maakt maar gebruik van één kwaliteit die ze heeft, haar "looks" Ik vind haar
te goedkoop! Natuurlijk is zij goed met het omhoog houden van haar benen en het omklemmen van een paal, noem nu nog eens twee prestaties die niets met haar vrouwelijkheid te maken hebben?
Excuus alvast voor de insinuaties, maar verwar alsjeblieft haar vrouwelijkheid niet met het eventueel hebben van kwaliteiten! Ik heb ze nog niet gezien. Misschien gaat dat komen? In het spel is het een slang, in het echte leven zou ik het niet weten, misschien is ze dan anders....ik het niet eens weten. Ze kan wel zakenvrouw zijn, maar vooral daar geldt dat eerlijkheid het langst duurt......
Hans en Geert en die Hiukwan zijn overigens geen haar beter. Hiukwan is gewoon te naïef om het moment van wegstemmen te zien aankomen. Het is een aardige meid, maar wat doet zij daar in hemelsnaam?
Laat maar........we zullen het wel zien